Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE:
(29-03-2010, 07:38 PM)Citaro Wrote: Όλα καλά, αλλά αυτή την Ιπποκράτους τη σκέφτηκε κανείς; Κόπηκαν Γ5/419/601/603 και το 813 έχει τις μισές βάρδιες πλέον. Δηλ. σε σχέση με το 2006 κόπηκαν 12 από τα 16 δωδεκάμετρα.
Επίσης κόπηκε ένα μιντι στο 230. Συνεπώς η πρόσβαση από Αλεξάνδρας προς Ιπποκράτους θα γίνεται από . . . 4 μίντι την ώρα, από εκεί που γινόταν με 5 μίντι και 8 δωδεκάμετρα. Άλλα 4 δωδεκάμετρα θα μπαίνουν από το ύψος του ΙΚΑ (813). Θαυμάσια!
Πρέπει ΤΩΡΑ να κατέβει το Α7/Β7 στην Ιπποκράτους και να βγεί από τα Εξάρχεια που είναι άχρηστο!
Το κόψιμο των 601/603 έπρεπε να είχε γίνει απο καιρό, αφού πηγαινοέρχονταν άδεια, ενώ δέσμευαν και 12μετρα λεωφορεία. Ούτε πρόσφεραν τίποτα στην Ιπποκράτους, τόσο αραιά που ήταν. Η λύση δεν είναι να αλλάξουν τα Α7/Β7 γιατί τότε θα αποδυναμωθεί το τμήμα της Λ. Αλεξάνδρας/Πεδίο Άρεως.
|
|
29-03-2010, 09:53 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: - by abc - 19-11-2009, 02:59 PM
RE: - by antonis - 29-03-2010, 09:53 PM
RE: - by abc - 29-04-2010, 07:19 PM
|
Users browsing this thread: 20 Guest(s)
|