This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 18 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Με το σχέδιο "Καλλικράτης", επιδιώκεται η μείωση των Δήμων και Κοινοτήτων στην Αττική από 56 που είναι σήμερα σε 17-18.

Βεβαίως κάποιοι Δήμοι θα παραμείνουν ανεξάρτητοι όπως σήμερα, ορισμένοι από τους οποίους ήδη έχουν δημοτική συγκοινωνία.

Ανάμεσα σε αυτούς το Μαρούσι και ο Βύρωνας, ίσως οι δύο καλλίτερες της Αθήνας. Ο Δήμος Αμαρουσίου λειτουργεί και την διαδημοτική γραμμή προς Πεύκη και Λυκόβρυση, σε συνεργασία με τους Δήμους αυτούς, οι οποίοι πρόκειται να ενωθούν. Μπορεί να φαίνεται τραβηγμένο σαν σενάριο, αλλά τα νέα σήματα στάσεων που τοποθετεί ο Δήμος Πεύκης είναι πολύ παρόμοια σε σχέδιο με αυτά του Δήμου Λυκόβρυσης, με εξαίρεση τον φόντο που στην Πεύκη είναι πράσινος ενώ στην Λυκόβρυση πορτοκαλί. Οπότε ίσως με την συνένωση οι γραμμές γίνουν "κόκκινη" και "πράσινη" οπότε οι στάσεις να διευκολύνουν τον κόσμο; Ο Δήμος Πεύκης εκτελεί όλη την ημέρα την ίδια διαδρομή, ενώ της Λυκόβρυσης έχει τέσσερις ονομαστικά γραμμές, που στην πραγματικότητα όμως καθεμία έχει 2-3 δρομολόγια την ημέρα. Ήτοι πρώτα κάνει 2 δρομολόγια η γραμμή που πάει στον σταθμό ΚΑΤ, μετά τρία δρομολόγια η γραμμή που εξυπηρετεί τα σχολεία, μετά δύο δρομολόγια για σταθμό Ηρακλείου (Προαστιακό), και τέλος άλλα δύο προς τα σχολεία αλλά με διαφοροποιημένη διαδρομή σε σχέση με το πρωϊ. Να δούμε αν η ενοποίηση των Δήμων φέρει αλλαγές, ίσως μια λογική κίνηση θα είναι μία γραμμή από ΚΑΤ προς την Άνω Πεύκη και την Λυκόβρυση, και άλλη μία από Νερατζιώτισσα προς Κάτω Πεύκη, με τις δύο γραμμές να συναντιούνται στην Λεωφ. Ειρήνης.

Ένα περίεργο σενάριο διαμορφώνεται στους Δήμους Καισαριανής και Υμηττού, που συνενώνονται, όμως ανάμεσά τους παρεμβάλλεται ο Βύρωνας! Και οι δύο έχουν δημοτική συγκοινωνία, της Καισαριανής σαφώς πιο οργανωμένη. Το θέμα όμως είναι αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν αυτόνομα, ή όχι; Αν επιχειρήσουν δημιουργήσουν γραμμή Καισαριανής - Υμηττού, θα πρέπει να διέρχεται μέσα από τον Βύρωνα χωρίς στάσεις...

Ενοποιούνται στα βορειοανατολικά προάστια τα Βριλήσσια, τα Μελίσσια, η Παλαιά Πεντέλη και η Νέα Πεντέλη. Οι δύο Πεντέλες λειτουργούσαν κοινοτική συγκοινωνία προς τον σταθμό Χαλανδρίου. Τα Μελίσσια έχουν δύο γραμμές που λειτουργούν με λεωφορεία του Δήμου Αμαρουσίου. Τα Βριλήσσια έχουν 6 λεωφορεία με 3 γραμμές και καλές συχνότητες, μεταξύ των λεωφορείων και 3 "Βεργίνες" με μεγαλύτερη χωρητικότητα και κατάλληλες για μακρινότερες διαδρομές. Εδώ αν οι Δήμοι ενωθούν, μπορούν να δημιουργήσουν καλές τροφοδοτικές γραμμές από τις αντίστοιχες περιοχές τους προς τον σταθμό Πλακεντίας, ίσως με τις "Βεργίνες" να αναλαμβάνουν μακρινότερα δρομολόγια προς Πεντέλη και τα μικρότερα λεωφορεία τις κοντινότερες διαδρομές.

