This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 17 Vote(s) - 2.76 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόταση: Εκτενης Επαναριθμηση Γραμμων Λεωφορειακης Εξυπηρετησης

Mercedes O405N2 Offline
DenOudsten Aliance City B90
**



Posts: 30
Joined: 10-10-2009
#1
Πρόταση: Εκτενης Επαναριθμηση Γραμμων Λεωφορειακης Εξυπηρετησης
Για να πω την αλήθεια ποτέ δεν μου άρεσε ο συγκεκριμένος τρόπος που διαχωρίστηκαν οι τομείς!

Για μένα καλύτερος τρόπος αρίθμησης ο εξής:

ΤΟΜ 0: Κέντρο (Πατήσια, Κολωνός, Αμπελόκηποι, Κυψέλη, Πετράλωνα, Νέος κόσμος, Ομόνοια)
ΤΟΜ 1: Ελληνικό, Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Βουλιαγμένη, Κορωπί
ΤΟΜ 2: Ζωγράφου, Καισαριανή, Βύρωνας, Υμηττός, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη
ΤΟΜ 3: Πειραιάς, Δραπετσώνα, Πέραμα, Κερατσίνι, Νίκαια, Κορυδαλλός, Νίκαια, Ρέντης, Ταύρος, Μοσχάτο, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Φάληρο
ΤΟΜ 4: Γέρακας, Ανθούσα, Γλυκά Νερά, Παλλήνη, Παιανία, Σπάτα
ΤΟΜ 5: Ν. Χαλκηδόνα, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Γαλάτσι, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Φιλοθέη, Χαλάνδρι, Παπάγου, Χολαργός, Α. Παρασκευή, Βριλήσσια
ΤΟΜ 6: Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Μαγούλα, Μάνδρα
ΤΟΜ 7: Καματερό, Πετρούπολη, Ίλιον, Αγ. Ανάργυροι, Περιστέρι, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα
ΤΟΜ 8: Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, Πεύκη, Λυκόβρυση, Μαρούσι, Μελίσσια, Πεντέλη, Ν. Πεντέλη, Κηφισιά, Ν. Ερυθραία, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Ροδόπολη, Σταμάτα, Άνοιξη, Κρυονέρι, Αγ. Στέφανος
ΤΟΜ 9: Αχαρνές, Α. Λιόσια, Φυλή, Θρακομακεδόνες

Μπορεί να ακούγονται κάπως περίεργα αλλά με αυτό το διαχωρισμό οι τομείς έχουν περίπου την ίδια έκταση. Ακολουθεί χάρτης με αυτό το διαχωρισμό
[Image: CnWga8CS2j9XeR3kjc0Es5Blusk1-cWa.jpg]
(This post was last modified: 18-02-2010, 04:09 AM by AlexNik.)
29-11-2009, 10:28 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#2
RE:
(29-11-2009, 10:28 PM)Mercedes O405N2 Wrote: Για να πω την αλήθεια ποτέ δεν μου άρεσε ο συγκεκριμένος τρόπος που διαχωρίστηκαν οι τομείς!

Για μένα καλύτερος τρόπος αρίθμησης ο εξής:

ΤΟΜ 0: Κέντρο (Πατήσια, Κολωνός, Αμπελόκηποι, Κυψέλη, Πετράλωνα, Νέος κόσμος, Ομόνοια)
ΤΟΜ 1: Ελληνικό, Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Βουλιαγμένη, Κορωπί
ΤΟΜ 2: Ζωγράφου, Καισαριανή, Βύρωνας, Υμηττός, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη
ΤΟΜ 3: Πειραιάς, Δραπετσώνα, Πέραμα, Κερατσίνι, Νίκαια, Κορυδαλλός, Νίκαια, Ρέντης, Ταύρος, Μοσχάτο, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Φάληρο
ΤΟΜ 4: Γέρακας, Ανθούσα, Γλυκά Νερά, Παλλήνη, Παιανία, Σπάτα
ΤΟΜ 5: Ν. Χαλκηδόνα, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Γαλάτσι, Ψυχικό, Νέο Ψυχικό, Φιλοθέη, Χαλάνδρι, Παπάγου, Χολαργός, Α. Παρασκευή, Βριλήσσια
ΤΟΜ 6: Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Μαγούλα, Μάνδρα
ΤΟΜ 7: Καματερό, Πετρούπολη, Ίλιον, Αγ. Ανάργυροι, Περιστέρι, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγ. Βαρβάρα
ΤΟΜ 8: Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, Πεύκη, Λυκόβρυση, Μαρούσι, Μελίσσια, Πεντέλη, Ν. Πεντέλη, Κηφισιά, Ν. Ερυθραία, Εκάλη, Διόνυσος, Δροσιά, Ροδόπολη, Σταμάτα, Άνοιξη, Κρυονέρι, Αγ. Στέφανος
ΤΟΜ 9: Αχαρνές, Α. Λιόσια, Φυλή, Θρακομακεδόνες

