Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE:
(29-03-2010, 09:53 PM)antonis Wrote: Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.
Δεν αντιλέγω για το κόψιμο του 601/03 - ήταν πιο άχρηστα και από τα 408/419/Γ5.
Η Ιπποκράτους όμως θα μείνει μόνο με τα Μιντι, κι αυτό σίγουρα δεν είναι λύση. Προτείνω το ΑΒ7 γιατί αφ' ενός θα έχει ταυτόσημη διαδρομή με την άνοδο, και αφ΄ ετέρου δεν θα λείψει από την Αλεξάνδρας, καθώς υπάρχουν Β5, 8, 14, 18/19 με τουλάχιστον 20 διελεύσεις ανά ώρα - όπως και στην άνοδό της.
|
|
29-03-2010, 10:44 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by Citaro - 29-03-2010, 10:44 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
|
Users browsing this thread: 20 Guest(s)
|