Το εγχείρημα της Αγ. Βαρβάρας να κάνει δημοτική συγκοινωνία με 4 μεταχειρισμένα Ikarus της Ε.ΘΕ.Λ. έληξε γρήγορα και άδοξα, όμως το Χαϊδάρι λειτουργεί μια σαφώς πιο οργανωμένη συγκοινωνία με 2 Van Hool A300 της Ε.ΘΕ.Λ. και κάποια Cito δικά του. Εδώ μια επέκταση μπορεί να εξυπηρετήσει και την Αγία Βαρβάρα. Με την επερχόμενη λειτουργία του σταθμού Μετρό στο Χαϊδάρι, ίσως πρέπει να γίνει ένας γενικότερος ανασχεδιασμός.

Η Νέα Χακηδόνα απορροφάται - όπως ήταν αναμενόμενο - από την Νέα Φιλαδέλφεια. Η πρώτη έχει δύο μεγάλα λεωφορεία (Van Hool) της Ε.ΘΕ.Λ. ενώ η δεύτερη μικρότερα Ikarus E91. Το λογικό εδώ θα ήταν το Van Hool να κάνει γραμμή Άνω Πατήσια - Ν. Χαλκηδόνα - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Περισσού, με το Ikarus ενισχυτική στις γειτονιές.

Ένας μεγάλος Δήμος δημιουργείται στα βόρεια προάστια, με την συνένωση Κηφισιάς, Νέας Ερυθραίας, και Εκάλης, κανένας από τους οποίους δεν διαθέτει δημοτική συγκοινωνία. Ίσως τώρα αν υπάρξει ένας εύρωστος οικονομικά Δήμος, να δοθεί η ευκαιρία. Η Κηφισιά το συζητά εδώ και κάποια χρόνια. Μάλιστα, προς στιγμήν είχαν "κλειστεί" 3 Ikarus πρώην Ε.ΘΕ.Λ., που όμως δεν παραδόθηκαν ποτέ. Σίγουρα υπάρχει η ανάγκη προμήθειας minibus για να εξυπηρετούν το ιστορικό εμπορικό κέντρο της περιοχής και να το συνδέουν με τον σταθμό των Η.Σ.Α.Π.

Το Κερατσίνι είχε παλαιότερα κάνει διαδημοτική συγκοινωνία με την Δραπετσώνα, τελικά όμως χωρίστηκαν και κάθε Δήμος κράτησε το δικό του τμήμα της γραμμής. Οι δύο αυτοί Δήμοι θα συνενωθούν με το Πέραμα. Με δεδομένη την δομή του οδικού δικτύου, το Κερατσίνι έχει τώρα την μεγαλύτερη ανάγκη για τοπικές γραμμές που να συμπληρώνουν το πυκνό από πλευράς κάλυψης αλλά αραιό από πλευράς δρομολογίων δίκτυο της Ε.ΘΕ.Λ. στην περιοχή. Πάντως ό,τι κι αν γίνει, επιτακτική είναι η ανάγκη να επιστρέψει το τραμ. Τότε θα μπορούσαν να γίνουν τοπικές γραμμές με τροφοδοτικό χαρακτήρα.

Γενικά η συνένωση Δήμων δημιουργεί (εάν το σχέδιο πετύχει και στην πράξη γιατί στα χαρτιά και στην θεωρία όλα καλά φαίνονται) καλλίτερες οικονομικές συνθήκες με την περιοκοπή δαπανών για αμοιβές στελεχών και κατάργηση οργανισμών των Δήμων, ένα μέρος των οποίων θα μπορούσε να διατεθεί σε δημοτικές συγκοινωνίες που τώρα χωλαίνουν οικονομικά. Όταν το Μαρούσι εξετάζει σοβαρά την επιβολή κομίστρου, καταλαβαίνετε τι αντιμετωπίζουν Δήμοι όπως η Ροδόπολη, τα Καλύβια, η Λυκόβρυση κ.ά.

