This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 3.03 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιστορικά στοιχεία εποχής Σ.ΕΠ - Ε.Α.Σ - Γενική συζήτηση, σχολιασμός

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#21
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
(20-01-2011, 11:11 PM)Vasilis21 Wrote: στα Ν1 ακομα υπαρχει η μυρωδια οταν μπαινεις!!!

Πολυ σπανια.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
21-01-2011, 10:16 PM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#22
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Θέλουμε άμεση επαναφορά των παλιών χρωμάτων τώρα...!
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

22-01-2011, 12:07 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#23
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
(22-01-2011, 12:07 AM)Paul:) Wrote: Θέλουμε άμεση επαναφορά των παλιών χρωμάτων τώρα...!

Στην gallery, σημερα ή και αυριο.. Μεχρι εκει ομως με τα μυαλα που κουβαλανε..
22-01-2011, 12:33 AM
Website Find Reply
harlek Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 13-11-2010
#24
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Εγώ πρωτομπήκα σε καινούργιο λεωφορείο στη γραμμή 419, '93 ή '94, όταν εν πάση περιπτώσει είχαν πρωτοέρθει.
Ήταν τα πρώτα Mercedes και θυμάμαι κατ αρχάς την εντύπωση που μου είχε κάνει η ποιότητα κατασκευής τους και η απουσία τριγμών. Επίσης, η ασύλληπτη με τα δεδομένα της εποχής επιτάχυνση ανεξαρτήτως φορτίου, αλλά και το πόσο γρήγορα το σασμάν άφηνε την πρώτη και πέρναγε στη δευτέρα που επίσης τράβαγε δυνατά.
Παρόλα αυτά, τα Ο405Ν1 δεν τα συμπάθησα ποτέ. Κατ΄ αρχάς δεν είχαν την εκμετάλλευση χώρου των παλαιών. Μια αλάνα στο κέντρο, όπου αν ήσουν τυχερός κολλούσες στο παράθυρο, μα σύντομα πολλοί ακόμα στιβαζόντουσαν δίπλα σου. Η κεντρική αλάνα ήταν η εύκολη λύση για να μπορείς να κατέβεις σχετικά εύκολα, αφού ο διάδρομος προς τα πίσω ήταν πολύ στενός. Πέρα από την αλάνα, δύσκολα βολευόσουν αλλού. Στο λεοφορείο αυτό οι όρθιοι ήταν (και είναι) ριγμένοι σε σχέση με τους καθιστούς. Με εκνεύριζαν επίσης τα τρία πλατιά καθίσματα μπροστά (σπατάλη χώρου, ήταν και καλά για άτομα χρήζοντα βοηθείας), και η τετράδα πίσω, με το κενό στα δεξιά. Σύντομα διαπίστωσα ότι στην τετράδα αλλά και στο "σαλονάκι" πιο μπροστά οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές, λόγω θορύβου και θερμοκρασίας το καλοκαίρι.
Τα υφασμάτινα καθίσματα αρχικά μου θύμιζαν "πούλμαν", αν και δεν ήταν αναπαυτικά. Επίσης, η πολύ μαλακή ανάρτηση με έντονες τάσης πλεύσης με ενοχλούσε και αρχικά με ζάλιζε κιολας!
Τέλος, άκρως ενοχλητική μου φαινόταν η αδυναμία του να κινηθεί έστω και 1 δευτερόλεπτο πριν κλείσει εντελώς και τελευταία πόρτα. Σε μια εποχή που οι οδηγοί των Β10Μ αφήναν φρένο με τον επιβάτη ακόμα κρεμασμένο από το χερούλι της σκάλας, ήταν αδιανόητος "γερμανικός υπερπροστατευτιμός" αυτό το σύστημα. Α, κι επίσης ότι πατούσες το κουμπί για στάση και ο οδηγός δεν ήξερε ποια πόρτα πατήθηκε, παρά μόνο ότι πρέπει να κάνει στάση γενικώς και αορίστως. Άσκοπη φθορά και στις πόρτες!

