Έτσι είναι, έψαξα κι εγώ χθες το ίδιο θέμα, αφού έπεσα πάνω του, για να αντλήσω πληροφορίες σχετικά.
Οι Γάλλοι αναφέρουν πως πλέον μόνο τα HDH (και το DT προφανώς) θα συγκαταλέγονται στη σειρά TopClass, ενώ φαίνεται από φωτογραφίες του πρωτότυπου πως θα παραμείνει η La Linea της σειράς S400 TopClass, ίσως κάπως αλλαγμένη για να ταιριάζει στις αλλαγές που έχει υποστεί το σύνολο του οχήματος.
Το "μικρό" 12μετρο, θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον νέο 10,8 λίτρων κινητήρα, καθαρά λόγω των περιορισμένων χώρων και για λόγους κατανομής βάρους. Με την μείωση του βάρους (που δεν αναφέρεται πόση είναι τελικά), ίσως τα 428HP και η ροπή που αποδίδει να επαρκούν για να το κινήσουν σβέλτα..
Αναζητώντας περισσότερα στοιχεία, είδα κάποιους να πιθανολογούν πως ο OM471 θα έρχεται και στα 510 άλογα - ίσως ιδανικά για το διώροφο. Αυτό μου δίνει την αίσθηση του ότι θα ξεκινάει από πιό χαμηλές ιπποδυνάμεις στα τριαξονικά S516HD/H και S517HD/H, όπως οι κινητήρες της PACCAR (DAF), που το block MX αρχίζει στα 410HP (βλ. TemSA Safari HD, VDL Berkhof Axial) και τελειώνει στα 510HP για την "μεγάλη" έκδοση (βλ. Bova Synergy).
Προσωπικά συμφωνώ στο ότι η σειρά CC S500 αφήνει ανάμικτα συναισθήματα αισθητικά. Ίσως το S415GT-HD να .. παραήταν όμορφο