Επίσης, μεγαλύτερος Δήμος σημαίνει περισσότερα σημεία ενδιαφέροντος και δυνατότητα ανάπτυξης γραμμών με μεγαλύτερο μήκος. Πολλές γραμμές ως τώρα ήταν καταδικασμένες διότι εκτελούσαν μια πολύ μικρή διαδρομή που δεν κατέληγε κάπου όπου να εξυπηρετεί μεγάλη μερίδα του επιβατικού κοινού, επιβεβλημένο όμως λόγω του ότι οι Δήμοι δεν μπορούσαν να εκτελούν συγκοινωνιακό έργο πέρα από τα όριά τους. Τώρα, τα Καλύβια και η Κερατέα αντιμετωπίζουν ένα ανάλογο πρόβλημα. Με την ένωση αυτών των δύο Δήμων μαζί με Ανάβυσσο, Κουβαρά, Σαρωνίδα και Παλιά Φώκαια, μπορεί να γίνει ένα καλό δίκτυο που να συνδέει τις περιοχές αυτές τόσο μεταξύ τους όσο και με την γραμμή Ε22 στην Σαρωνίδα και το δίκτυο του Προαστιακού αρχικά στο Κορωπί και κατόπιν στην Κερατέα και τα Καλύβια.
28-04-2010, 04:37 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#2
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Προσωπικά είμαι απαισιόδοξος ότι με την υλοποίηση του Καλλικράτη θα μπορέσουν να πέσουν πιο πολλά χρήματα στις δημοτικές συγκοινωνίες. Συμφωνώ ότι οι νέοι δήμοι θα έχουν οικονομίες κλίμακας, αλλά επίσης θα λειτουργήσουν σε ένα περιβάλον που θα υπάρχει συνεχής πίεση για μείωση του κόστους.
Έγώ έχω ένα διαφορετικό ερώτημα: Με τους χάρτες που έχουν δημοσιευθεί έχουμε συνένωση δήμων που σήμερα εξυπηρετούνται από την ΕΘΕΛ να συνενώνται με δήμους που δεν. Αυτό σημαίνει ότι αποκτά η ΕΘΕΛ την δυνατότητα να επεκτείνει τις γραμμές της;
Τέτοια παραδείγματα είναι ο νέος Δήμος Μάνδρας-Ειδυλλίας, Θορικού και Ραφήνας-Πικερμίου.
29-04-2010, 12:40 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#3
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
(28-04-2010, 04:37 PM)panos81 Wrote: Η Νέα Χακηδόνα απορροφάται - όπως ήταν αναμενόμενο - από την Νέα Φιλαδέλφεια. Η πρώτη έχει δύο μεγάλα λεωφορεία (Van Hool) της Ε.ΘΕ.Λ. ενώ η δεύτερη μικρότερα Ikarus E91. Το λογικό εδώ θα ήταν το Van Hool να κάνει γραμμή Άνω Πατήσια - Ν. Χαλκηδόνα - Ν. Φιλαδέλφεια - Στ. Περισσού, με το Ikarus ενισχυτική στις γειτονιές.

Μία παρατήρηση: Μέχρι τώρα δεν έχω δει τα VanHool της Χαλκηδόνας, ούτε έχω διαβάσει κάτι για δημοτική συγκοινωνία σε τοπικές εφημερίδες.
29-04-2010, 10:16 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Δεν υπάρχει σε όλους τους Δήμους η προβολή των δημοτικών συγκοινωνιών που θα έπρεπε.

