This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[In.gr] Δύο νεκροί από τη συντριβή Boeing 777 στο SFO

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[In.gr] Δύο νεκροί από τη συντριβή Boeing 777 στο SFO
Σαν Φρανσίσκο
Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 180 τραυματίστηκαν από τη συντριβή του αεροσκάφους της Asiana Airlines στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.

Οι δύο νεκροί είναι κινέζοι πολίτες, μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων της Νοτίου Κορέας Yonhap, επικαλούμενο το υπουργείο Μεταφορών της Νοτίου Κορέας. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, πρόκειται για δύο γυναίκες.

Σύμφωνα με την εφημερίδα San Francisco Chronicle, ένας εκπρόσωπος τοπικού νοσοκομείου ανέφερε ότι πολλοί από τους τραυματίες νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.

Μεταξύ των σοβαρά τραυματιών είναι δύο παιδιά, έξι γυναίκες και τέσσερις άνδρες όλοι τους κορεατικής καταγωγής.

Ο δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο, Εντ Λι, δήλωσε ότι έγινε η καταμέτρηση όλων των ατόμων που επέβαιναν στο αεροσκάφος -307 συνολικά. Ο Εντ Λι πρόσθεσε ότι από τους 307 επιβαίνοντες, οι δύο σκοτώθηκαν στο δυστύχημα.

«Η ουρά του αεροσκάφους άγγιξε τον διάδρομο προσγείωσης και το αεροπλάνο βγήκε από τον διάδρομο» εξήγησε το νοτιοκορεατικό υπουργείο Μεταφορών, που έστειλε τετραμελή ομάδα ειδικών να εξετάσει την άτρακτο.

Κινέζος που επέβαινε στο αεροσκάφος είπε ότι αυτό «πετούσε σε πολύ χαμηλό ύψος» πριν προσγειωθεί.

«Οι μάσκες οξυγόνου έπεσαν και μια έντονη δυσοσμία άρχισε να εξαπλώνεται στην καμπίνα. Είδα επίσης σπίθες από το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους» πρόσθεσε.

Μετά την προσγείωση, στην καμπίνα επικρατούσε «μεγάλη αναστάτωση», στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχε δημιουργηθεί μια μεγάλη τρύπα και η κουζίνα είχε εξαφανιστεί, είπε ο άνδρας.
Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική.

Οι επιβάτες απομακρύνθηκαν από το αεροσκάφος. Καπνός υψωνόταν πάνω από την άτρακτο του Boeing 777.

Η ουρά του αεροσκάφους, ο μηχανισμός προσγείωσης και μία από τις μηχανές του αποκόπηκαν από το αεροσκάφος.

Η Asiana Airlines ανακοίνωσε ότι 141 Κινέζοι, μεταξύ τους οι δύο που έχασαν τη ζωή τους, σε σύνολο 291 επιβατών βρίσκονταν στο αεροσκάφος, μεταξύ αυτών 60 μαθητές και οι καθηγητές τους.

Το αεροσκάφος εκτελούσε την πτήση 214 από την Σεούλ στο Σαν Φρανσίσκο και συνετρίβη κατά την προσγείωση.

Εν τω μεταξύ, ο Ντέιβιντ Τζόνσον, πράκτορας του FBI ανέφερε ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να υποδεικνύει ότι η συντριβή του αεροσκάφους ήταν τρομοκρατική ενέργεια.

Οι νοτιοκορεατικές αερογραμμές Asiana Airlines ανακοίνωσαν ότι η συντριβή του αεροσκάφους δεν οφείλεται σε μηχανική βλάβη. Ωστόσο, αρνήθηκαν να πουν αν οφείλεται σε λάθος του πιλότου.
«Επί του παρόντος βεβαιώνουμε ότι δεν υπήρξαν προβλήματα στη μηχανή ή στους κινητήρες του αεροσκάφους 777-200» είπε ο Γουν Γουνγκ-ντου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας σε συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, προσθέτοντας ότι οι πιλότοι του αεροσκάφος έχουν μακρά εμπειρία με σχεδόν 10.000 πτήσης ο καθένας.

