Thread Rating:
- 14 Vote(s) - 3.14 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
Τρόλεϊ: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Στις 12 Απριλίου καταργήθηκε η "9". Ταυτόχρονα επεκτάθηκε η "2" μέχρι την Άνω Κυψέλη και πλέον έχει κοινή αφετηρία με την "4".
(This post was last modified: 24-09-2011, 12:44 PM by AlexNik.)
|
|
22-04-2010, 09:52 AM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Εγώ θέλω να παρατηρήσω και κάτι άλλο. Οι γραμμές 18 και 19 έχουν στο μεγαλύτερο μέρος τους κοινή διαδρομή, και 20λεπτη συχνότητα σε ώρες αιχμής. Είναι από τις πιο αραιές συχνότητες που έχω συναντήει σε τρόλε'ϊ. Για το λόγο αυτό έχω να προτείνω συγχώνευση των γραμμών αυτων στην 19 (διαδρομή από Κηφισίας-Σίδερα). Έτσι θα έχουμε μια αξιοπρεπή σύνδεση της Κηφισίας με το Χαλάνδρι αφ' ενός, ενώ αφ' ετέρου η γραμμή 10 αρκεί για την Εθν. Αντιστάσεως σε συνδυασμό με την Ε6 (που δεν προβλέπω να καταργείται στο άμεσο μέλλον) αρκούν .......
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
16-10-2010, 01:35 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(16-10-2010, 11:29 AM)sg3 Wrote: το δικτυο του ηλπαπ ειναι αλλο για την αθηνα και αλλο για τον πειραια!γιατι δεν δημιουργουν καποιες γραμμες ωστε να υπαρχει συνδεση δικτυου αθηνας/πειραια
Κάποτε η 16 συναντιόταν με την 21.
|
|
18-10-2010, 09:25 AM |
|
GeorgeK
Εγγεγραμμένος
Posts: 7
Joined: 19-07-2010
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?
(This post was last modified: 26-10-2010, 10:30 PM by GeorgeK.)
|
|
26-10-2010, 10:29 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(26-10-2010, 10:29 PM)GeorgeK Wrote: Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?
Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;
Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.
|
|
29-10-2010, 07:56 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(29-10-2010, 07:56 PM)Citaro Wrote: Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;
Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.
Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.
|
|
31-10-2010, 09:37 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(31-10-2010, 09:37 AM)abc Wrote: Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.
Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.
|
|
31-10-2010, 04:39 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(31-10-2010, 04:39 PM)Citaro Wrote: Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.
Δεδομένου ότι το σημείο της αφετηρίας βρίσκεται στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και η Βασ. Σοφίας ξεκινά με 4 ή 5 λωρίδες το τρόλει θα πρέπει να διασχίσει την λεωφόρω σχεδόν κάθετα για να βρεθεί στο φανάρι. Τις πιο πολλές ώρες όμως υπάρχουν αυτοκίνητα που περιμένουν στο φανάρι (για να μην αναφερθώ στα αυτοκίνητα που περιμένουν για να πάνε ευθεία στην Βασ. Σοφίας).
|
|
01-11-2010, 10:44 AM |
|
420 Peiraias - Agia Paraskevi
Honorary member
Posts: 13
Joined: 18-09-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Συμφωνώ με την πρόταση του χρήστη GeorgeK για την προέκταση (και πύκνωση με τα εξοικονομηθέντα οχήματα από τις γραμμές 7 και 8) των γραμμών 18-19 ως το κέντρο και την κατάργηση των 7 και 8 αντίστοιχα. Αφετηρία θα μπορούσαν να κάνουν επί της Πανεπιστημίου, μπροστά στο Rex. Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου.
|
|
01-11-2010, 02:45 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(01-11-2010, 02:45 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Wrote: Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου. Η Ιπποκράτους όμως δεν έχει ρευματοφόρα καλώδια, και το κόστος εγκατάστασής τους δεν είναι μικρό...
Πάντως η πρόταση για τα 18/19 είναι λογική.
|
|
27-12-2010, 05:08 PM |
|
argymeg
Εγγεγραμμένος
Posts: 44
Joined: 05-02-2011
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Χαίρετε!
Υπάρχει στην Αγίου Μελετίου, στο ύψος της 3ης Σεπτεμβρίου και σε σημείο με καλώδια τρόλει, ολοκαίνουρια στάση του ΗΛΠΑΠ με όνομα "3ης Σεπτεμβρίου"... Προβλέπεται κάτι;
|
|
05-02-2011, 08:00 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Το "κλάδεμα" του 14 στο Γηροκομείο από πότε ισχύει;
|
|
07-04-2011, 08:58 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Η απόφαση στη Διαύγεια δεν αναφέρει ημερομηνία έναρξης του νέου 14. Γενικά στην Διαύγεια σε όσα pdf είδα δεν αναφέρεται η ημερομηνία εφαρμογής των αποφάσεων.
Σήμερα πάντως όσα τρόλλεϋ άνηκαν στο 14 είχαν την παλιά προμετωπίδα.
|
|
08-04-2011, 12:00 AM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(08-04-2011, 12:00 AM)Giannis Wrote: Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Η απόφαση στη Διαύγεια δεν αναφέρει ημερομηνία έναρξης του νέου 14. Γενικά στην Διαύγεια σε όσα pdf είδα δεν αναφέρεται η ημερομηνία εφαρμογής των αποφάσεων.
Σήμερα πάντως όσα τρόλλεϋ άνηκαν στο 14 είχαν την παλιά προμετωπίδα.
Δεν βγαίνει η απόφαση την μία ημέρα και ισχύει την επόμενη. Συνήθως ισχύουν με τις βάρδιες του επόμενου μήνα, αλλά έχω δει και από τις 15.
|
|
08-04-2011, 10:12 AM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Τι το "πειράζουν το 14; Μια χαρά ήταν στο Ψυχικό. δεν καταλαβαίνω το λόγο της αλλαγής.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
09-04-2011, 03:34 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
Μείωση του κόστους;
|
|
09-04-2011, 11:55 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(09-04-2011, 11:55 PM)abc Wrote: Μείωση του κόστους;
Το business plan των ΗΛΠΑΠ (κάπου πρέπει να έχει αναρτηθεί μέσα στο φόρουμ) έκανε λόγο για την αλλαγή αυτή ΑΛΛΑ υπό την έννοια της "τράμπας" του 3 με το 14. Δηλ. θα κόβανε το 14 στο Γηροκομείο και θα έστελναν το 3 στο Ψυχικό, όπου και θα το έκαναν "συγκρότημα" με το 13, ώστε να έχει εναλλάξ αναχωρήσεις (όπως γίνεται με τα 2/4 και 18/19).
Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...
Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...
Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.
|
|
11-04-2011, 04:23 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Νεες Γραμμες / Τροποποιησεις / Καταργησεις Γραμμων
(11-04-2011, 04:23 PM)Citaro Wrote: Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...
Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...
Πιστεύω ότι το τρόλεϊ έχασε τον ρόλο του στον Νέο Ψυχικό όταν πριν από χρόνια πεζοδρομήθηκε μερικώς η Πλατεία Αγίας Σοφίας. Από τότε κάνει ακριβώς μία στάση εντός των ορίων του πρώην Δήμου Νέου Ψυχικού (το τέρμα του 13 βρίσκεται στον Δήμο Αθηναίων) και μία του Ψυχικού.
|
|
11-04-2011, 05:18 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|