This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2Day] ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σε τροχιά αλλαγών και κερδών

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#3
RE: [Euro2Day] ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σε τροχιά αλλαγών και κερδών
(23-08-2011, 11:11 AM)ELBO O405GN Wrote: Ωραία όλα αυτά και σημαντικά, αλλά πως καμαρώνουν εκεί στην Καρόλου και γίνεται λόγος για σιδηροδρομικούς επιβάτες, όταν ολόκληρη Πελοπόννησος έχει σχεδόν εξαφανιστεί από το σιδηροδρομικό χάρτη και σε άλλες περιοχές που κινείται ακόμη τρένο, πάνε 2 δρομολόγια τη μέρα!

Έτσι όπως λειτουργούσε η Πελοπόννησος, ούτε επιβάτες έφερνε, ούτε κέρδη. Για να ξαναανοίξει το δίκτυο και να γίνει συμφέρουσα μια σιδηροδρομική επιχείρηση (δηλαδή να μην βαρύνει το κράτος - εμένα κι εσένα), θα πρέπει κατά την ταπεινή μου γνώμη :
- Να ξεχάσουμε τον υπεραστικό χαρακτήρα των γραμμών αυτών. Ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα ή Αθήνα - Κυπαρισσία με τρένο μετρικό δεν πρόκειται να ξαναυπάρξει - θυμίζω ότι η ΕΟ Τρίπολη - Καλαμάτα κοντεύει και εκμηδενίζει όλες τις αποστάσεις.
- Να επικεντρωθούμε σε στοχευμένα λειτουργικά σχήματα, όπως γίνεται ήδη σήμερα και σε σημεία όπου το οδικό δίκτυο υστερεί. Τέτοια θα μπορούσαν να είναι :
1) Κόρινθος - Άργος - Ναύπλιο (προαστιακού τύπου σύνδεση ανά 2 ώρες που συμφέρει χρονικά)
2) Κιάτο - Διακοφτό (ανασύσταση της παλιάς μετρικής). Το καλοκαίρι που έχει κίνηση θα μπορούσε να συμφέρει ανταπόκριση ήδη από Κινέττα, για εξυπηρέτηση της τοπικής κίνησης.
3) Πάτρα - Πύργος (προαστιακά ανά 2 ώρες)
4) Πάτρα - Καλαμάτα (2 - 3 φορές τη μέρα) καθώς το οδικό δίκτυο είναι χάλια και το ΚΤΕΛ δεν αρκεί.
5) Τοπικά Μεσσηνίας (ανάλογα με τη ζήτηση).
6) Τουριστική διαδρομή Άργος - Τρίπολη - Καλαμάτα, με ειδικά τρένα και ειδικό εισιτήριο (όπως γίνεται με το τρενάκι Πηλίου και τον οδοντωτό).

Εννοείται πως όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν με απλοποιημένες διαδικασίες (στάνταρ σταθμοί διασταύρωσης για να εξοικονομείται προσωπικό) , one-man operation, προτυπωμένα εισιτήρια στα περίπτερα κλπ.
Με μια γερή επισκευή του (άπειρου σε αριθμό) τροχαίου υλικού καθώς και των γραμμών, όλα γίνονται.
23-08-2011, 02:58 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: [Euro2Day] ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Σε τροχιά αλλαγών και κερδών - by Citaro - 23-08-2011, 02:58 PM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024