Thread Rating:
- 31 Vote(s) - 2.9 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(18-12-2013, 09:17 PM)Paul Wrote: Το "προσωρινή" με το συμμάζεμα υποθέτω ότι σημαίνει ότι να 'ταν κι άλλη ... Τωρα τι προβληματα να προξενήσουν οι επιβάτες και γιατί δεν το κάνουν κ αλλού?
Ουσιαστικά μπαίνει στην ιστορία! Νομίζω πως θα επανέλθει μόνο αν επιστρέψουμε στην προ μνημονίου εποχή, ή αναλάβει κάποιος από τους Δήμους που εξυπηρετεί το κόστος λειτουργίας.
|
|
18-12-2013, 10:18 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(24-12-2013, 02:59 PM)AlexNik Wrote: Διορθωτική κίνηση;
Από το να γίνεται το υπάρχον μπάχαλο (οποίος μπει να δει τα δρομολόγια της Χ63 θα καταλάβει), καλύτερα τοπικό. Από Ελευσίνα έχουν συντονισμένες αναχωρήσεις προς το Μετρό οι Α16/876.
|
|
24-12-2013, 03:40 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(24-12-2013, 03:40 PM)marios.ilioupoli Wrote: Από το να γίνεται το υπάρχον μπάχαλο (οποίος μπει να δει τα δρομολόγια της Χ63 θα καταλάβει), καλύτερα τοπικό. Από Ελευσίνα έχουν συντονισμένες αναχωρήσεις προς το Μετρό οι Α16/876.
Διπλή μετεπιβίβαση δηλαδή! Βέβαια το Α16 είναι κορμός...
|
|
24-12-2013, 11:41 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(24-12-2013, 11:41 PM)ecoj Wrote: Διπλή μετεπιβίβαση δηλαδή! Βέβαια το Α16 είναι κορμός...
Έχουν και το ΚΤΕΛ τα μέρη που εξυπηρετεί η Χ63. Είναι κοροϊδία να μην έχει αστική συγκοινωνία η Ραφήνα και να στέλνουν γραμμή της ΟΣΥ μέχρι τον Αγ. Σωτήρα.
|
|
25-12-2013, 02:40 AM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(07-01-2014, 11:47 AM)Konstantinos Wrote: Πλέον η γραμμή 830 δεν διέρχεται από το Μετρό της Αγ. Μαρίνας.
Πότε το αλλάξανε;
|
|
07-01-2014, 02:59 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(08-01-2014, 12:46 AM)Konstantinos Wrote: Εδώ και 10 μέρες περίπου.
Ανεπίσημα? Γιατί στο site του ΟΑΣΑ φαίνεται ότι περνά κανονικά από Αγία Μαρίνα και ούτε έχει υπάρξει κάποια απόφαση τροποποιήσης της διαδρομής στην Διαύγεια.
|
|
08-01-2014, 01:25 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Λογικά θα είναι με απόφαση Συνδικάτου, για να μην υπάρχει απόφαση στη Διαύγεια ή ανακοίνωση από ΟΑΣΑ.
|
|
08-01-2014, 02:05 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(06-05-2014, 03:28 PM)Paul Wrote: Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες σε συχνότητες? Πιστεύω θα δούμε IrisBus Agora S απο Α/Σ Πειραιά αλλιώς μάλλον Α/Σ Ελληνικού. Θα ήταν μια καλη ευκαιρία αξιοποίησης των 4 Unvi Urbus που δεν δουλεψαν ποτε στην 400 αλλά τσάμπα ελπίζω μου φαίνεται. Πάντως είναι μια γραμμή κερδοφόρα αν δουλέψει σωστά και κάτι που έλειπε μιας και είναι ένα "γρήγορο" 040 αλλά περνά και απο την γραμμή 2 του Μετρό και απο το Σύνταγμα.
"Γρήγορο" 040, αλλά μόνο για τουρίστες. Διαφορετικά δεν ξέρω κάποιον που θα αγοράζει ημερήσιο, δίνοντας 4€, μόνο και μόνο για να φτάσει πιο γρήγορα στο Σύνταγμα.
|
|
06-05-2014, 05:53 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(06-05-2014, 05:53 PM)marios.ilioupoli Wrote: "Γρήγορο" 040, αλλά μόνο για τουρίστες. Διαφορετικά δεν ξέρω κάποιον που θα αγοράζει ημερήσιο, δίνοντας 4€, μόνο και μόνο για να φτάσει πιο γρήγορα στο Σύνταγμα.
Για τους τουρίστες των κρουαζιερόπλοιων μπορεί τα 4 ευρώ να μην είναι πολλά, για εμένα, τον μέσο τουρίστα δηλαδή, αν είχα απένταντι το Μετρό με 1,40 ευρώ και το λεωφορείο με 4 ευρώ, θα διάλεγα ασυζητητί το Μετρό για να φτάσω στην Ακρόπολη σε περίπου 40'.
Με το λεωφορείο βέβαια έχεις το πλεονέκτημα ότι μπορείς να δεις και τη πόλη κατά έναν τρόπο.
Η σκέψη παρά ταύτα είναι καλή. Ένα φθηνότερο εισητήριο θα προσέλκυε και άλλους επιβάτες εκτός από τουρίστες.
Μένει βέβαια να δούμε και τις επίσημες ανακοινώσεις καθώς και τον τύπο λεωφορείου που θα διαλέξουν. (μακρυά από GN παναζία μου..)
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
06-05-2014, 06:26 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
(06-05-2014, 07:39 PM)Paul Wrote:
Όχι στον βασανισμο τουριστών εεε? Σαν να το βλεπω να ανεβαζουν βιντεο "Vintage Mercedes Piraeus to Acropoli"
2 Irisbus Diesel θα έχει η γραμμή συν 1 εφερδικό.
Υπάρχει ήδη βίντεο "Vintage Mercedes-Benz bus ride" που είναι από τα Special Olympics. Αν και η Βεργίνα είναι του Δήμου Αμαρουσίου και όχι της Ο.ΣΥ./Ε.ΘΕ.Λ.
|
|
06-05-2014, 09:22 PM |
|
alex.ath
Εγγεγραμμένος
Posts: 27
Joined: 01-02-2014
|
|
10-07-2014, 08:53 AM |
|
Users browsing this thread: 23 Guest(s)
|