Όσον αφορά την επέκταση της αρμοδιότητας της Ε.ΘΕ.Λ. είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Πιστεύω όμως ότι το κρίσιμο σημείο είναι που βρίσκεται η έδρα του διευρυμένου Δήμου, και ποιος Δήμος απορροφά ποιους, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις ο μεγαλύτερος από τους δύο (ή περισσότερους) Δήμους θα έχει το πάνω χέρι, δηλαδή θα διατηρήσει το όνομα και την έδρα ενώ ο άλλος θα μετατραπεί απλά σε μια γειτονιά του διευρυμένου. Κάτι τέτοιο θα ισχύσει και με τους νέους Δήμους Ραφήνας (που απορροφά το Πικέρμι) και Θορικού (που θα έχει έδρα στα Καλύβια και θα απορροφά την Σαρωνίδα). Δεν αποκλείεται στις περιπτώσεις αυτές, εάν η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. οριοθετείται με όρια των Δήμων, είναι πολύ πιθανό σε αυτές τις περιπτώσεις (που αφορούν τις γραμμές 315, Ε22 και 330) η Ε.ΘΕ.Λ. να πρέπει να προβεί σε σύντμηση των γραμμών, καθώς τμήματά τους θα βρεθούν ΕΚΤΟΣ των Δήμων όπου δραστηριοποιείται, έτσι να πρέπει να περικοπεί το Ε22 π.χ. μέχρι Βάρκιζα. Μπορεί να ισχύσει από την άλλη το ότι σκεπτικό του Γιάννη, ότι δηλαδή η περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. να επεκταθεί, δηλαδή να πιάσει όλον τον διευρυμένο Δήμο έστω κι αν ένα μέρος του είναι στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. Βέβαια κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ξεσηκωμό στα ΚΤΕΛ που χάνουν το μονοπώλιο της Ραφήνας. Μπορεί βέβαια να μην γίνει και καμία αλλαγή, αλλά η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. να παραμείνει ως έχει, οριοθετούμενη από τα δημοτικά διαμερίσματα που θα προκύψουν (π.χ. Δ.Δ. Πικερμίου, Δ.Δ. Σαρωνίδας, Δ.Δ. Αγίας Μαρίνας) στην θέση των καταργούμενων ανεξάρτητων Δήμων. Γιατί ναι μεν θα υπάρχει ένας δήμαρχος για τον κάθε διευρυμένο Δήμο, όμως οι παλαιότεροι (μικρότεροι) που απορροφώνται θα εξακολουθήσουν να εκπροσωπεύονται ως δημοτικά διαμερίσματα.
30-04-2010, 09:59 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
(30-04-2010, 09:59 AM)panos81 Wrote: Δεν υπάρχει σε όλους τους Δήμους η προβολή των δημοτικών συγκοινωνιών που θα έπρεπε.

Όσον αφορά την επέκταση της αρμοδιότητας της Ε.ΘΕ.Λ. είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Πιστεύω όμως ότι το κρίσιμο σημείο είναι που βρίσκεται η έδρα του διευρυμένου Δήμου, και ποιος Δήμος απορροφά ποιους, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις ο μεγαλύτερος από τους δύο (ή περισσότερους) Δήμους θα έχει το πάνω χέρι, δηλαδή θα διατηρήσει το όνομα και την έδρα ενώ ο άλλος θα μετατραπεί απλά σε μια γειτονιά του διευρυμένου. Κάτι τέτοιο θα ισχύσει και με τους νέους Δήμους Ραφήνας (που απορροφά το Πικέρμι) και Θορικού (που θα έχει έδρα στα Καλύβια και θα απορροφά την Σαρωνίδα). Δεν αποκλείεται στις περιπτώσεις αυτές, εάν η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. οριοθετείται με όρια των Δήμων, είναι πολύ πιθανό σε αυτές τις περιπτώσεις (που αφορούν τις γραμμές 315, Ε22 και 330) η Ε.ΘΕ.Λ. να πρέπει να προβεί σε σύντμηση των γραμμών, καθώς τμήματά τους θα βρεθούν ΕΚΤΟΣ των Δήμων όπου δραστηριοποιείται, έτσι να πρέπει να περικοπεί το Ε22 π.χ. μέχρι Βάρκιζα. Μπορεί να ισχύσει από την άλλη το ότι σκεπτικό του Γιάννη, ότι δηλαδή η περιοχή αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. να επεκταθεί, δηλαδή να πιάσει όλον τον διευρυμένο Δήμο έστω κι αν ένα μέρος του είναι στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. Βέβαια κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ξεσηκωμό στα ΚΤΕΛ που χάνουν το μονοπώλιο της Ραφήνας. Μπορεί βέβαια να μην γίνει και καμία αλλαγή, αλλά η περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. να παραμείνει ως έχει, οριοθετούμενη από τα δημοτικά διαμερίσματα που θα προκύψουν (π.χ. Δ.Δ. Πικερμίου, Δ.Δ. Σαρωνίδας, Δ.Δ. Αγίας Μαρίνας) στην θέση των καταργούμενων ανεξάρτητων Δήμων. Γιατί ναι μεν θα υπάρχει ένας δήμαρχος για τον κάθε διευρυμένο Δήμο, όμως οι παλαιότεροι (μικρότεροι) που απορροφώνται θα εξακολουθήσουν να εκπροσωπεύονται ως δημοτικά διαμερίσματα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκει το 330 στην συζήτηση. Το 330 είναι τοπική γραμμή του Δήμου Κορωπί, ο οποίος ούτε αλλάζει όριο ούτε συγχωνεύεται με κάποιον άλλο.