[Image: proxy.jpg?t=FQQVBhhbaHR0cHM6Ly9wYXRoYWth...W603p_DiVU]

[Image: 8AEA465851B06571B8BE45A3C2824897.jpg]
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 07-07-2013, 11:39 AM by Nikolas A..)
07-07-2013, 11:19 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#2
RE: [In.gr] Δύο νεκροί από τη συντριβή Boeing 777 στο SFO
«Το αεροσκάφος Boeing 777 της Asiana Airlines δεν συνετρίβη λόγω μηχανικής βλάβης» ανακοίνωσε η εταιρεία, καθώς και ότι «αμφότεροι οι πιλότοι είναι βετεράνοι και έμπειροι στη δουλειά τους».

Το αεροπλάνο προσέγγισε το αεροδρόμιο με μεγάλη ταχύτητα και σε πολύ χαμηλό ύψος, όπως δηλώνουν αυτόπτες μάρτυρες. Αυτό το γεγονός δεν εξηγείται εύκολα και παραπέμπει κατά τους ειδικούς σε ανθρώπινο σφάλμα. Η εταιρεία αποφεύγει μέχρι στιγμής να διευκρινίσει τις λεπτομέρειες του δυστυχήματος, ενώ, όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα, τελικά τα αίτια αποδίδονται σε ανθρώπινο λάθος για να αποφευχθεί η καταβολή αποζημιώσεων.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, το Βoeing 777 προσέκρουσε αρχικά σε έναν προβλήτα που βρίσκεται πριν από τον αεροδιάδρομο προσγείωσης και στη συνέχεια, με το που ακούμπησε το έδαφος, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο ουραίο τμήμα του σκάφους.

Αμέσως μετά την ακινητοποίησή του άνοιξαν οι πόρτες και κατέβηκαν αυτόματα οι φουσκωτές ράμπες, από τις οποίες εξήλθαν οι επιβάτες. Παρ' όλα αυτά, δύο από αυτούς είναι νεκροί και 182 τραυματίστηκαν, ενώ οι υπόλοιποι 123 είναι σώοι.

«Μέχρι στιγμής συμπεραίνουμε ότι δεν υπήρξε πρόβλημα στους κινητήρες ή άλλο μηχανικό συμβάν» είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Γιουν και πρόσθεσε πως ο πιλότος έχει πάνω από 10.000 ώρες πτήσης.
Όσον αφορά τους δύο νεκρούς, πρόκειται για δύο έφηβες κινεζικής καταγωγής που κάθονταν στο πίσω μέρος του αεροσκάφους. Πρόκειται για το πρώτο δυστύχημα που συμβαίνει σε αεροσκάφη τύπου Boeing 777 από τότε που πετούν παγκοσμίως.

Πέντε επιβάτες από τους 49 που έχουν υποστεί σοβαρά τραύματα νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο του Σαν Φρανσίσκο, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος του νοσηλευτικού ιδρύματος. Τρεις άλλοι επιβάτες, επίσης σε κρίσιμη κατάσταση, νοσηλεύονται σε εκείνο του Στάνφορντ.

[Image: file.ashx?fid=1048361]

[Image: file.ashx?fid=1048360]

To χρονικό της τραγωδίας

Ένα αεροσκάφος τύπου Boeing 777 των κορεατικών αερογραμμών «Asiana» συνετρίβη κατά τη διάρκεια προσγείωσης στον διεθνή αερολιμένα του Σαν Φρανσίσκο. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα επιβεβαιωμένες πληροφορίες, υπάρχουν δύο νεκροί και 49 σοβαρά τραυματισμένοι επιβάτες.

Το αεροπλάνο αποπειράθηκε να πραγματοποιήσει κατεπείγουσα προσγείωση στις 11.20 (τοπική ώρα, 21.30 ώρα Ελλάδας). Πρόκειται για την πτήση 214 Σεούλ-Σαν Φρανσίσκο.

Σύμφωνα με Κορεάτη αξιωματούχο, και οι δύο νεκροί είναι κινεζικής καταγωγής.

Συνολικά οι επιβάτες ήταν 291 και το πλήρωμα 16μελές. Από τους 291 επιβάτες 77 είναι υπήκοοι Ν. Κορέας, 41 Κινέζοι, 61 Αμερικανοί και ένας Ιάπωνας.

Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι έγινε ένα λάθος κατά την προσγείωση, με αποτέλεσμα να κοπεί η ουρά του αεροπλάνου, το σκάφος να γυρίσει ανάποδα και στη συνέχεια να τυλιχθεί στις φλόγες.
Στο σημείο έσπευσαν σωστικά συνεργεία και δυνάμεις της Πυροσβεστικής.

Ένας αυτόπτης μάρτυρας που κοίταζε τα αεροπλάνα ενώ προσγειώνονταν είπε στο CNN ότι δεν αντιλήφθηκε τίποτε περίεργο καθώς έβλεπε το Boeing να προσεγγίζει το σημείο. Τότε, «τη στιγμή που προσεδαφίστηκε βγήκε καπνός, ακούστηκε ένας κρότος και είδα για λίγο μια μεγάλη φλόγα να βγαίνει από το κάτω μέρος του αεροπλάνου. Το σκάφος άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του, το φτερό έσπασε και η ουρά αποκόπηκε».

Όπως έγραψε πάντως στο Twitter ένας από τους επιβάτες, ο κ. David Eun, οι περισσότεροι από όσους ήταν στο αεροσκάφος παρέμειναν ψύχραιμοι, ενώ τα σωστικά συνεργεία βοηθούσαν τους τραυματίες.

[Image: file.ashx?fid=1048125]

[Image: file.ashx?fid=1048036]

[Image: file.ashx?fid=1048037]

07-07-2013, 05:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#3
[In.gr] Το Boeing πήγε να σηκωθεί την ύστατη στιγμή
Σαν Φρανσίσκο
Την έσχατη στιγμή προσπάθησε ο πιλότος του Boeing 777 που έπεσε στο Σαν Φρανσίσκο να ακυρώσει την προσγείωση και να ξανασηκωθεί, αλλά τελικά ήταν πολύ αργά, όπως φαίνεται από τα πρώτα στοιχεία γύρω από το δυστύχημα. Το αεροσκάφος προσγειωνόταν με ταχύτητα σημαντικά μικρότερη από όση έπρεπε, ενώ φαίνεται πως ο πιλότος είχε πολύ λίγες ώρες πτήσης με το μοντέλο -παράγοντας που ίσως συνέβαλε στο δυστύχημα.

Παράλληλα, ανοικτό θεωρείται το εάν η μία από τις δύο 16χρονες που σκοτώθηκαν είχε στην πραγματικότητα επιζήσει από τη σύγκρουση αλλά χτυπήθηκε θανάσιμα από όχημα που έσπευσε στο σημείο.

Η έρευνα που έχει ξεκινήσει από το αμερικανικό Συμβούλιο Ασφαλών Μετακινήσεων (NTSB) δεν έχει διαλευκάνει ακόμη αρκετά σημεία γύρω από το δυστύχημα, αλλά το βασικότερο από τα όσα έχουν μέχρι τώρα προκύψει είναι πως η προσγείωση με αρκετα μικρότερη ταχύτητα από όσο έπρεπε.

Όπως ανέφερε στην πρώτη ενημέρωση η εκπρόσωπος του NTSB Ντέμπορα Χέρσμαν, ο πιλότος ολοκλήρωνε την προσγείωση πετώντας με ταχύτητα αρκετά χαμηλότερη από τους 137 κόμβους που έπρεπε.

«Δεν μιλάμε για μερικούς κόμβους παρακάτω» είπε χαρακτηριστικά. Τα τελευταία δευτερόλεπτα, τα συστήματα του αεροπλάνου χτύπησαν κόκκινο για τον κίνδυνο το αεροσκάφος να μείνει «ακίνητο» και έτσι ο πιλότος προσπάθησε την τελευταία στιγμή -ενάμισι δευτερόλεπτο πριν την πρόσκρουση- να ακυρώσει την προσγείωση.

Τότε όμως, η ουρά χτύπησε κυματοθραύστη και το αεροπλάνο έπεσε. Μέχρι δέκα δευτερόλεπτα νωρίτερα, όλα τα συστήματα φαίνεται να λειτουργούσαν κανονικά και το πλήρωμα δεν έμοιαζε ανήσυχο ή να έχει αντιληφθεί κάποια ανωμαλία.

