meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
[Τα Νέα] Τα 5 «αγκάθια» για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Οι ισχυρές επιφυλάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία θεωρεί ότι ο νόμος που προβλέπει τη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ και τη μεταφορά τους στο Δημόσιο ουσιαστικά αποτελεί κρατική επιδότηση προς τον ΟΣΕ και νόθευση του ανταγωνισμού.
Η εξεύρεση του κατάλληλου επενδυτή. Οι Γάλλοι στο παρελθόν δεν επιθυμούσαν τη συμμετοχή τους στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά ενδιαφέρονταν κυρίως για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον Όμιλο, την εκτέλεση έργων στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την προμήθεια και συντήρηση του τροχαίου υλικού. Αμφίβολο θεωρείται πλέον και το ενδιαφέρον των Κινέζων, μετά την αποχώρησή τους από τη διεκδίκηση του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα Κιάτο - Ειδομένη. Βάσει του χρονοδιαγράμματος του ΟΣΕ, τα έργα και κυρίως αυτά της ηλεκτροκίνησης δεν θα έχουν ολοκληρωθεί έως το 2015. Μέχρι τότε η χρησιμοποίηση πλήρως ηλεκτροκινούμενων τρένων δεν θα είναι εφικτή.
Το περιορισμένο ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο μετά τις περικοπές που έγιναν στο πλαίσιο της εξυγίανσης ανέρχεται συνολικά σε περίπου 700 χιλιόμετρα.
Οι αντιδράσεις των εργαζομένων, οι οποίοι προειδοποιούν πως ύστερα από τις περικοπές προσωπικού κατά 55% και των αποδοχών τους κατά 45%, «δεν θα δεχτούν πλέον ούτε μία απόλυση». Σήμερα, απασχολούνται περίπου 2.450 εργαζόμενοι στη μητρική ΟΣΕ, 750 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 200 στην ΕΡΓΟΣΕ και 30 στη ΓΑΙΑΟΣΕ.
|
|
02-07-2012, 11:42 AM |
|