[Ο Φιλελεύθερος] Διαμαρτυρία μαθητών για τα κόμιστρα
Λευκωσία: Τη διαμαρτυρία τους για την επιβολή κομίστρων στα σχολικά λεωφορεία εξέφρασαν σήμερα οι μαθητές σε Λευκωσία και Λεμεσό, οι οποίοι απείχαν από το μάθημα την 3η διδακτική περίοδο, ως ένδειξη διαμαρτυρίας «στη μονομερή επιβολή των κομίστρων», όπως δηλώνουν, και «την άρνηση των Υπουργείων να συναντηθούν και να το συζητήσουν με τους μαθητές».
Σε ανακοίνωσή τους, οι Επαρχιακές Συντονιστικές Επιτροπές Μαθητών (ΕΣΕΜ) Λευκωσίας και Λεμεσού αναφέρουν ότι δεν πήραν καμιά απάντηση από τα Υπουργεία Παιδείας και Συγκοινωνιών στο αίτημά τους για μη καταβολή των 15 ευρώ στις σχολικές διαδρομές.
Οι ΕΣΕΜ Λευκωσίας και Λεμεσού αναφέρουν ότι στην επιστολή τους καλούσαν τους εμπλεκόμενους να αποσύρουν την εν λόγω πρόταση και να συγκαλέσουν δημόσιο διάλογο, παίρνοντας την άποψη και των μαθητών.
Η ΕΣΕΜ Λεμεσού, στην ανακοίνωσή της, καλεί καθηγητές και γονείς να σταθούν δίπλα στον αγώνα που κάνει, «ενάντια στις πολιτικές που θέλουν το ξεπούλημα της δημόσιας εκπαίδευσης».
Η ΕΣΕΜ Λευκωσίας, στη δική της ανακοίνωση, δηλώνει ότι οι μαθητές δεν μπορούν να πληρώνουν κόμιστρα, γιατί δεν έχουν λεφτά.
«Οι μισθοί των γονιών μας μειώθηκαν. Οι γονείς πολλών από εμάς είναι άνεργοι. Δωρεάν λεωφορεία τώρα! Η αποχή σήμερα ήταν μόνο η αρχή! Καταδικάζουμε την αυταρχική στάση αρκετών διευθυντών και καθηγητών σήμερα, που πολέμησαν τη διαμαρτυρία μας, απειλώντας με αποβολές και βάζοντας αδικαιολόγητη απουσία στους μαθητές», προσθέτει στην ανακοίνωσή της.
Απευθυνόμενη στους καθηγητές, η ΕΣΕΜ Λευκωσίας τους καλεί, «αντί να ψάχνουν τρόπους να μας τιμωρούν και να μας λένε παράνομους, καλύτερα να συνταχτούν μαζί μας, ώστε να αγωνιστούμε για τα δικαιώματα μας, αφού και αυτοί πλήττονται από την αντιλαϊκή πολιτική, με μειώσεις των μισθών τους».
Πηγή: philenews
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|