Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.78 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
IKARUS 260.22 11ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1981
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Τα Ikarus του 11ου κλιμακίου ήταν η τρίτη παραλαβή Ikarus επί Ε.Α.Σ.Είχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 11/1 έως 11/200 και εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Τα πρώτα 10 οχήματα παρελήφθησαν στις 1/4/1981 και δούλεψαν αποκλειστικά στη γραμμή 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με μόνιμες ταμπέλες έως να έρθουν και τα υπόλοιπα.
Όταν ήλθαν είχαν τυπωμένες γραμμές βορείων προαστείων και οι οδήγοι σχημάτιζαν μόνο τον αριθμό εκτός της γραμμής 054 που τελικά παρέμεινε στο 11ο κλιμάκιο.
Αρχικά ανέλαβαν γραμμές της πρώην ΑΣΠΑ,218 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΥΜΗΤΤΟΣ,219 ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,227 ΑΘΗΝΑ-ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ.
Μόλις παρελείφθησαν όλα τότε διαχωρίστηκαν ως εξής:
11/1 έως 11/110 γραμμές ΑΘΗΝΑΣ
11/111 έως 11/180 γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ
11/181 έως 11/200 εφεδρικά γραμμών ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ.
Μόλις άνοιξε το αμαξοστάσιο του Πειραιά με την τέταρτη παραλαβή Ikarus τότε ανέλαβαν αποκλειστικα γραμμές τις Αθήνας του 11ου κλιμακίου εγκαταλείποντας τις Πειραιώτικες γραμμές.Εξαίρεση ήταν τα ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 που μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού ως εφεδρείες του 7ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 371 έως 380 έως το 1985 που μεταφέρθηκαν και αυτά στο Ελληνικό.
Το 1983 έως το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6490 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ 371-380
Με τη συνχώνευση των κλιμακίων στις 23/12/1989 εντάχθηκαν στο 2ο και πήραν αριθμούς παρμπρίζ 301 έως 500.
(This post was last modified: 09-09-2010, 12:05 PM by aliance.)
|
|
07-09-2010, 06:00 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
IKARUS 260.22 9ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1983
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 202
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΖ-4101 έως ΥΖ-4300
Τα Ikarus του 9ου κλιμακιού ήταν η τέταρτη και τελευταία παραλαβη Ikarus original επί Ε.Α.Σ.Είχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΗΕ-2001 έως ΗΕ-2202 ,τα δύο τελευταία ήταν δώρο της κατασκευάστριας εταίριας,οι αρχικοί αριθμοί παρμπρίζ ήταν 9/1 έως 9/202 και εγκαταστάθηκαν εξαρχής στο αμαξοστάσιο Πειραιά.
Η μοναδική διαφορά με τις προηγούμενες παραλαβές ήταν ότι οι πινακίδες προορισμού ήταν μάυρες αντί των άσπρων που είχαν οι πρώτες τρεις παραλαβές.
Όταν ήλθαν τα πρώτα 20 πήραν τις γραμμές 401-402-403-404 και κάποια δρομολόγια δυτικών προαστείων,ΛΙΟΣΙΑ,ΦΥΛΗ,ΑΧΑΡΝΕΣ.Επίσης ήταν ενισχυτικά στις γραμμές του Ζαππείου.Όλα αυτά όμως για πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Σημαντική παρατήρηση ήταν ότι 5 από αυτά είχαν μεταφερθεί στην Μυτιλήνη λόγο απεργίας του τοπικού ΚΤΕΛ.
(This post was last modified: 09-09-2010, 12:04 PM by aliance.)
|
|
07-09-2010, 06:30 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
IKARUS 260.22 7ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1978
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 300
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 40 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ EXPRESS
Τα Ikarus του 7ου κλιμακίου ήταν η πρώτη παραλάβη Ikarus,και η πρώτη παραλαβή ιδιόκτητων οχήμάτων επί Ε.Α.Σ.Έιχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 7/1 έως 7/300.Εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.
Αρχικά κάλυψαν τις γραμμές εξπρές Ζωγράφου & Ηλιούπολης.
Το 1985 τα οχήματα ΟΖ-7272 & ΟΖ-7273 αποσπάστηκαν στις γραμμές του Αεροδρομίου 018-019 μάζι με τα Volvo των ΗΛΠΑΠ.
Επίσης την ίδια χρονία τα οχήματα ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 μετακινήθηκαν στο 11ο κλιμάκιο ως εφεδρείες με αριθμούς παρμπρίζ 201-210,ενώ τα ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 ως εφεδρείες του 14ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 211-220.