Αργότερα ήρθαν οι ζέστες, τοποθετήθηκαν και τα αισχρά εκείνα Air condition που δεν την παλεύαν και το μόνο που καταφερναν ειναι να κανουν τον κοσμο να κλεινει τα παραθυρα να και πεθαινουμε απο τη μποχα.... και τα αντιπάθησα ακόμα περισσότερο.

Θυμάμαι ότι προτιμούσα να κατέβω μεσογείων με τα πόδια να πάρω 416 Β10Μ για να κατέβω κέντρο με "πραγματικό" λεωφορείο!
25-01-2011, 02:13 AM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#25
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Απ'οτι θυμαμαι οταν ηρθαν τα πρωτα χαμηλοδαπεδα λεωφορεια στη Αθηνα στις αρχες του 90' δεν ειχαν κλιματισμο και ηταν πραγματικοι φουρνοι το καλοκαιρι με τα απο δυο χρονια μπηκε ο κλιματισμος.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
07-02-2011, 01:32 AM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#26
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
(07-02-2011, 01:32 AM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Απ'οτι θυμαμαι οταν ηρθαν τα πρωτα χαμηλοδαπεδα λεωφορεια στη Αθηνα στις αρχες του 90' δεν ειχαν κλιματισμο και ηταν πραγματικοι φουρνοι το καλοκαιρι με τα απο δυο χρονια μπηκε ο κλιματισμος.

Σωστά θυμάσαι.

Πρώτα έβαλαν κλιματιστικά στα Mercedes και τα Neoplan, μετά στα Den Oudsten, και τελευταία στα Van Hool που είχαν μεγαλύτερα παράθυρα από τα υπόλοιπα. Τα ΜΒ Ο405GN2 ήταν τα πρώτα Αθηναϊκά λεωφορεία που ήρθαν με κλιματιστικά από την αρχή.
07-02-2011, 06:20 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#27
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
(25-01-2011, 02:13 AM)harlek Wrote: Τέλος, άκρως ενοχλητική μου φαινόταν η αδυναμία του να κινηθεί έστω και 1 δευτερόλεπτο πριν κλείσει εντελώς και τελευταία πόρτα. Σε μια εποχή που οι οδηγοί των Β10Μ αφήναν φρένο με τον επιβάτη ακόμα κρεμασμένο από το χερούλι της σκάλας, ήταν αδιανόητος "γερμανικός υπερπροστατευτιμός" αυτό το σύστημα.

Σε ορισμενα ειχε αφαιρεθεθει αυτο το συστημα και πηγαιναν με ανοιχτες πορτες
14-02-2011, 01:27 AM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#28
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Αυτό με το κουμπί στάσης και τις πόρτες το έχω προσέξει και εγώ. Βέβαια, δεν είναι και τόσο τραγικό ζήτημα αυτό με τις πόρτες. Δηλαδή, σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο, συνήθως σε κάθε στάση ανεβοκατεβαίνει κόσμος και από τις 3 πόρτες. Από την άλλη, σε ένα όχημα με μέτρια ή μικρή κίνηση, αφ' ενός υπάρχει οπτική επαφή του οδηγού με την 1η πόρτα, αφ' ετέρου η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, χρησιμοποιεί την 2η πόρτα. Επομένως, το μόνο ζήτημα είναι αν θα υποστεί λίγη παραπάνω φθορά η 3η πόρτα, και αυτό σε περίπτωση που ο οδηγός δεν "κρίνει" βλέποντας από τον εσωτερικό καθρέπτη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
(This post was last modified: 14-02-2011, 02:45 PM by cmegas.)
14-02-2011, 02:45 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#29
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Καθως εψαχνα το βρηκα στον αρχικο του χρωματισμο θα ψαξω να βρω και τα αλλα οχηματα του στολου στον αρχικο τους χρωματισμο οταν πρωτοηρθαν και θα τα ανεβασω.
[Image: greece0405ga2.jpg]
Πηγή φωτογραφίας / Australian Transport.
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http:...29,r:1,s:0
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
(This post was last modified: 19-02-2011, 10:45 PM by Konstantinos.)
15-02-2011, 07:17 PM
Website Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#30
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Πολύ ωραίο λεωφορείο μακάρι να ταν ετσι όλα τα Ν1 σήμερα
Πάντως είχα μπεί την περίοδο των Εορτών στο Ν1 219. Έμεινα εκπληκτος ήταν πεντακάθαρο μέσα έξω, ο κινητήρας τραβούσε πάρα πολύ καλά,αναρτήσεις σε άριστη κατάσταση,τα φρένα δεν στριγλίζανε και αποδίδανε πολύ καλα και μέσα ούτε μια χειρολαβή σπασμένη!
18-02-2011, 07:10 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#31
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Ειχα δει σε καποιο site κατα τον Νοεμβρη που ειχε ολα τα χαμηλοδαπεδα φωτογραφημενα οταν ειχαν ερθει στην Αθηνα και μιλω για ολα τα τοτε ''νεα'' λεωφορεια του στολου αρχικο τους χρωματισμο, θα προσπαθησω να το βρω αυτο το site γιατι δεν θυμαμαι ποιο ηταν και θα ανεβασω τις φωτογραφιες ή θα δωσω το link, την παραπανω φωτογραφια την βρηκα τυχαια και ειχε μονο το Ν1.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
(This post was last modified: 19-02-2011, 11:35 AM by Konstantinos.)
19-02-2011, 11:14 AM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#32
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Καλά με εφτιαξες σήμερα... Τι κουκλιά ήτανε και πως τα καταντήσανε!!!
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

