This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Μεγάλα εμπόδια για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#2
[Τα Νέα] Τα 5 «αγκάθια» για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι ισχυρές επιφυλάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία θεωρεί ότι ο νόμος που προβλέπει τη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ και τη μεταφορά τους στο Δημόσιο ουσιαστικά αποτελεί κρατική επιδότηση προς τον ΟΣΕ και νόθευση του ανταγωνισμού.

Η εξεύρεση του κατάλληλου επενδυτή. Οι Γάλλοι στο παρελθόν δεν επιθυμούσαν τη συμμετοχή τους στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ενδιαφέρονταν κυρίως για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον Όμιλο, την εκτέλεση έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την προμήθεια και συντήρηση του τροχαίου υλικού. Αμφίβολο θεωρείται πλέον και το ενδιαφέρον των Κινέζων, μετά την αποχώρησή τους από τη διεκδίκηση του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο.

Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα Κιάτο - Ειδομένη. Βάσει του χρονοδιαγράμματος του ΟΣΕ, τα έργα και κυρίως αυτά της ηλεκτροκίνησης δεν θα έχουν ολοκληρωθεί έως το 2015. Μέχρι τότε η χρησιμοποίηση πλήρως ηλεκτροκινούμενων τρένων δεν θα είναι εφικτή.

Το περιορισμένο ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο μετά τις περικοπές που έγιναν στο πλαίσιο της εξυγίανσης ανέρχεται συνολικά σε περίπου 700 χιλιόμετρα.

Οι αντιδράσεις των εργαζομένων, οι οποίοι προειδοποιούν πως ύστερα από τις περικοπές προσωπικού κατά 55% και των αποδοχών τους κατά 45%, «δεν θα δεχτούν πλέον ούτε μία απόλυση». Σήμερα, απασχολούνται περίπου 2.450 εργαζόμενοι στη μητρική ΟΣΕ, 750 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 200 στην ΕΡΓΟΣΕ και 30 στη ΓΑΙΑΟΣΕ.
02-07-2012, 11:42 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[Τα Νέα] Τα 5 «αγκάθια» για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - by meganium - 02-07-2012, 11:42 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024