Ο πιλότος, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία, ήταν μεν έμπειρος αλλά ουσιαστικά μάθαινε ακόμη να πετάει το μοντέλο Boeing 777. Είχε συνολικά σχεδόν 10.000 ώρες πτήσεις αλλά μόνο 43 στο Boeing 777, παράγοντας που εξετάζεται για το εάν έχει σχέση με τη χαμηλή ταχύτητα με την οποία προσπαθούσε να το προσγειώσει.

Ερωτηματικά για το θάνατο της μίας νεαρής

Παράλληλα, ερωτηματικά εγείρονται για το θάνατο της μίας από τις δύο νεαρές που σκοτώθηκαν στο δυστύχημα.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή της κομητείας Ρόμπερτ Φουκρό, εξετάζεται το εάν η μία από τις δύο νεαρές είχε στην πραγματικότητα επιζήσει της πρόσκρουσης αλλά χτυπήθηκε από διασωστικό όχημα του αεροδρομίου που έσπευδε στο σημείο για την περισυλλογή των θυμάτων.

Η νεκροψία θα ολοκληρωθεί τη Δευτέρα και θα προσπαθήσει να διαπιστώσει εάν ο θάνατός της οφείλεται σε τραυματισμούς από το δυστύχημα ή, όπως είπε, σε «επόμενο περιστατικό».

Από τους συνολικά 307 επιβάτες, τραυματίστηκαν περίπου 180. Από αυτούς, περίπου έξι βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Τα δραματικά τελευταία δευτερόλεπτα

Τα μέχρι τώρα ευρήματα της NTSB δίνουν την εικόνα μίας προσγείωσης που φαινόταν να κυλάει ομαλά, τουλάχιστον κατά το πλήρωμα, σε βέλτιστες συνθήκες ορατότητας και ανέμου ώσπου τα τελευταία δευτερόλεπτα επικράτησε σύγχυση. Τα ευρήματα έχουν ως εξής:

Το αεροσκάφος προσεγγίζει το αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο και παίρνει έγκριση προσγείωσης από τον πύργο ελέγχου. Η ορατότητα φτάνει τα 10 μίλια και οι άνεμοι έρχονται από τα νοτιοδυτικά με 7 κόμβους.

Οι πιλότοι δεν απευθύνουν έκκληση για βοήθεια ούτε δείχνουν ανήσυχοι μέχρι και δέκα δευτερόλεπτα πριν το συμβάν, όπως φαίνεται στις καταγεγραμμένες συνομιλίες.

Επτά δευτερόλεπτα πριν το συμβάν, οι πιλότοι ζητούν να αυξήσουν την ταχύτητα του αεροσκάφους.

Τέσσερα δευτερόλεπτα πριν, το προειδοποιητικό σύστημα δόνησης στο πιλοτήριο ενεργοποιείται, ένδειξη πως υπάρχει κίνδυνος το αεροσκάφος να «μείνει» στο αέρα.

Ενάμισι δευτερόλεπτο πριν το συμβάν, ο πιλότος ακυρώνει την προσγείωση και προσπαθεί να σηκώσει το αεροπλάνο.

Η ουρά του αεροσκάφους χτυπά κυματοθραύστη και το Boeing 777 συντρίβεται.
08-07-2013, 01:13 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#4
[In.gr] Στον «αυτόματο πιλότο» είχαν αφήσει το μοιραίο Μπόινγκ
Στον «αυτόματο πιλότο» είχαν αφήσει το μοιραίο Μπόινγκ 777 οι κυβερνήτες του

Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing 777 της νοτιοκορεάτικης εταιρείας Asiana Airlines, είχαν επαναπαυθεί στο σύστημα αυτόματης πλοήγησης, τον «αυτόματο πιλότο» του αεροσκάφους και συνειδητοποίησαν πολύ αργά ότι πετούσαν πολύ χαμηλά και με πολύ μικρή ταχύτητα αναφέρουν οι ερευνητές της έκθεσης για τα αίτια της συντριβής του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο από τους 307 επιβαίνοντες σε αυτό.

Προσπάθησαν, στη συνέχεια, να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν από την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το αυτόματο γκάζι, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανάφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB).

Όπως είπε, οι πιλότοι συνειδητοποίησαν σε ύψος 500 ποδών (152 μέτρα) από το έδαφος, ότι το αεροσκάφος θα βρισκόταν εκτός κέντρου.

