Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Καταργησεις Γραμμων
Μεγάλη μ@/\@|<|@ για να μην πω καμια χειρότερη φράση. την μια λένε για express γραμμή Κηφισιάς - Αγίου Στεφάνου, και την άλλη καταργούν το Ε7! Την ώρα που οι γραμμές express έπρεπε να απλωθούν σε όλη την Αθήνα και να γίνουν η ραχοκοκκαλιά του δικτύου για μετακινήσεις από και προς τα προάστια, ειδικά στις περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από τρένα.
Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το Ε1 και το Ε16, αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται! Και ναι μεν έχει μεγάλο κομμάτι παράλληλο με το Ε14/Χ14, αλλά από τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας - Σπύρου Λούη που είναι η τελευταία κοινή τους στάση, χωρίζει το ένα από το άλλο.
Όσο για το Ε16, μπορώ να καταλάβω την χρησιμότητά του καθώς τα Α16/Β16/Γ16 θα θέλουν ώρες για να φτάσουν Ελευσίνα, ούτε σώζεται η κατάσταση με προαστιακό σιδηρόδρομο και μετεπιβίβαση σε Ασπρόπυργο και Μαγούλα, όταν περνά τρένο κάθε 1 ώρα (ειδικά τώρα που νότια των Λιοσίων τα περισσότερα έχουν ανασταλεί λόγω έργων).
Οι γραμμές express, όπως φάνηκε και το 2004, είναι η μόνη λύση εκεί που δεν υπάρχει το de facto ταχύτερο μέσο σταθερής τροχιάς. Και μέλημα των Ο.Α.Σ.Α.δων θα έπρεπε να είναι η εξάπλωσή τους παντού, και κυρίως η λήψη αυστηρών μέτρων ώστε οι λίγες στάσεις να προσφέρουν πραγματικά μεγάλες ταχύτητες. Πώς μπορούσε το 2004 το Χ15 να είναι από την Πανόρμου σε 10 λεπτά στο Ο.Α.Κ.Α.;
Επίσης στα express που καταργήθηκαν παλαιότερα να προσθέσω τα Ε11 (Πετρούπολη), Ε21 (Καματερό), Ε15 (Τ.Ε.Ι. Αθηνών) και Ε18 (Πέραμα), επίσης σε περιοχές χωρίς παράλληλο μέσο σταθερής τροχιάς.
|
|
19-11-2009, 07:49 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Καταργησεις Γραμμων - by panos81 - 19-11-2009, 07:49 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
|
Users browsing this thread: 23 Guest(s)
|