Μπορεί να ακούγονται κάπως περίεργα αλλά με αυτό το διαχωρισμό οι τομείς έχουν περίπου την ίδια έκταση. Ακολουθεί χάρτης με αυτό το διαχωρισμό

Δεν είναι καθόλου κακό σαν ιδέα, αλλά θεωρώ πως μια τόσο μεγάλης έκτασης επαναρίθμηση μάλλον αναστάτωση θα προκαλέσει. Θα μου πεις, εγώ προτείνω να γίνουν όλοι οι κορμοί "Α" . και να πάρουν αριθμό κορμού και οι βασικές γραμμές 040 843 608 550 703, αλλά έτσι θα αλλάξουν το πολύ 15-20 γραμμές. Για φαντάσουν ξαφνικά το .καλομαθημένο 610 από Φιλοθέη να γίνει . . . 610 ΨΑΡΙ - ΛΟΦΟΣ ΚΥΡΗΛΛΟΥ Big GrinBig Grin Tres banal Big Grin !
30-11-2009, 01:42 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#3
RE:
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η επαναρύθμιση δεν έχει νόημα, διότι δεν βοηθά την βελτίωση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών. Η επαναρίθμιση που έγινε την δεκαετία του 70 είχε νόημα διότι πριν είχαμε πολλές γραμμές που είχαν πλέον αναπτυχθεί διαφορετικά να έχουν τον ίδιο αριθμό (πχ 6 για όλες τις γραμμές που περνούσαν από την Λ.Αχαρνών) να έχουμε την ίδια ονομασία για γραμμές που πήγαιναν σε διαφορετικές συνοικίες (πχ Μεταμόρφωση Χαλανδρίου, Μεταμόρφωση Βύρωνα, Δήμος Μεταμόρφωσης).

Ως επιβάτης που κινούμε στον άξονα Κηφισίας δεν με νοιάζει εάν ο κορμός λέγεται Α7 και Β7 ή 538 και 539. Θέλω να υπάρχει με καλές συχνότητες και όχι η παλαιότερη κατάσταση που τα 045/409/410/411/412/424/433/434/501/503/505/506/507/508/509/512/513/520/521/522/523/524/525/527/530/532/535/536 παιρνούσαν ασυντόνιστα μεταξύ τους.
30-11-2009, 02:29 AM
Find Reply
Mercedes O405N2 Offline
DenOudsten Aliance City B90
**



Posts: 30
Joined: 10-10-2009
#4
RE:
(30-11-2009, 01:42 AM)Citaro Wrote: Δεν είναι καθόλου κακό σαν ιδέα, αλλά θεωρώ πως μια τόσο μεγάλης έκτασης επαναρίθμηση μάλλον αναστάτωση θα προκαλέσει. Θα μου πεις, εγώ προτείνω να γίνουν όλοι οι κορμοί "Α" . και να πάρουν αριθμό κορμού και οι βασικές γραμμές 040 843 608 550 703, αλλά έτσι θα αλλάξουν το πολύ 15-20 γραμμές. Για φαντάσουν ξαφνικά το .καλομαθημένο 610 από Φιλοθέη να γίνει . . . 610 ΨΑΡΙ - ΛΟΦΟΣ ΚΥΡΗΛΛΟΥ Big GrinBig Grin Tres banal Big Grin !
@ Citaro: Δυστυχώς έτσι "πετυχημένο" που είναι το σημερινό σύστημα μόνο μια ριζική ανανέωση μας σώζει. Στο κάτω κάτω για να συντονίσεις όλες τις γραμμές και να διώξεις τους παράλογους αριθμούς (πχ 821-822-823 στον τομέα 7 που είναι απλά παράλογο) δεν χρειάζεται απλά μερική "τοπικοποίηση" κάποιων γραμμών αλλά ξεκίνημα από την αρχή.
@ abc: Σαφώς και μεγαλύτερη σημασία έχουν οι συχνότητες και η εξυπηρετικότητα, αλλά δεν θα ήταν πιο οργανωμένο για κάποιον που χρησιμοποιεί πχ 3 γραμμές καθημερινά να χρησιμοποιεί 720-721-722 (φανταστικές γραμμές πάντα) αντί να χρησιμοποιεί 432-864-932 για παράδειγμα; Είναι πιο οργανωμένο έτσι ώστε και να πάρει λάθος γραμμή επειδή μπέρδεψε ένα ψηφίο (φυσικά εκτός του πρώτου) δεν πρόκειται να καταλήξει και πολύ μακριά!
30-11-2009, 08:37 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE:
(30-11-2009, 08:37 PM)Mercedes O405N2 Wrote: @ abc: Σαφώς και μεγαλύτερη σημασία έχουν οι συχνότητες και η εξυπηρετικότητα, αλλά δεν θα ήταν πιο οργανωμένο για κάποιον που χρησιμοποιεί πχ 3 γραμμές καθημερινά να χρησιμοποιεί 720-721-722 (φανταστικές γραμμές πάντα) αντί να χρησιμοποιεί 432-864-932 για παράδειγμα; Είναι πιο οργανωμένο έτσι ώστε και να πάρει λάθος γραμμή επειδή μπέρδεψε ένα ψηφίο (φυσικά εκτός του πρώτου) δεν πρόκειται να καταλήξει και πολύ μακριά!

