This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 18 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"

abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
(30-04-2010, 09:59 AM)panos81 Wrote: Δεν υπάρχει σε όλους τους Δήμους η προβολή των δημοτικών συγκοινωνιών που θα έπρεπε.

Όσον αφορά την επέκταση της αρμοδιότητας της Ε.ΘΕ.Λ. είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Πιστεύω όμως ότι το κρίσιμο σημείο είναι που βρίσκεται η έδρα του διευρυμένου Δήμου, και ποιος Δήμος απορροφά ποιους, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις ο μεγαλύτερος από τους δύο (ή περισσότερους) Δήμους θα έχει το πάνω χέρι, δηλαδή θα διατηρήσει το όνομα και την έδρα ενώ ο άλλος θα μετατραπεί απλά σε μια γειτονιά του διευρυμένου. Κάτι τέτοιο θα ισχύσει και με τους νέους Δήμους Ραφήνας (που απορροφά το Πικέρμι) και Θορικού (που θα έχει έδρα στα Καλύβια και θα απορροφά την Σαρωνίδα). Δεν αποκλείεται στις περιπτώσεις αυτές, εάν η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. οριοθετείται με όρια των Δήμων, είναι πολύ πιθανό σε αυτές τις περιπτώσεις (που αφορούν τις γραμμές 315, Ε22 και 330) η Ε.ΘΕ.Λ. να πρέπει να προβεί σε σύντμηση των γραμμών, καθώς τμήματά τους θα βρεθούν ΕΚΤΟΣ των Δήμων όπου δραστηριοποιείται, έτσι να πρέπει να περικοπεί το Ε22 π.χ. μέχρι Βάρκιζα. Μπορεί να ισχύσει από την άλλη το ότι σκεπτικό του Γιάννη, ότι δηλαδή η περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. να επεκταθεί, δηλαδή να πιάσει όλον τον διευρυμένο Δήμο έστω κι αν ένα μέρος του είναι στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. Βέβαια κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ξεσηκωμό στα ΚΤΕΛ που χάνουν το μονοπώλιο της Ραφήνας. Μπορεί βέβαια να μην γίνει και καμία αλλαγή, αλλά η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. να παραμείνει ως έχει, οριοθετούμενη από τα δημοτικά διαμερίσματα που θα προκύψουν (π.χ. Δ.Δ. Πικερμίου, Δ.Δ. Σαρωνίδας, Δ.Δ. Αγίας Μαρίνας) στην θέση των καταργούμενων ανεξάρτητων Δήμων. Γιατί ναι μεν θα υπάρχει ένας δήμαρχος για τον κάθε διευρυμένο Δήμο, όμως οι παλαιότεροι (μικρότεροι) που απορροφώνται θα εξακολουθήσουν να εκπροσωπεύονται ως δημοτικά διαμερίσματα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκει το 330 στην συζήτηση. Το 330 είναι τοπική γραμμή του Δήμου Κορωπί, ο οποίος ούτε αλλάζει όριο ούτε συγχωνεύεται με κάποιον άλλο.

Το Πικέρμι δεν είναι στην περιοχή ευθύνης της ΕΘΕΛ, απλά έχουν επεκταθεί οι γραμμές (314, 315, 330) σιωπηλά.

Επίσης δεν συζητάς την περίπτωση της Μάνδρας.
30-04-2010, 10:48 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης" - by abc - 30-04-2010, 10:48 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024