[metaforespress.gr] Εντός Σεπτεμβρίου δημοπρατείται το Καστέλι
Με στόχο την προκήρυξη του έργου τον Σεπτέμβριο, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα θέσει σε διαβούλευση, τον Ιούνιο, τους όρους του διαγωνισμού για την εκμετάλλευση και κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης.
«Για το Καστέλι Ηρακλείου, ολοκληρώνουμε την εξέταση των όρων του διαγωνισμού. Ο στόχος είναι στα μέσα Ιουνίου να βγουν σε διαβούλευση οι νέοι όροι, τροποποιημένοι και η δημοπράτηση να γίνει μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου με άλλο μοντέλο, όχι με αυτό που είχε ανακοινωθεί.
Όχι, δηλαδή με το ποσοστό του Δημοσίου χαμηλότερο από το 50%», ανέφερε, στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Πως θα κατασκευαζόταν το αεροδρόμιο επί υπουργίας Μ. Χρυσοχοΐδη
Το έργο, σύμφωνα με παλαιότερες εξαγγελίες, είναι συνολικού ύψους 1,5 δις. ευρώ (μαζί με τους οδικούς άξονες και απαλλοτριώσεις) και θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, στα πρότυπα του «Ελ. Βενιζέλος».
Ο ιδιώτης, σύμφωνα με όσα είχαν εξαγγελθεί επί υπουργίας Μ. Χρυσοχοΐδη, θα αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του αεροδρομίου για 35 χρόνια, στα οποία περιλαμβάνεται και η περίοδος κατασκευής των τεσσάρων ετών.
Το νέο αεροδρόμιο περιλαμβάνει ένα διάδρομο κατηγορίας Ε, μήκους 3.200 μέτρων, ένα τροχόδρομο, παράλληλο με το διάδρομο κατηγορίας Ε, πλάτους 23 μέτρων, με πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή και δεύτερου τροχόδρομου,
Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου, με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου.
|