Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(30-04-2010, 10:41 AM)abc Wrote: Αυτό που προτείνεις είχε δοκιμαστεί ως "231" πριν από μερικά χρόνια. Κόπηκε διότι δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση.
Παιδιά, ας μην το κουράζουμε το θέμα! Το 230 είναι από τις πιο φορτωμένες γραμμές. Ανεπαρκή οχήματα και ανεπαρκής χωρητικότητα. Οι χρήσεις που καλύπτει είναι πάρα πολλές, π.χ. :
- Κάλυψη σύνδεσης Ζωγράφου - Γουδί (η δημοτική συγκοινωνία είναι αναξιόπιστη).
- Κάλυψη σύνδεσης Γουδί - Μετρό Αμπελόκηποι. Το μεγαλύτερο βάρος της γραμμής (ειδικά από Παίδων) γιατί είναι η πιο σύντομη διέξοδος από Γουδί.
- Κάλυψη σύνδεσης Αλεξάνδρας- Ιπποκράτους στην κάθοδο, ως μοναδική γραμμή πλέον.
- Κάλυψη της Ιπποκράτους προς Σύνταγμα και αντίστροφα της Χ. Τρικούπη από Σύνταγμα.
- Κάλυψη της Ακρόπολης/Αποστ. Παύλου/Φιλοπάππου.
Όλα τα παραπάνω γίνονται μόνο με το 230 και με τίποτα άλλο. Ποιός είναι αυτός που σκέφτηκε να το κόψει; Και όλα τα παραπάνω πώς θα εξυπηρετηθούν;
|
|
30-04-2010, 05:33 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by Citaro - 30-04-2010, 05:33 PM
|
Users browsing this thread: 13 Guest(s)
|