Καλά τα λέει εν μέρει το άρθρο σχετικά με τις τιμές, αλλά έχει κάποιες ανακρίβειες.
1) Το Πειραιάς - Ρέθυμνο το έχει αναλάβει από το 2010 η πρώην Α.Ν.Ε.Ν, νυν παρακλάδι της ΑΝΕΚ με το πλοίο Βιτσέντζος Κορνάρος και δρομολόγια όποτε θύμηθει (το καλοκαίρι είχε 2 φορές την εβδομάδα) Το πλοίο της Hellenic Seaways δεν ήταν συμβατικό αλλά καταμαράν με ταχύτητα 38-40 κόμβους. (δεν θυμάμαι αν ήταν το 5 ή το 6)
2) Αγ. Κωνσταντίνος - Σκόπελος Το καλοκαίρι το 2011 σύμφωνα με την τιμολόγηση της Hellenic Seaways 2 άτομα με επιστροφή έδιναν 268€ αν δεν έκλειναν τα εισητήρια με επιστροφή... Μπορεί κάποιος να σκέφτηκε να εγκατασταθεί μόνιμα στη Σκόπελο αλλά να το μετάνιωσε... (δεν βρίσκω άλλο λόγο να μην κλείσεις εισητήριο με ανοικτή επιστροφή, 241€).
3) Η Aegean Speed Lines δεν έχει συμβατικά πλοία!!!!! Το μόνο συμβατικό που πήγαινε στη Μήλο φέτος το καλοκαίρι ήταν το "Αγ. Γεώργιος" με το οποίο ταξίδεψα στην Ίο (και δεν το προτείνω σε κανέναν αλλά βγαίνω οφφ τόπικ...
) το οποίο έχει βέβαια αρχική τιμή στα 250€ αλλά 20% έκπτωση για όσους κλείσουν με επιστροφη άρα 225€
Τέλος πειράζει που δεν βλέπω τις χαοτικές διαφορές; Η Δανία με τη Σουηδία έχουν πιο φθηνά εισητήρια, αλλα αν δούμε τις τιμές και τους χρόνους τισ Ισπανιας κλαίμε...
Πειραιάς - Ηράκλειο με MINOAN 6:30 ώρες τα 177 μίλια, τιμή με επιστροφή στα 300€
Βαρκελώνη – Πάλμα (Μαγιόρκα): Απόσταση 112 ν.μ, ταξίδι 7,5 ώρες. = 304, 00 ευρώ.
Ωωωωπα τι παίζει εδώ; μήπως ο συντάκτης του άρθρου συγκρίνει τις ανταγωνιστικές γραμμές του εξωτερικού με τις μη ανταγωνιστικές ελληνικές; Γνορίζει τι θα πει οικονομίες κλίμακος; Δηλαδή όσο πιο εμπορική είναι μια γραμμη τόσο χαμηλότερα πέφτει το μοναδιαίο κόστος... Αν για παράδειγμα το Κέρκυρα - Ζάκυνθος ήταν γραμμή που απαιτούσε μεγάλα πλοία θα είχε μικρότερο μοναδιαίο κόστος..