This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 23 Vote(s) - 2.65 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#21
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Αλλο RABA-MAN κι αλλο RO-MAN. Για ελεγξε μηπως ολα τα atlas ειχαν ROMAN Wink

Επισης, ακομα κι αν ειχαν την ιδια αποδοση οι κινητηρες, αν η κλιμακωση του σασμαν/διαφορικου ηταν πιο μακριες, μπορει να φαινονταν πιο αδυναμα, αλλα να ειχαν καλυτερες τελικες.
(This post was last modified: 20-02-2011, 01:35 PM by AlexNik.)
20-02-2011, 01:30 PM
Website Find Reply
Asterix Offline
Premium User
**



Posts: 26
Joined: 17-11-2009
#22
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Πάντως σε ένα δύο Atlas φίλων που είχα δει τον κινητήρα θυμάμαι πως έγραφε ROMAN
Καλό το Ο302,άλλωστε με αυτό μεγαλώσαμε.
Αλλά σαν τον γλυκό γουργούρισμα του αερόψυκτου Magirus Deutz δεν υπάρχει...
23-04-2011, 08:14 PM
Find Reply
mercedes1988 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 23
Joined: 26-12-2011
#23
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Tα Atlas Balkancar τα θυμάμαι στο 910 όταν πήγαινα στη Δημοσθένους στην Καλλιθέα, το 1993.
30-12-2011, 07:03 PM
Find Reply
420 Peiraias - Agia Paraskevi Offline
Honorary member



Posts: 13
Joined: 18-09-2009
#24
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Balkancar είχε σίγουρα και το 405 Σταθμός Λαρίσης-Υπουργείο Εθν. Αμύνης μέχρι που αποσύρθηκαν τα λεωφορεία αυτά. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε γιατί αποσύρθηκαν μετά από 11 χρόνια, ενώ Magirus και Ikarus έμειναν για πολλά χρόνια μετά την έλευση των χαμηλοδάπεδων σε υπηρεσία. Ήταν όντως τόσο προβληματικά?
04-01-2012, 02:27 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#25
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Έχεις δίκιο. Έφυγαν από το 405 όταν άλλαξε αμαξοστάσιο από Μπραχάμι σε Π.Ράλλη.
05-01-2012, 12:30 PM
Find Reply
harlek Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 13-11-2010
#26
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
Η γραμμή 405 ήταν η μοναδική στην οποία έβλεπες Atlas στην περιοχή του Χολαργού. Θυμάμαι όταν είχαν πρωτοέρθει μου φαινόντουσαν πολύ μοντέρνα, σχεδόν διαστημικά, λόγω μεγάλων παραθύρων...
Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τη γραμμή 405 ήταν το καλοκαίρι του 1994 και έχω την αίσθηση πως και τότε Atlas είχε.
08-03-2012, 04:55 PM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#27
RE: CHAVDAR B13-20 ATLAS BALKANCAR
http://www.flickr.com/photos/skitmeister/12139316666/
27-02-2014, 02:19 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024