[Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου] ΔΤ: Αγανάκτηση για την άνιση μεταχείριση της περιφέρειας
Κοινοποίηση: Προς όλους τους Βουλευτές του Νομού Αιτωλοακαρνανίας και της περιφέρειας, τους αρχηγούς των Κομμάτων την Π.Ο.Α.Σ. και όλα τα Αστικά Κτελ όλης της Ελλάδος.
Κύριοι,
Με ενδιαφέρον, αλλά και έκπληξη, παρακολουθούμε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου, όπως είναι απολύτως βέβαιον ότι κάνουν και όλοι οι συνάδελφοι των περιφερειακών Αστικών ΚΤΕΛ, τη μεγάλη σε ένταση και έκταση συζήτηση που διεξάγεται εντός και εκτός Βουλής για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ενδιαφέρον για να διαπιστώσουμε τα όρια της πολιτικής υποκρισίας , έκπληξη διότι τα μεγέθη και οι αποστάσεις έχουν ξεπεράσει κάθε φαντασία…Και το λέμε αυτό διότι με το προωθούμενο νομοσχέδιο καταργείται στην πράξη κάθε έννοια κοινωνικής δικαιοσύνης, παραβιάζεται δε η βασική αρχή του Συντάγματος, αυτή που θέλει ενώπιόν του όλους τους πολίτες να είμαστε ίσοι. Το Σύνταγμα δεν διαχωρίζει τους Έλληνες σε Αθηναίους και Θεσσαλονικείς απ΄τη μία, επαρχιώτες παρακατιανούς απ΄την άλλη. Συγχωρήστε το ύφος και τη φρασεολογία, αυτή την αντιμετώπιση εισπράττουμε όμως και έτσι αισθανόμαστε. Η κυβέρνηση είχε μια πολύ καλή ευκαιρία να αποδείξει ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Δυστυχώς κάνει ό,τι μπορεί για να μας αποδείξει το αντίθετο. Και δεν θα εκφράσουμε γνώμη για όσα το αρμόδιο υπουργείο επιχειρεί.
Θέτουμε όμως το ερώτημα: Οι κάτοικοι της πόλης του Αγρινίου, της Μακρυνείας, του Στράτου, της Παραβόλας είναι άλλης κατηγορίας πολίτες σε σχέση με τους κατοίκους των Αθηνών; Πόσο δίκαιο και πόσο σωστό είναι ο φτωχός και χειμαζόμενος κάτοικος της Ποταμούλας λ.χ. να επιδοτεί ουσιαστικά το εισιτήριο του κατοίκου της Καλλιθέας; Διότι αυτό συμβαίνει σήμερα!!!!
Και θα μπορούσε ο κάτοικος της Παραβόλας , για τον οποίο μιλήσαμε πριν, να ανεχθεί ίσως κάποια πράγματα, αν απολάμβανε καλές υπηρεσίες. Δυστυχώς τα οικονομικά αδιέξοδα του Αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου είναι τέτοια, που μας υποχρεώνουν να προχωρήσουμε σε νέες περικοπές δρομολογίων , πιθανότατα και καταργήσεις Γραμμών, με όσες συνέπειες θα έχει αυτό για την κοινωνική συνοχή του διευρυμένου Καλλικρατικού Δήμο Αγρινίου και των τοπικών του διαμερισμάτων που μέσω αστικής συγκοινωνίας επικοινωνούν με το εμπορικό και οικονομικό κέντρο , το Αγρίνιο.
Γνωρίζοντας τις ευαισθησίες που έχετε στα ζητήματα αυτά, ως πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου σας καλώ να αναλογιστείτε τι θα συμβεί αν συνεχιστεί η πολιτική του υπουργείου που μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην χρεοκοπία. Και να παρέμβετε. Λάβετε υπόψιν ότι το Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου μετακινεί καθημερινά 2200 περίπου μαθητές από και προς τα σχολεία τους με μειωμένο κατά 50% το εισιτήριό τους, χωρίς η πολιτεία να μας επιδοτεί γι’αυτό έστω και με ένα ευρώ.
Μέτοχοι της Εταιρείας, δικαιολογημένα πιέζουν για να καταργήσουν αυτή την κοινωνική παροχή. Και πιστέψετε με, δεν το θέλει κανείς, φοβάμαι όμως ότι θα υποχρεωθούμε. Λάβετε ακόμη υπόψιν σας ότι στον πολυπληθέστερο σύλλογο πολυτέκνων της χώρας, σ’αυτόν του Αγρινίου και περιχώρων, είναι επίσης χιλιάδες σε ετήσια βάση τα μειωμένα κατά 50 % εισιτήρια, χωρίς φυσικά να επιδοτεί η πολιτεία ούτε με μισό ευρώ παρόλο ότι προβλέπεται από το Νόμο. Όσο για τις κάρτες των ανθρώπων με αναπηρίες, το ποσό των 60ευρώ ανά κάρτα για το Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου είναι αστείο, αν συγκριθεί με τα 400 ευρώ που αντίστοιχα κοστίζει για τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η κατάσταση αυτή δεν μπορεί και εκ των πραγμάτων δεν πρόκειται να συνεχιστεί.
Δεν παραθέτω πλήρη οικονομικά στοιχεία ,για να μην κουράσω είμαι όμως στην διάθεσή σας για να οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τις πρωτοβουλίες που είμαι βέβαιος ότι θα πάρετε, προκειμένου να υλοποιηθούν επιτέλους πολιτικές και για να την ξεχασμένη περιφέρεια, όπου οι κάτοικοι έχουν τις ίδιες και ακόμη μεγαλύτερες ανάγκες για τις μετακινήσεις τους(εργασία, γιατροί, φροντιστήρια, αγορά, δημόσιες υπηρεσίες κ.τ.λ). Το πρόβλημα είναι κοινωνικό και όχι συντεχνιακό. Η διοίκηση, οι μέτοχοι και οι εργαζόμενοι στο Αστικό ΚΤΕΛ Αγρίνιου έχουμε εξαντλήσει κάθε περιθώριο για να κρατήσουμε τα δρομολόγια και τα χωριά μας ζωντανά. Η ευθύνη αποδώ και πέρα δεν είναι δική μας.
Με τιμή,
Θεόδωρος Τσαντόπουλος
Πρόεδρος Δ.Σ.
|