This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Agelioforos.gr] Το ΚΤΕΛ των... νέων

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Agelioforos.gr] Το ΚΤΕΛ των... νέων
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΑΣΟΣ ΤΑΣΙΟΥΛΑΣ

Φοιτητές, νεαροί, μαθητές, ηλικιωμένοι και όσοι δε διαθέτουν ΙΧ είναι οι ταξιδιώτες των ΚΤΕΛ από τη Θεσσαλονίκη, τα οποία, παρά τις σχετικά φτηνές μετακινήσεις που προσφέρουν, δεν έχουν μεγάλη αύξηση επιβατών.

Αιτία είναι το γεγονός ότι η οικονομική κρίση δεν επιτρέπει σε πολλούς να ανταποκριθούν ακόμη και στο μικρότερο κόστος μετακινήσεων. Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν οι πιο κοντινοί προορισμοί της Χαλκιδικής την Παρασκευή και το Σάββατο και τα δρομολόγια επιστροφής της Κυριακής, αλλά και το λεωφορείο από και προς Πειραιά και Αθήνα.

Πολύ μικρή έως μηδαμινή χαρακτηρίζει τη φετινή αύξηση της επιβατικής κίνησης στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής ο πρόεδρος, Στέφανος Βαλαβανίδης, εξηγώντας ότι «οι περισσότεροι πολίτες έχουν... σφιχτεί πολύ οικονομικά κι ακόμη και οι καλές τιμές στα εισιτήρια δεν μπορούν να τους δελεάσουν. Οι δυνατότητες είναι περιορισμένες, ειδικά στα χαμηλά εισοδήματα που πλήττονται και αποτελούσαν παραδοσιακά πελάτες των υπεραστικών λεωφορείων».

Οπως τόνισε ο κ. Βαλαβανίδης, οι κοντινές διαδρομές σε παραλιακές περιοχές είναι αυτές που έχουν αρκετό κόσμο. «Προτιμούν τις κοντινές παραλίες για ένα μπάνιο αυθημερόν. Παρασκευή και Σάββατο είναι πολύ αυξημένη η κίνηση, ενώ την Κυριακή μέχρι τις 12 το μεσημέρι έχουμε γεμάτα λεωφορεία και ακολούθως πολύ κόσμο στην επιστροφή. Το 80% των επιβατών είναι νέοι χωρίς αυτοκίνητο και οι υπόλοιποι πολύ μεγάλοι άνθρωποι σε ηλικία, που επίσης δεν έχουν μέσο μετακίνησης».

Τα δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς όλους τους προορισμούς της Χαλκιδικής είναι τακτικά. Ανά μία ώρα ή ανά μισή, ανάλογα με το μήκος της διαδρομής, ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο μπορεί -εφόσον υπάρχει αύξηση της κίνησης- να εκτελούνται δρομολόγια και ανά τέταρτο της ώρας. Εξάλλου, το μεγαλύτερο δρομολόγιο είναι μέχρι τη Σάρτη, που διαρκεί κατά μέσο όρο, ανάλογα με τον οδηγό και την κίνηση, περίπου τρεισήμισι ώρες.

Τιμές

Σε ό,τι αφορά τις τιμές, ισχύουν εκείνες που υιοθετήθηκαν στην αρχή του έτους με αύξηση της τάξης του 8% - 9%, λόγω των αυξήσεων στα καύσιμα. Σήμερα για το δημοφιλή προορισμό της Καλλιθέας η απλή μετάβαση κοστίζει 8,8 ευρώ, για Καλλικράτεια 3,9, για Κρυοπηγή 10,6, για Φλογητά 6,1, για Ποτίδαια 7,1, για Χανιώτη 11,5, για Ποσείδι 11,1 και για Πευκοχώρι 11,8. Σε ό,τι αφορά προορισμούς στη Σιθωνία, η απλή μετάβαση στον Αρμενιστή κοστίζει 13,7 ευρώ, στη Βουρβουρού 12,2, στο Καλαμίτσι 17,4, στο Μαρμαρά 13, στη Νικήτη 10,6, στο Πλατανίτσι 18,3, στο Πόρτο Κουφό 15,3, στη Σάρτη 18,3 και στην Τορώνη 15,1. Για Ιερισσό το κόστος της απλής μετάβασης είναι 10,8 ευρώ, για Ουρανούπολη 12,4 και για Τρυπητή 11,4.

Το πιο επιτυχημένο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης είναι αυτό που φτάνει στον Πειραιά, με πληρότητα που ξεπερνά πάντα το 90% και φτάνει στις περισσότερες περιπτώσεις στο 100%. Τα δυο δρομολόγια που φτάνουν μέχρι το λιμάνι του Πειραιά, στις 7.30 και στις 23.15, ταξιδεύουν πάντα γεμάτα, όπως τόνισε ο εκδότης, Δημήτρης Καρανίκας.

«Αύξηση σε αυτά τα δρομολόγια υπάρχει και η πληρότητα είναι σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Και στους άλλους προορισμούς έχουμε σχετική πληρότητα σε συγκεκριμένες ώρες, αλλά αυτά τα δυο δρομολόγια είναι πάντα γεμάτα. Ο κόσμος που ταξιδεύει προς τα νησιά του Αιγαίου προτιμά το βραδινό δρομολόγιο, καθώς με το λεωφορείο φτάνει μπροστά στο πλοίο και δεν ταλαιπωρείται, ενώ κερδίζει σε χρόνο και σε χρήμα», δήλωσε ο κ. Καρανίκας.

«Οι τιμές είναι καλές και ο κόσμος δεν εκφράζει παράπονα. Εξάλλου, μια σύγκριση με το ΙΧ είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος τι ποσά εξοικονομεί. Το εισιτήριο με επιστροφή για Πειραιά είναι 65 ευρώ και με το αυτοκίνητο το κόστος φτάνει στα 200. Ο κόσμος προτιμά μάλιστα το ΚΤΕΛ έναντι του τρένου, διότι τα δρομολόγια του τελευταίου είναι μειωμένα, ενώ στα ΚΤΕΛ βρίσκεις πολύ μεγαλύτερη συχνότητα. Ταυτόχρονα, το λεωφορείο σε πηγαίνει στον Πειραιά κι αν πρόκειται για διακοπές και για συνέχεια του ταξιδιού με πλοίο δε συμφέρει το τρένο, που πηγαίνει μέχρι σταθμό Λαρίσης», επισήμανε ο κ. Καρανίκας.

Δημοφιλείς προορισμοί

Αλλωστε, οι περισσότεροι επιβάτες στα ΚΤΕΛ είναι φοιτητές και νέοι που φεύγουν ή επιστρέφουν από τις διακοπές τους στις Κυκλάδες. Λόγω της κρίσης, όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι των ΚΤΕΛ, φέτος είναι μικρός ο αριθμός των μετακινούμενων οικογενειών.

Δημοφιλείς προορισμοί είναι η Μαγνησία, η Πιερία, η Αρτα και η Πρέβεζα το φετινό καλοκαίρι, χωρίς όμως να παρατηρείται σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
13-08-2011, 10:13 AM
Website Find Reply



Messages In This Thread
[Agelioforos.gr] Το ΚΤΕΛ των... νέων - by Konstantinos - 13-08-2011, 10:13 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024