«Είχαν κάνει διορθώσεις, επειδή ήξεραν ότι ήταν χαμηλά και έκαναν πλευρικές διορθώσεις για να ευθυγραμμισθούν στην κεντρική γραμμή» είπε η Χέρσμαν.

Η ίδια επιβεβαίωσε ότι ο πιλότος που είχε το πρόσταγμα της προσγείωσης, ήταν εκπαιδευόμενος σε αυτά τα αεροσκάφη, ποτέ πριν δεν είχε προσγειωθεί με ένα Boeing 777 και είχε μόλις 35 ώρες πτήσης με τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.

Ο εκπαιδευτής πιλότος, Λι Ζιονγκ-Μιν ο οποίος ήταν ένας έμπειρος χειριστής των 777 μόλις είχε λάβει την πιστοποίηση εκπαιδευτή.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι δύο πιλότοι πετούσαν μαζί, είπε επίσης η Ντέμπορα Χέρσμαν. Τόσο ο εκπαιδευόμενος πιλότος όσο και ο εκπαιδευτής είχαν προσγειωθεί στο Σαν Φρανσίσκο πολλές φορές στο παρελθόν.

Ο εκπαιδευόμενος χειριστής, Λι Κανγκ-Κουκ είχε ταξιδέψει στο Σαν Φρανσίσκο 29 φορές, αλλά με αεροσκάφη τύπου 747 και ο εκπαιδευτής του, είχε προσγειώσει jet στο ίδιο αεροδρόμιο 33 φορές.

Στην πραγματικότητα, το αεροπλάνο πήγαινε στη διαδικασία προσγείωσης με μόνο 106 κόμβους όταν χτύπησε στο έδαφος, αντί για μια ελάχιστη ταχύτητα 137 κόμβων.

Η χαμηλή ταχύτητα προσέγγισης της πίστας προσγείωσης έχει αναφερθεί ως σημαντική αιτία της συντριβής.

Τα σχόλια της Χέρσμαν είναι σίγουρο ότι θα επικεντρωθούν περισσότερο στα προσόντα των πιλότων και την πιθανή ενοχή τους για την συντριβή.

Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε κανένα αποδεικτικό στοιχείο μηχανικού σφάλματος και δεν αναφέρθηκαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της πτήσης ή της προσέγγισης του αεροδρομίου. Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα το λάθος του πιλότου να προκάλεσε τη συντριβή.

Υπερασπιστές των δυο χειριστών, είναι η μεγαλύτερη ένωση πιλότων του κόσμου, η οποία επικρίνει δριμύτατα την αμερικανική NTSB, λέγοντας ότι «οι ατελείς πληροφορίες τροφοδοτούν την αχαλίνωτη σπέκουλα σχετικά με τα αιτία του δυστυχήματος».

Σε ανακοίνωση της η Air Pilots Association International (ALPA), αναφέρει ότι οι δηλώσεις της NTSB δίνουν την εντύπωση ότι η επιτροπή «έχει ήδη καθορίσει την πιθανή αιτία της συντριβής».
10-07-2013, 11:38 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [In.gr] Συντριβή μαλαισιανού Boeing στην ανατολική Ουκρανία Nikolas A. 2 2.869 18-07-2014, 11:43 AM
Last Post: Nikolas A.
  [In.gr] 6 νεκροί σε συντριβή μεταγωγικού αεροσκάφους στη Ρωσία Nikolas A. 0 1.565 26-12-2013, 06:54 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Skai.gr] 8 οι νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου στη Γλασκώβη Nikolas A. 0 1.400 01-12-2013, 02:15 PM
Last Post: Nikolas A.
  [In.gr] Νεκροί 50 επιβαίνοντες Boeing που συνετρίβη στη Ρωσία Nikolas A. 2 1.752 25-11-2013, 11:06 PM
Last Post: Nikolas A.
  [In.gr] Τουλάχιστον 13 νεκροί από συντριβή αεροσκάφoυς, Λάγκος Nikolas A. 0 1.590 03-10-2013, 06:10 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Zougla.gr] Ινδονησία: Τουλάχιστον έξι νεκροί από συντριβή αεροσκάφους Nikolas A. 0 1.814 21-06-2012, 03:17 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024