Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
[NewsBeast.gr] Δικαιώθηκε στο Δικαστήριο επιβάτης της RYANAIR
Υποχρεωμένες οι εταιρείες να φροντίζουν τους ταξιδιώτες όταν ματαιώνονται πτήσεις
Την υποχρέωση παροχής φροντίδας προς τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας), υπογράμμισε σε απόφασή του το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Απαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία, μολονότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες, δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, έκρινε ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καταβάλει στην προσφεύγουσα 1.130 ευρω για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.
Στην απόφαση του ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται, ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από/προς το κατάλυμα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|
|
31-01-2013, 11:15 PM |
|