Το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7271 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7272 έως ΟΖ-7273 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ)
ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 201-210
ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 14ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 211-220
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Το 1991 με την άφιξη των 33 Vanhool τα οχήματα ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού με αριθμούς παρμπρίζ 2/501 έως 2/513 ως εφεδρείες.
Το 1991 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7280 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 501-513 (ΕΦΕΔΡΙΚΑ)
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Επίσης τα οχήματα 7/294 ΟΖ-7294 έως 7/300 ΟΖ-7300 είχαν αυτόματο κιβώτιο.
(This post was last modified: 15-10-2010, 03:20 PM by aliance.)
|
|
07-09-2010, 07:08 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
IKARUS 260.22 8ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Ikarus 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1980
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΥΖ-4101 έως ΥΖ-4300
Τα Ikarus του 8ου κλιμακίου ήταν η δέυτερη παραλαβή κανούργιων οχημάτων επί Ε.Α.Σ.,έιχαν αριθμούς παρμπρίζ 8/1 έως 8/200 και εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Το 1989 και συγκεκριμένα στις 23/12 με την ένωση των κλιμακίων εντάχθηκαν στο 2ο κλιμάκιο μαζί με τα Ikarus του 11ου και τα ΣΤΑΓΙΕΡ του 14ου,επίσης πήραν αριθμούς παρμπρίζ 2/101 έως 2/300.
(This post was last modified: 09-09-2010, 12:03 PM by aliance.)
|
|
08-09-2010, 11:38 AM |
|
bangs
Εγγεγραμμένος
Posts: 2
Joined: 15-10-2010
|
RE: IKARUS 260.22 7ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
aliance, νομίζω ότι αυτόματο κιβώτιο είχαν τα 294-300 μόνο.
|
|
15-10-2010, 01:09 AM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: IKARUS 260.22 7ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
(07-09-2010, 07:08 PM)aliance Wrote: Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Είχα μπεί σε ένα από τα συγκεκριμένα οχήματα στη γραμμή 054, όπου το πρόλαβα να κάνει τακτικά δρομολόγια. Οι μαύροι προφυλακτήρες μάλιστα, ήταν ευμεγέθεις σε σχέση με τα υπόλοιπα λεωφορεία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
(This post was last modified: 21-10-2010, 08:01 PM by ELBO O405GN.)
|
|
21-10-2010, 07:57 PM |
|
harlek
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 13-11-2010
|
Αναμνήσεις Ikarus 260
Υπήρχαν ikarus με αυθεντικό (μαμίσιο) αυτόματο σασμάν; Γιατί εγώ έχω μπει μεν σε αυτόματο, αλλά ήταν περισσότερο από προφανές ότι επρόκειτο για κάποια "μαϊμουδιά".
Ήταν η εποχή των Σ.ΕΠ. (1993; ) όπου δεν νοούνταν λεωφορείο που να μην έχει το διακριτικό του. Δυο νιλεκένια τάσια εμπρός. Ένα ηχοσυστηματάκι να παίζει "ΣΚΑΙ 100,4" και Κακαουνάκη. Μια ανθοδέσμη στο κέντρο του παρμπρίζ. Αυτοκόλλητο "Ο Θεός σώζει" πλάι στο ρολόι. Κάτι βρε αδελφέ! Θυμάμαι μάλιστα στις αρχές των Σ.ΕΠ. τον ζήλο πολλών οδηγών να κάνουν και έλεγχο εισιτηρίων! Κάποιοι άλλοι, πάλι, ήταν υπερβολικά ευγενικοί. Σε υποδέχονταν 7 το πρωί με το χαμόγελο και με την καλημέρα στο στόμα!
Τέλος πάντων, η κορυφαία "μετατροπή" που είχα δει επί Σ.ΕΠ. ήταν το αυτόματο κιβώτιο σε Ikarus. Ήταν προφανές ότι επρόκειτο για μετατροπή: Η τρύπα απ' την οποία άλλοτε ξεπρόβαλε ο τεράστιος λεβιές ήταν καλυμμένη. Στο ταμπλό, κάπου εκεί που ήταν τα κουμπιά για τις πόρτες, το "ξύλο" είχε (στραβο)κοπεί και είχαν προστεθεί δύο (και μόνον) κουμπιά. Το "D" και αριστερά του ένα... ανάποδο "D"! Υποθέτω αυτό ήταν η όπισθεν, αλλά δε θα είχαν κουμπί με το γράμμα "R"...
