panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Δεν υπάρχει σε όλους τους Δήμους η προβολή των δημοτικών συγκοινωνιών που θα έπρεπε.
Όσον αφορά την επέκταση της αρμοδιότητας της Ε.ΘΕ.Λ. είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Πιστεύω όμως ότι το κρίσιμο σημείο είναι που βρίσκεται η έδρα του διευρυμένου Δήμου, και ποιος Δήμος απορροφά ποιους, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις ο μεγαλύτερος από τους δύο (ή περισσότερους) Δήμους θα έχει το πάνω χέρι, δηλαδή θα διατηρήσει το όνομα και την έδρα ενώ ο άλλος θα μετατραπεί απλά σε μια γειτονιά του διευρυμένου. Κάτι τέτοιο θα ισχύσει και με τους νέους Δήμους Ραφήνας (που απορροφά το Πικέρμι) και Θορικού (που θα έχει έδρα στα Καλύβια και θα απορροφά την Σαρωνίδα). Δεν αποκλείεται στις περιπτώσεις αυτές, εάν η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. οριοθετείται με όρια των Δήμων, είναι πολύ πιθανό σε αυτές τις περιπτώσεις (που αφορούν τις γραμμές 315, Ε22 και 330) η Ε.ΘΕ.Λ. να πρέπει να προβεί σε σύντμηση των γραμμών, καθώς τμήματά τους θα βρεθούν ΕΚΤΟΣ των Δήμων όπου δραστηριοποιείται, έτσι να πρέπει να περικοπεί το Ε22 π.χ. μέχρι Βάρκιζα. Μπορεί να ισχύσει από την άλλη το ότι σκεπτικό του Γιάννη, ότι δηλαδή η περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. να επεκταθεί, δηλαδή να πιάσει όλον τον διευρυμένο Δήμο έστω κι αν ένα μέρος του είναι στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. Βέβαια κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ξεσηκωμό στα ΚΤΕΛ που χάνουν το μονοπώλιο της Ραφήνας. Μπορεί βέβαια να μην γίνει και καμία αλλαγή, αλλά η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. να παραμείνει ως έχει, οριοθετούμενη από τα δημοτικά διαμερίσματα που θα προκύψουν (π.χ. Δ.Δ. Πικερμίου, Δ.Δ. Σαρωνίδας, Δ.Δ. Αγίας Μαρίνας) στην θέση των καταργούμενων ανεξάρτητων Δήμων. Γιατί ναι μεν θα υπάρχει ένας δήμαρχος για τον κάθε διευρυμένο Δήμο, όμως οι παλαιότεροι (μικρότεροι) που απορροφώνται θα εξακολουθήσουν να εκπροσωπεύονται ως δημοτικά διαμερίσματα.
|
|
30-04-2010, 09:59 AM |
|