Το Πικέρμι δεν είναι στην περιοχή ευθύνης της ΕΘΕΛ, απλά έχουν επεκταθεί οι γραμμές (314, 315, 330) σιωπηλά.

Επίσης δεν συζητάς την περίπτωση της Μάνδρας.
30-04-2010, 10:48 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#6
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Η Αγία Μαρίνα ανήκει στο Κορωπί; Νόμιζα ότι ήταν ανεξάρτητη κοινότητα, γι' αυτό ανέφερα το 330.

Συνεπώς για το Πικέρμι μάλλον θα συνεχίσει να ισχύει η "σιωπηλή" επέκταση των 314/315... ουσιαστικά δεν αλλάζει συνεπώς κάτι.
03-05-2010, 12:06 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#7
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Στο Πικέρμι δεν υπάρχει σιωπηρή επέκταση του δικτύου ΕΘΕΛ, καθότι από το 1999 φτάνανε τα 314, 315, 324, 340 στο Πικέρμι (Ο405Ν και ΒΕΡΓΙΝΕΣ τότε). Στη συνέχεια, τροποποιήθηκαν τα 315-324 με μεταφορά του τέρματος στο Νεκροταφείο Παλλήνης και το 324 έγινε κυκλικό.

Αν θυμάστε, μέχρι τότε το τέρμα ήτανε στην παγωτοβιομηχανία ΑΛΜΑ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
05-05-2010, 09:52 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#8
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
(05-05-2010, 09:52 PM)ELBO O405GN Wrote: Στο Πικέρμι δεν υπάρχει σιωπηρή επέκταση του δικτύου ΕΘΕΛ, καθότι από το 1999 φτάνανε τα 314, 315, 324, 340 στο Πικέρμι (Ο405Ν και ΒΕΡΓΙΝΕΣ τότε). Στη συνέχεια, τροποποιήθηκαν τα 315-324 με μεταφορά του τέρματος στο Νεκροταφείο Παλλήνης και το 324 έγινε κυκλικό.

Αν θυμάστε, μέχρι τότε το τέρμα ήτανε στην παγωτοβιομηχανία ΑΛΜΑ.
Εάν δεν είναι σιωπηλή τότε τι είναι αυτό;
05-05-2010, 10:16 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#9
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Η απάντηση του τι γίνεται στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ με τον "Καλλικράτη" δίνεται στην ακόλουθη σελίδα από τον ιστότοπο του ΟΑΣΑ:

Η σημερινή Περιοχή Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών έχει καθορισθεί δια νόμου και δεν μπορεί να μεταβληθεί χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση.