Το λεωφορείο πρέπει να ανήκε είτε στη γραμμή 406 είτε στην 417, δηλαδή ανέβαινε την Ασκληπιού. Για την απόδοση του αυτόματου σασμάν θα πω μόνο ότι το (γεμάτο) λεωφορείο οριακά κινιόταν, σε κάποιες περιπτώσεις ήταν φανερό ότι δεν μπορούσε να ανεβάσει πάνω από 10-15χαω στον ανήφορο της Ασκληπιού. Τελικά όταν βγήκαμε Αλεξάνδρας κάπως "άνοιξε", και πάλι όμως ζήτημα να περάσαμε τα 35-40χαω.
(This post was last modified: 20-11-2010, 11:09 PM by harlek.)
|
|
20-11-2010, 11:07 PM |
|
harlek
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 13-11-2010
|
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Ikarus ήταν ο θόρυβος που έκανε όταν ο οδηγός πατούσε φρένο. Παρακολουθούσα το πόδι το οδηγού να πατάει το μεσαίο πεντάλ και θυμάμαι ότι υπήρχε εμφανέστατη υστέρηση μεταξύ της στιγμής που το πατούσε και της στιγμής που το λεωφορείο άρχιζε να φρεναρει. Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, το πεντάλ του γκαζιού κατέβαινε κι αυτό (!) κι ακουγόταν το χαρακτηριστικό μουγκρητό. Κάποτε είχα διαβάσει ότι έτσι έκανε το retarder, ένας μηχανισμός που άνοιγε την κατάλληλη στιγμή κάτι βαλβίδες στους κυλίνδρους του μοτέρ όσο ο οδηγός πατούσε φρένο, ώστε η μεγάλη συμπίεση να συνεισφέρει στο φρενάρισμα να μειώσει την καταπόνηση των φρένων. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων.
Βλάβες σε Ίκαρους θυμάμαι τρεις φορές. Τη μία, ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από το κεντρικό καπάκι του δαπέδου και βγήκαμε έξω άρον άρον. Τη δεύτερη, εκεί που ο οδηγός έστριβε το τιμόνι για να μπει σε μια στροφή αυτό τα στύλωσε και δεν ήθελε να στρίψει άλλο! (βασικά δεν ήθελε να στρίψει γενικώς). Ο οδηγός μπαινόβγαινε στο όχημα επαναλαμβάνοντας κάθε λίγο "μα τι έγινε... να σπάσαν οι ιμάντες;..."...
Η τρίτη δεν ήταν ακριβως βλάβη. Είμαστε αραγμένοι στην αφετηρία (Ακαδημίας, "419"), μπαίνει ο οδηγός πατάει μίζα αλλά αυτή δεν μπορεί να γυρίσει το μοτέρ ούτε μισή στροφή (προφανώς πεσμένη μπαταρία). Ακόμα δεν ξεκινήσαμε, μείναμε, σκέφτηκα. Ο οδηγός ατάραχος βγαίνει έξω και πάει στον οδηγο του πίσω λεωφορείου, ο οποιος έχει κολλήσει πίσω μας. Ο πίσω κάνει λίγο όπισθεν και μας αφήνει χώρο 4-5 μέτρα. Μπαίνει ο οδηγός μας μέσα, λύνει χειρόφρενο, βάζει όπισθεν, και πατάει συμπλέκτη, ώστε το λεωφορείο να κυλήσει προς τα πίσω. Κυλάμε 2-3 μέτρα με μικρή ταχύτητα, αφήνει συμπλέκτη και μ' ένα μικρό τρανταγματάκι ο κινητήρας ζωηρεύει και ξεκινάμε κανονικά!
(This post was last modified: 22-11-2010, 12:40 AM by harlek.)
|
|
21-11-2010, 11:26 PM |
|
harlek
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 13-11-2010
|
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260
Και τι ακριβώς έκανε αυτό το κλαπέτο;
|
|
21-11-2010, 11:32 PM |
|
harlek
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 13-11-2010
|
RE: Αναμνήσεις Ikarus 260
(22-11-2010, 02:18 AM)Kostas Steyr Hellas Wrote: στα ικαρους υπαρχει κ κουμπι (ενα λευκο) για το κλαπετο, στο ταμπλο μαζι με τα κουμπια για τις πορτες..
..βρικα στο ιντερνετ τη μελετη ενος ελληνα επηστιμονα απτο 1995 για τα ικαρουσ τησ αθηνας.. http://www.mie.uth.gr/labs/ltte/grk/qual...effect.pdf
Ενδιαφέρον link φίλε μου, ευχαριστούμε. Το λευκό κουμπί δεν το θυμάμαι γαμωτο... θα ψάξω μήπως βρω καμιά σχετίκη φωτο στο Internet. Θυμάμαι όμως το ταμπλό αρκετά καλά. Μου είχε κάνει εντύπωση πώς "αγκάλιαζε" τον οδηγό, τι εργονομία!
