(09-03-2010, 06:16 AM)garvanitis Wrote: ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ!
Ως μεσα μεταφορας δεν ειναι ανταγωνιστικα αλλα συμπληρωματικα! Πραγματικα ωρες-ωρες μου θυμιζει καποιους "Σιδηροδρομοφιλους" που κατηγορουν για τα δεινα του ΟΣΕ τα λεωφορεια... Και ειναι αυτοι που οταν τους ρωτησεις "και πως θα παω στο σταθμο να παρω το τρενο?" σε κοιτανε απορημενοι... Λοιπον, πι ιδιο ακριβως που θεωρουν αυτους τους ανθρωπους γραφικους συμπεριφερονται με τον ιδιο ακριβως τροπο απεναντι στα ταξι... Δεν τους αναγνωριζετε? Για σκεφτειτε το λιγο... Ολοι - μηδε εξαιρουμενου κι εμου - εχουμε κανει τετοια κουβεντα... Και ολοι την κανουν γαργαρα οταν πρεπει να χρησιμοποιησουμε ταξι... Μεγαλυτερο παραδειγμα - και συναμα τραγικοτερο ο administrator της ιστοσελιδας ο οποιος εναντια σε καθε λογικη αρνειται να δημοσιευσει τις απεργιες των ταξι στην ιστοσελιδα λες και δεν παρεχουνε μεταφορικο εργο, ή οι πολιτες που τα χρησιμοποιουν ειναι δευτερης κατηγοριας... Και κατα κανονα οι αναφορες ειναι κατοπιν εορτης και ειρωνικες...
H απέχθεια ημών στα ΤΑΞΙ δεν είναι έμφυτη, ούτε ενστικτώδης. Έζησα 18 χρόνια στη Γερμανία, ούτε που με απασχόλησε ποτέ ο κλάδος αυτός. Απευθυνόταν σε . . . άλλα πορτοφόλια, τα οποία εμείς ακόμη τα ονειρευόμαστε (ενδεικτικά να αναφέρω ότι η σημαία είναι 4€ και το χλμ. €2). Οταν κυκλοφορούν εκεί στο δρόμο, δεν επιβιβάζουν (μόνο από πιάτσα/τηλ. ραντεβού) και είναι γύρω στα 800 για πόλη 600.000.
Η απέχθειά ημών δεν απευθύνεται στα ταξί των επαρχιακών πόλεων, που δουλεύουν με τον ίδιο (γερμανικό) τρόπο. Μόνο από πιάτσα η τηλέφωνο, ούτε διπλοκούρσα ούτε π@π@ριές.
Απευθύνεται όμως η απέχθεια ημών στην "κίτρινη χολέρα"! Κάθε δε ομοιότητα της φάρας αυτής με το κοινώς περιγραφόμενο ΤΑΞΙ είναι τυχαία. Για μένα η έννοια ΤΑΞΙ στην Αθήνα έχει τελειώσει από τοτε που η μάνα μου προσπαθούσε να έρθει από το Λιμάνι στο σπίτι μου, και ο πρώτος έκανε πως δεν ήξερε, ο δεύτερος δήθεν περίμενε κούρσα και ο τρίτος που την πήρε . . . χάλασε στην Κόνωνος, μόλις ξέφυγε από την Τροχαία!
Τα ίδια χάλια και στο ΚΤΕΛ, τα ίδια στο Στ. Λαρίσης. Και μη μου πεί κανείς ότι αυτοί είναι συγκεκριμένοι! Αν δεν μπορεί ο επισκέπτης να πάρει ταξί από τις πύλες εισόδου της πόλης, επειδή θα πέσει στα χέρια της μαφίας, τότε το αθηναικό ΤΑΞΙ δεν έχει λόγο ύπαρξης. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν συγκοινωνίες. Όπου δεν με καλύπτουν , παίρνω το ΙΧ μου. Α, και φυσικά η καλή μου που δεν οδηγεί ούτε που διανοείται (και δεν την αφήνω) να μπεί μετά τη δύση του ηλίου σε ΤΑΞΙ, καθώς μπορεί να πετύχει λιγούρια, πρεζόνια, μπίχλες, βαρύμαγκες που το παίζουνε σοφεράντζες , ακούνε σκυλάδικα στη διαπασών, καπνίζουν χωρίς να ρωτήσουν και σταματάνε κάθε 10 μέτρα για να πάρουν κι άλλον . . .
Δεν είμαστε εναντίον των ΤΑΞΙ, είμαστε εναντίον της κίτρινης χολέρας. Έχει τεράστια διαφορά.