This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Μεγάλα εμπόδια για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#3
[Capital.gr] Άρχισαν τα όργανα στον… ΟΣΕ
Προτού καν παρουσιάσει επίσημα η κυβέρνηση την πρότασή της για την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ σπεύδουν να διευκρινίσουν ότι θα σταθούν απέναντι σε ενδεχόμενο εγχείρημα εισόδου στη ΔΕΚΟ στρατηγικού επενδυτή.

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι:

«Με αφορμή μπαράζ δημοσιευμάτων για πώληση του λειτουργικού μέρους του ΟΣΕ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών απαντά:

Η σημερινή Κυβέρνηση και τα κόμματα που τη στηρίζουν γνωρίζουν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα (ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ) δεν παράγει ελλείμματα.

H Κυβέρνηση πρέπει να έχει το Δημόσιο Σιδηρόδρομο μοχλό ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας και προτεραιότητές της να είναι:

• Η αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των εναπομεινάντων Σιδηροδρομικών για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα.

• Η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου.

Ζητήσαμε συναντήσεις με τον κ. Χατζηδάκη και τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), έτσι ώστε με υπευθυνότητα να ακούσουμε και να πούμε τις απόψεις μας.

Σε κάθε περίπτωση, μετά την κατά 55% μείωση του υπηρετούντος προσωπικού και κατά 40% μείωσης των αποδοχών των Σιδηροδρομικών, η όποια προσπάθεια να γίνει ο Σιδηρόδρομος η «Ιφιγένεια» για τον εξευμενισμό των πνευμάτων της Τρόικα και η πρόσθεση 3.000 εργαζομένων στους χιλιάδες των ανέργων της χώρας, θα μας βρει απέναντι».
02-07-2012, 06:48 PM
Find Reply



Messages In This Thread
[Capital.gr] Άρχισαν τα όργανα στον… ΟΣΕ - by meganium - 02-07-2012, 06:48 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024