Η περιοχή που εξυπηρετείται σήμερα από αστική συγκοινωνία εκτείνεται Δυτικά μέχρι την Ελευσίνα, Μάνδρα και Μαγούλα (Θριάσιο Πεδίο). Ανατολικά μέχρι την Πεντέλη, την Παλλήνη, τα Σπάτα, τη Λούτσα και το Κορωπί (περιοχή Μεσογείων). Βόρεια μέχρι τη Φυλή, τη Πάρνηθα, το Κρυονέρι, το φράγμα της Λίμνης του Μαραθώνα, το Διόνυσο, τη Σταμάτα και τη Νέα και την Παλαιά Πεντέλη. Νότια μέχρι τη θάλασσα και νοτιοανατολικά μέχρι και την Σαρωνίδα. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει ένα σύνολο 84 δήμων και κοινοτήτων/οικισμών, που δίδονται στον παρακάτω πίνακα. Σημ.*:Με την εφαρμογή του N.3852/10, ΦΕΚ 87/τ .Α'/2010 «Καλλικράτης» οι 84 υφιστάμενες Τοπικές Αυτοδιοικήσεις συνενώνονται σε 52 Δήμους. (Ημερομηνία Εφαρμογής: 1/1/2011)
17-12-2010, 05:53 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#10
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των Δ.Ε.Κ.Ο. όμως περιλαμβάνει επέκταση της περιοχής ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α. σε όλη την Περιφέρεια Αττικής εκτός από τα νησιά. Άρα και περιοχές όπως το Καπανδρίτι, ο Μαραθώνας, η Νέα Μάκρη, η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Λαύριο, η Ανάβυσσος, το Μεγάλο Πεύκο, τα Βίλλια, τα Μέγαρα, η Οινόη κ.τ.λ. θα υπαχθούν στην περιοχή ευθύνης του Ο.Α.Σ.Α..
20-12-2010, 08:59 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#11
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Πιθανόν να περάσει το ΚΤΕΛ Αττικής ως εξωτερική εταιρεία που πλεον για λογαριασμό του ΟΑΣΑ θα κάνει τα δρομολόγια όπως και σήμερα...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

20-12-2010, 08:15 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#12
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Αυτό προωθούν, ίσως με ενιαίο σύστημα αρίθμησης και ισχύ στα ΚΤΕΛ και των καρτών απεριορίστων διαδρομών.

Ίσως μάλιστα αν επιτραπεί στα ΚΤΕΛ να αποβιβάζουν επιβάτες στην αστική περιοχή να μπορούν παράλληλα να επιτελούν ρόλο και γραμμών express αποφορτίζοντας γραμμές της Ε.ΘΕ.Λ.. Αν π.χ. τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που ανεβαίνουν την Λεωφ. Κηφισίας, αν μπορούσαν να αποβιβάζουν επιβάτες κατευθυνόμενα προς Πολυδένδρι, Καπανδρίτι κ.τ.λ. και να επιβιβάζουν κατευθυνόμενα προς Αθήνα, θα αναπλήρωναν το κενό που άφησε η κατάργηση του Ε7, έτσι θα μειωνόταν ο κόσμος που χρησιμοποιεί τα Α7/Β7, με συνέπεια μείωση των καθυστερήσεων που προκαλούνται από τον συνωστισμό στις στάσεις.

Σε μια τέτοια περίπτωση δεν πιστεύω ότι τα ΚΤΕΛ θα "φάνε από την πίττα" της Ε.ΘΕ.Λ., γιατί η ΕΘΕΛ ανέστειλε την λειτουργεία του Ε7 επικαλούμενη χαμηλή επιβατική κίνηση και ότι η συνέχιση λειτουργείας της Ε7 ήταν ασύμφορη. Όμως υπάρχουν επιβάτες στους οποίους χρησίμευε το Ε7, τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ήδη κυκλοφορούν στον ίδιο άξονα και πολλές φορές έχουν κενές θέσεις.

Η μόνη περίπτωση που η Ε.ΘΕ.Λ. πραγματικά θα χάσει από κάτι τέτοιο είναι όταν απεργεί. Τότε το ΚΤΕΛ θα κάνει πάρτι...
21-12-2010, 10:15 AM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#13
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Ηδη κανει παρτυ με τοσες απεργιες...
21-12-2010, 01:03 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#14
RE: Δημοτικές Συγκοινωνίες και σχέδιο "Καλλικράτης"
Ναι αλλά τώρα δεν τους προσδίδουν επιπλέον επιβάτες...
21-12-2010, 01:06 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024