Ο θόρυβος του Ικαρου γενικότερα ήταν τρομερός, είτε ήσουν μέσα είτε απ' έξω. Όταν μάλιστα ήταν άδειος, το εσωτερικό του γινόταν ηχείο και τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα. Για να μιλήσεις με τον δίπλα, έπρεπε να ουρλιάζεις. Θυμάμαι να ανεβαίνει την Κύπρου στου Παπάγου ("408"), σχεδόν άδειο, και το μόνο που κάλυπτε το θόρυβο του μοτέρ ήταν το "χάρχαλο" από τα παράθυρα, που στις λακκούβες βροντούσανε λες και θα διαλυθούν. Στον όλο χαμό συντελούσαν συχνά τα ταλαντευόμενα ακυρωτικά μηχανήματα και βέβαια ο σιδερένιος πίνακας πίσω με το νούμερο που χτύπαγε και συντονιζόταν (και ήταν και σε ύπουλη θέση - έτσι και καθόσουν όρθιος πίσω στο κέντρο, μπορούσες να χτυπήσεις άσχημα).
Που είχε την όπισθεν ο Ίκαρος; Πίσω αριστερά; Είχε νομίζω ένα "μεταλλικό" αυτοκολλητάκι δίπλα στο λεβιε και το έδειχνε...
Μια που αναφέρω το σασμάν, θυμάμαι ότι η διάταξη των σχέσεων ήταν πολύ "πυκνή" ειδικά η 5η-6η. Τις άλλαζε ο οδηγός και οι στροφές πέφταν ελάχιστα - νόμιζες ότι ξανάβαλε πέμπτη! Όσο για την πρώτη, θεόκοντη- αυτή ήταν για να ξεκινάς με φουλ φορτίο ανάβαση σε... τοίχο.
Αχ, αυτά ήταν λεωφορεία, ποιες Βεργίνες, Σόμπες και Γκαζιέρες...
(This post was last modified: 24-11-2010, 02:29 AM by harlek.)
|
|
24-11-2010, 02:29 AM |
|
chris747
Εγγεγραμμένος
Posts: 19
Joined: 07-03-2011
|
RE: IKARUS 260.22 9ου ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ
Αν θυμαμαι καλα ειχαν διαφορες και στο κουμπι για σταση.ειχε δυο λαμπακια πανω απο τις πορτες ενα κοκκινο και ενα πρασινο.παταγες το κοκκινο για σταση και οταν ανοιγε η πορτα αναβε το πρασινο.
(This post was last modified: 07-12-2013, 09:35 PM by Nikolas A..)
|
|
22-04-2011, 10:19 PM |
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 20-11-2014
|
RE: IKARUS 260.22
Μιας και ξαναήρθαν στις μνήμες μας τα λεωφορεία αυτά, αν θυμάμαι καλά αυτόματα ηταν τα νο. ΥΑΕ-2444 και 2445, επειδή τα συναντούσαμε στις γραμμες του Πειραιά. Επίσης εκείνα τα 2 λεωφορεία του Δήμου Νικαίας που τα συναντούσαμε εκει στη Θηβών (το 1 είχε ηδη γίνει δότης στο άλλο), φαίνεται οτι απομακρύνθηκαν, αρα κόπηκαν ;
|
|
18-12-2015, 02:53 PM |
|
wesker
Εγγεγραμμένος
Posts: 8
Joined: 06-09-2012
|
RE: IKARUS 260.22
(18-12-2015, 02:53 PM)ΧΡΗΣΤΟΣ Wrote: Μιας και ξαναήρθαν στις μνήμες μας τα λεωφορεία αυτά, αν θυμάμαι καλά αυτόματα ηταν τα νο. ΥΑΕ-2444 και 2445, επειδή τα συναντούσαμε στις γραμμες του Πειραιά. Επίσης εκείνα τα 2 λεωφορεία του Δήμου Νικαίας που τα συναντούσαμε εκει στη Θηβών (το 1 είχε ηδη γίνει δότης στο άλλο), φαίνεται οτι απομακρύνθηκαν, αρα κόπηκαν ;
Τα αυτόματα είναι όντως αυτά από ΥΑΕ, υπήρχαν και κάποια ΟΖ αυτόματα σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι ποια και πόσα ήταν. Του Δήμου Νίκαιας έχουν κοπεί εδώ και 2 χρόνια και βρίσκονται στο Θριάσειο αν θυμάμαι καλά, αλλιώς στο αμαξοστάσιο του Πειραιά
|
|
18-12-2015, 11:01 PM |
|
Users browsing this thread: 6 Guest(s)
|