(This post was last modified: 20-02-2011, 12:23 AM by AlexNik.)
19-02-2011, 08:51 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#33
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
[Image: b90athens440.jpg]
Πηγή φωτογραφίας / Busexplorer
http://www.busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=2142
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
19-02-2011, 10:35 PM
Website Find Reply
sbav-80 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 5
Joined: 16-11-2009
#34
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Χαρακτηριστικό δε των DAF ήταν το πλαστικό στο παρμπριζ κάτω δεξιά όπου αναγράφονραν ο προορισμός.
19-02-2011, 11:03 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#35
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Το σημα κατατεθεν λογο της δυσαναγνωστης προμετωπιδας τους αλλα ειχε γινει λιγο μετα αναβαθμιση σε ολο τον πρωτο στολο του 90' και ηταν πιο εντονοι οι χαρακτηρες.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
20-02-2011, 12:07 AM
Website Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#36
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Να και μια Βεργινα που βρηκα στον αρχικο της χρωματισμο οταν ηταν στις μεγαλες της δοξες την δεκαετεια του '90...

[Image: 71517099.jpg]

Πηγή εικόνας / B10R
http://www.b10r.com/index.php
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
23-03-2011, 09:42 PM
Website Find Reply
mercedes1988 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 23
Joined: 26-12-2011
#37
RE: Τα πρωτα χρονια ανανεωσης του στολου της ΣΕΠ-ΕΑΣ απο τα λεωφορεια των 80's στα 90's
Όταν ήρθαν το 1994 τα Ν1,τα Den outsden,τα vanhool και οι Βεργίνες η ΕΘΕΛ άρχιζε να έχει σύγχρονο στόλο.Όταν είχα πάει εκείνη τη χρονιά στην παραλιακή οι γραμμές 122 και 133 είχαν Ν1 από ikarus που είχαν πρίν.Επίσης τα Ν1 μπήκαν και στις γραμμές των Μεσογείων όταν η αφετηρία πήγε στην ΕΡΤ απ' το Θησείο όπου υπήρχαν και ikarus.
13-01-2012, 01:52 AM
Find Reply
magirus deutz Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 16
Joined: 19-04-2011
#38
RE: ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ-ΑΠΟΒΙΒΑΣΗΣ
(09-09-2010, 03:07 PM)aliance Wrote: ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ-ΑΠΟΒΙΒΑΣΗΣ

155 Αθήνα-Ελληνικό
1η στάση αποβίβασης τα «Πλ. Καλογείρων» και καλύπτονταν από τις γραμμές Αγ. Δημητρίου-Ηλιούπολης-Αργυρούπολης-Γλυφάδας.

Γραμμές από Θησείο 302-304-305-306-307-308-309-310-313-314-315-316-317-318-321
1η στάση αποβίβασης τη στάση «Πλ. Αγ. Παρασκευής» και καλύπτοντάν από την γραμμή 312.