Ο πολύς κόσμος γνωρίζει τις γραμμές με μέρος της ονομασίας του και όχι τον αριθμό. Λένε: "Του Ζωγράφου πέρασε;" Το Ε7 κύριως το έλεγαν "το εξπρές", κ.α. Υπάρχουν λάθη στους σημερινούς κανόνες αρίθμησης: Ναι, υπάρχουν. Δυσκολεύουν αυτούς που χρησιμοποιούν αυτές τις γραμμές; Δεν νομίζω ότι το 111/112 είναι λιγότερο χρήσιμο επειδή ο αριθμός του δεν ξεκινά από "2". Κάποια από αυτά τα λάθη οφείλονται σε επεκτάσεις γραμμών (πχ 838, 075, 909, 116). Να σε ρωτήσω κάτι: Όταν το 837 επεκτάθηκε μέχρι την Κοκκινιά άλλαξε αριθμό και έγινε 914. Όταν η αντίστοιχη επεκταση έγινε στο 838 παρέμεινε ο ίδιος αριθμός. Για τους επιβάτες τι είναι καλύτερο;

Σε κάθε περίπτωση οργάνωση βάσει του μεγέθους της περιοχής δεν έχει νόημα, διότι δεν έχουν όλες οι περιοχές την ίδια πυκνότητα πληθυσμού. Η οργάνωση πρέπει να είναι με συγκοινωνιακά κριτήρια. Δηλαδή η Καλλιθέα έχει πιο πολύ σχέση με την Νέα Σμύρνη και το Παλ.Φάληρο (1) από ότι με τον Πειραιά (9). Το Ψυχικό και η Φιλοθέη (6) δεν έχει καμία σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές της 6 καθώς συγκοινωνιακά εξυπηρετούνται μέσω Κηφισίας και έχουν περισσότερη σχέση με το Νέο Ψυχικό και το Χαλάνδρι (4).
30-11-2009, 09:07 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#6
Αρίθημηση Λεωφορειακών Γραμμών
Με τις αλλαγές των γραμμών της Μεσογείων και ιδιαίτερα με την κατάργηση της 408 η οποία είχε παραμείνει περίπου η ίδια από τότε που άλλαξε πριν από 30 χρόνια το σύστημα αρίθμησης με προβλημάτισε πόσες γραμμές παραμένου οι ίδιες από τότε. Παραθέτω τις γραμμές του τομέα 4:
400 - Νέα Γραμμή
402 - Διαφορετική γραμμή (αλλά με ιστορική συνέχεια με την παλιά)
403 - Η μόνη σχέση που παραμένει με την παλιά είναι μερικές εκατοντάδες μέτρα επί της οδού Αγίας Παρασκευής
404 - Αλλαγές τερμάτων
405 - Διαφορετική γραμμή
406 - Μετά από πολλές μεταβολές στην διαδρομή και τα τέρματα παραμένει η γραμμή εξυπηρέτησης του Κοντόπευκου
407 - Διαφορετική Γραμμή
409 - Διαφορετική Γραμμή
410 - Αλλαγή τέρματος
411 - Διαφορετική Γραμμή (αλλά με ιστορική συνέχεια με την παλιά)
412 - Διαφορετική Γραμμή
413 - Διαφορετική Γραμμή
416 - Αλλαγή τέρματος
418 - Διαφορετική Γραμμή
420 - Αλλαγή τέρματος
421 - Διαφορετική γραμμή
426 - Αλλαγή τέρματος
441 - Διαφορετική γραμμή
444 - Νέα γραμμή
446 - Νέα γραμμή
447 - Νέα γραμμή
448 - Νέα γραμμή
451Α - Νέα γραμμή
451Β - Νέα γραμμή
04-02-2010, 01:12 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών AlexNik 366 232.970 01-05-2015, 03:53 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024