(19-01-2012, 01:30 AM)mercedes1988 Wrote: Για τον άξονα της Λιοσίων έχω μια πρόταση.Όσα λεωφορεία είναι 18μετρα να πηγαίνουν στο Σταθμό Λαρίσης και όσα είναι 12μετρα να τερματίζουν στην Αττική και το 732 στο δρομολόγιο προς κέντρο και Βύρωνα στα Σεπόλια να στρίβει Αγ. Μελετίου και μετά Λιοσίων ώστε να κάνει στάση στην Αττική.Οι περισσότεροι επιβάτες κατεβαίνουν Αττική,αυτοί που θα συνεχίζουν για Πλ.Βάθη από Αττική θα επιβιβάζονται στο 732.Με τον άξονα της Αχαρνών τι προτείνετε; Το Α9/Β9/Γ9 να πηγαίνουν στον Αγ.Ελευθέριο στο τέρμα του 703 και όποιος θέλει να συνεχίζει στην Αχαρνών να συνεχίζει με το 6 ή όπως είναι;Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην υποβαθμισμένη πλατεία Βάθη.
Γενικά πολλές αφετηρίες στο κέντρο έχουν πρόβλημα λόγω υποβάθμισης των περιοχών.
Κατα τη γνώμη μου τα Α10/Β10 και Α11/Β11 πρεπει να πάνε στη Μάρνη παρέα με τα Β12 και Γ12 επειδή είναι κάπως καλύτερη η περιοχή και υπάρχει ανταπόκριση μ'ενα σωρό λεωφοριακές γραμμές και τρόλλεϋ.
Το 051 μπορεί να πάει Ακαδημία ή να συνενοθεί.
Το Α13 καλύτερα να κοπεί στον Αγιο Αντώνιο και να ενισχυθεί το 12.
Τα Α16/Β16/Γ16 και 836 μπορούν να πάνε Στ. Λαρίσης.
Tώρα τα Β9 και Γ9 δεν ξέρω που θα μπορούσαν να πάνε στο κέντρο. Ίσως το βράδυ καλό θα ήταν να πηγαίνουν στην Ιποκράττους μαζί με το 6.