Γραμμές από Μουσείο 409-410-411-412-415-418-421-422-423-424-425-426-427-428-429-433-434-442-447
1η στάση αποβίβασης τη στάση «Ζέρβα» και καλύπτοντάν από την γραμμή 405 Στ. Λαρίσης-Πεντάγωνο και τους κορμούς 538 &539.

501 Αθήνα-Άνω Πεύκη & 527 Κάνιγγος-Μαρούσι
1η στάση αποβίβασης τα «Αγ. Βαρβάρα» και καλύπτονταν από τους κορμούς 538 & 539.
Γραμμές 517-518-519
1η στάση αποβίβασης τα «Γηροκομείο»

735 Πλ. Βάθη-Ζεφύρι
1η στάση αποβίβασης τη στάση «Γεφυράκι» και καλύπτονταν από τους κορμούς 725 & 726.

841 Αθήνα-Πέραμα Α' & 842 Αθήνα-Πέραμα Β'
1η στάση αποβίβασης το «Γ΄ Νεκροταφείο» και καλύπτονταν από τη γραμμή 852 Αθήνα-Νίκαια.

Γραμμές από Ζάππειο 115-116-117-118-119-123-138-139-141-142-143-145-151-153
1η στάση αποβίβασης το «Ασκληπιείο Βούλας» και καλύπτονταν από τη γραμμή 122 Αθήνα-Άνω Βούλα.

Γραμμές από Ζάππειο 122 Αθήνα-Βούλα
1η στάση αποβίβασης το «Πεντέλης» και καλύπτονταν από τις γραμμές 132 Αθήνα-Έδεμ & 133 Αθήνα-Αγ. Κοσμάς.

Επίσης οι γραμμές "ΠΟΣΕΙΔΩΝ" (180,190,350) είχαν περιορισμούς επιβίβασης-αποβίβασης.
(This post was last modified: 07-12-2013, 09:21 PM by Nikolas A..)
11-07-2012, 01:36 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#39
RE: Ιστορικά στοιχεία εποχής Σ.ΕΠ - Ε.Α.Σ - Γενική συζήτηση, σχολιασμός
Τις προάλλες χαζεύοντας στο Youtube πέτυχα ένα videάκι με φωτογραφίες από την Αθήνα πριν από 40+ χρόνια.

Στις φώτο φαίνονται στιγμιότυπα από κεντρικούς δρόμους τις εποχής, όπου μπορούμε να δούμε πολλά λεωφορεία που κυκλοφορούσαν τότε, καθώς και προς το τέλος ένα τρόλεϋ και εσωτερικό από τα λεωφορεία αυτά.



Περισσότερες λεπτομέρειες ας αναφέρουν αυτοί που γνωρίζουν περισσότερα Wink
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
07-12-2013, 09:28 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#40
RE: Ιστορικά στοιχεία εποχής Σ.ΕΠ - Ε.Α.Σ - Γενική συζήτηση, σχολιασμός
(23-03-2011, 09:42 PM)Konstantinos Wrote: Να και μια Βεργινα που βρηκα στον αρχικο της χρωματισμο οταν ηταν στις μεγαλες της δοξες την δεκαετεια του '90...

[Image: 71517099.jpg]

Πηγή εικόνας / B10R
http://www.b10r.com/index.php

Στο ακόλουθο link φαίνεται η Βεργίνα #732 ΥΕΜ-4732 το 2008, στα τελευταία της και με το νέο χρωματισμό που εφαρμόστηκε στα αστικά της Αθήνας, εδώ να είναι στην Αφετηρία του 237 στο λιμάνι του Πειραιά.
Όχι και στη καλύτερη κατάσταση φυσικά...

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την #709 ΥΕΜ-4709 στη γραμμή 218, εποχή παλι περίπου 2008

[Image: 273121.jpg]
Πηγή: phototrans.eu

Μπορείτε να κάνετε άμεση σύγκριση των φωτογραφιών με την πρώτη και τον παλιό κλασικό χρωματισμό.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 09-12-2013, 12:50 AM by Nikolas A..)
09-12-2013, 12:37 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024