Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
N1Ellinikou
Mercedes-Benz O405N
Posts: 98
Joined: 10-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(28-09-2011, 05:31 PM)ELBO O405GN Wrote: Αυτό το πρόβλημα λύνεται πολύ εύκολα. Βγάζει μια οδηγία, σχέδιο (όπως θέλετε πείτε το) ο ΟΑΣΑ, τι διαδρομή να πραγματοποιούν οι οδηγοί σε περίπτωση αποκλεισμού οδών σε κεντρικές & υπερτοπικές περιοχές. Εν ανάγκει, σε χοντρές περιπτώσεις, ας στέλνουν και υπάλληλο επιτόπου να συντονίζει κάπως τα πράγματα.
Τι ειπες τωρα...
Εδω στο Χ95, τη γραμμη βιτρινα της Αθηνας, εχει καταργηθει το σταθμαρχειο Συνταγματος (απομενει μονο αυτο του αεροδρομιου) και οποτε γινεται συγκεντρωση στο Συνταγμα, παντα κλεινεται ενα ή δυο οχηματα. Και φυσικα, οταν παιρνεις τηλεφωνο τον σταθμαρχη να σου δωσει οδηγιες, ή δεν θα το σηκωνει, ή θα σου πει ''κανε ό,τι γουσταρεις, παρατα με''.
Παράλληλα, αλλαζει η διαδρομη του Α4, συμφωνα με την τελευταια αποφαση της Διαυγειας. Πλεον απο Ακαδημια προς Τερψιθεα, δεν θα στριβει στον Κωτσοβολο, αλλα πιο πριν, στο υψος του μελλοντικου σταθμου ''Ηλιουπολη''. Μετα το περας τον εργασιων στον περιβαλλοντα χωρο αυτου του μελλοντικου σταθμου, η ανοδος προς την Ηλιουπολη θα γινεται και απο εκει.
(This post was last modified: 03-10-2011, 05:43 PM by N1Ellinikou.)
|
|
03-10-2011, 05:37 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
RE: Νεες Γραμμες Λεωφορειακης Εξυπηρετησης / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων - by N1Ellinikou - 03-10-2011, 05:37 PM
|
Users browsing this thread: 11 Guest(s)
|