[Ροδιακή] Βάση το αεροδρόμιο της Κω για την Aegean Airlines
Την είδηση ότι, από την 1η Απριλίου η Aegean Airlines θα χρησιμοποιεί ως βάση το αεροδρόμιο της Κω, έχοντας μονίμως ένα Αirbus Α320 το οποίο θα εκτελεί αρχικά απ ευθείας πτήσεις προς Ρωσία και Ουκρανία, έδωσε στη συνεδρίαση του Ενιαίου φορέα τουρισμού Κω-Νισύρου ο αντιπρόεδρος Γιώργος Κοπάδης.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του stathmosnet.gr όπως είπε ο κ. Κοπάδης υπάρχει ένα σχέδιο ανάπτυξης και προβολής του νησιού από την Aegean Airlines, αλλά και προβολής του μέσω του web site της και του περιοδικού Blue που υπάρχει σε όλα τα αεροσκάφη της.
Επίσης, τόνισε ότι, έγιναν κάποιες πρώτες συζητήσεις για επέκταση των πτήσεων και τη χειμερινή περίοδο και όπως είπε, η εταιρία είναι θετική, αλλά θα πρέπει να γίνει αρκετή δουλειά και από τους φορείς και επαγγελματίες για να μπορέσει το πρόγραμμα να κυλήσει.
Πρόσθεσε δε ότι και η Transavia ενδιαφέρεται να δημιουργήσει βάση στην Κω, χωρίς να επεκταθεί περαιτέρω. Για το θέμα αναφέρονται και τα εξής:
«Οι εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων που παραβρέθηκαν στην συνεδρίαση, βρήκαν θετική αυτή την εξέλιξη και είπαν ότι, οι επιχειρηματίες μπορούν να βοηθήσουν για να συνεχιστούν οι πτήσεις τη χειμερινή περίοδο κρατώντας τις επιχειρήσεις ανοιχτές αλλά θα πρέπει και ο Δήμος να παρέχει κάποιες διευκολύνσεις προς αυτούς, μειώνοντας κάποια τέλη, ειδικά τη συγκεκριμένη περίοδο αλλά και να παρέχει κάποιες πολιτιστικές δράσεις, για τις οποίες εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για τη μέχρι τώρα διοργάνωσή τους.
Στη συνέχεια, ο αντιπρόεδρος του ΕΦΤ ενημέρωσε τα μέλη ότι πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην Κω δύο πολύ σημαντικές συναντήσεις. Η πρώτη θα διεξαχθεί προς τα τέλη Μαΐου όπου θα συνεδριάσουν στην Κω δύο φορές τα 15 μέλη της Ένωσης Γιατρών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με σκοπό, να προτείνουν στα πανεπιστήμια των χωρών τους οι γιατροί τους να δίνουν τον Όρκο του Ιπποκράτη στο νησί μας. Στην συνάντηση αυτή θα παρευρεθούν και πρυτάνεις από τα αντίστοιχα πανεπιστήμιά τους.
Η δεύτερη συνάντηση αφορά ένα συνέδριο σε συνεργασία με το Κέντρο ευρωπαϊκών σπουδών «Ιωάννης Καποδίστριας» που θα γίνει μετά τις 20 Σεπτέμβρη. Θα διοργανωθεί για πρώτη φορά στην Κω και θα αφορά μετεκπαιδευτικά μαθήματα πάνω στην Ιπποκρατική Ηθική και σε βασικές ειδικότητες χειρουργικής και νοσηλευτικής. Θα είναι παγκόσμιας εμβέλειας και θα συμμετέχουν πολλά πανεπιστήμια και σύνεδροι από Ρωσία, Ισραήλ κλπ.
Τέλος ο κ. Κοπάδης αναφέρθηκε και στην απόφαση του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Εταιριών Ελλάδος να μην χρηματοδοτεί ιατρικά συνέδρια σε θερινούς τουριστικούς προορισμούς από 10 Ιουνίου έως 20 Σεπτέμβρη και σε χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς από 10 Δεκεμβρίου έως τέλος Φεβρουαρίου, λέγοντας ότι πρέπει ο φορέας να αντιδράσει έστω και με μία επιστολή.
Σ αυτό το θέμα ο κ. Κώστας Κουρούνης, αλλά και οι παριστάμενοι ξενοδόχοι, υποστήριξαν ότι, το πλήγμα δεν θα είναι μεγάλο αφού η συγκεκριμένη περίοδος είναι high season και τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν μεγάλη πληρότητα.
Στη συνεδρίαση, ο κ. Σταμάτης Βουκουβαλίδης ενημέρωσε για τον υπό ίδρυση Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Τουρισμού Κω, του οποίου μία πενταμελής προσωρινή επιτροπή θα συνεδριάσει την ερχόμενη Τρίτη, επαναλαμβάνοντας πως, ο Σύνδεσμος θα ασκεί πίεση για την βελτίωση των υποδομών του νησιού.
Επίσης αποφασίστηκε:
1) Η αποστολή πρόσκλησης στην Tursab για τη διοργάνωση ενός Ελληνοτουρκικού Φόρουμ στην Κω, στα μέσα Απριλίου (με την ευκαιρία επίσκεψης του Προέδρου της εταιρίας κ. Πάσαραν στο νησί μας 13 - 14 Απριλίου 2013) στο οποίο θα συμμετέχουν τουριστικοί φορείς απ όλα τα Δωδεκάνησα και θα γίνει προσπάθεια να διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.
2) Η λειτουργία από φέτος τον Ιούνιο των Info Kiosk τα οποία θα παρέχουν πληροφορίες στους τουρίστες, από προσωπικό που θα προσληφθεί μέσω προγράμματος του ΟΑΕΔ και θα εκπαιδευτεί.
Να σημειώσουμε ότι ο κ. Στέργος Γιαλλίζης, εκπρόσωπος του ΕΒΕΔ, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους ότι ήδη από το επιμελητήριο έχει εγκριθεί κονδύλι για την εγκατάσταση στην Κω αυτόνομων Info Kiosk, στα οποία δεν χρειάζεται η παρουσία κάποιου υπαλλήλου και τα οποία θα εγκατασταθούν σε σημεία που θα επιλεγούν μετά από συνεννόηση με τον ΕΦΤ».
|