This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ημερησία] Σύνδεση με τη Μαύρη Θάλασσα

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Ημερησία] Σύνδεση με τη Μαύρη Θάλασσα
Οπως ανακοίνωσε χθες από την Αλεξανδρούπολη ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Αδ. Γεωργιάδης, θα γίνει πραγματικότητα η σιδηροδρομική σύνδεση

Με καθυστέρηση τουλάχιστον 15 ετών το βορειότερο λιμάνι της χώρας, στην Αλεξανδρούπολη, θα επιδιωχθεί να συνδεθεί με το σιδηρόδρομο μέχρι και την περιοχή της Μαύρης Θάλασσας, ενώ το σύνολο των έργων, που απαιτούνται, για να καταστεί πλήρως λειτουργικό απαιτούν πόρους 120-130 εκατ. ευρώ. Όπως ανακοίνωσε χθες από την Αλεξανδρούπολη ο υφυπουργός Ναυτιλίας Α. Γεωργιάδης, θα γίνει πραγματικότητα η σιδηροδρομική σύνδεση, ενώ την ίδια στιγμή ο Οργανισμός Λιμένος της πόλης, μέσω συμμετοχής του σε σχετικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα, θα προσπαθήσει να αποκτήσει εμπορευματική σύνδεση, μέσω τρένου, με τους λιμένες του Σβίλενγκραντ και του Μπουργκάς.

Για το σκοπό αυτό και στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί μελέτη κόστους 3,5-4 εκατ. ευρώ, ενώ μαζί με τον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ) στη σχετική πρωτοβουλία λαμβάνουν μέρος ο ΟΣΕ, ο αντίστοιχος οργανισμός σιδηροδρομών της Βουλγαρίας κ.ά.

«Κολοβό» είναι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που το 2007 χαρακτηρίστηκε ως «λιμάνι διεθνούς ενδιαφέροντος» (ο σημαντικότερος ανάλογος χαρακτηρισμός σε κοινοτικό επίπεδο) και όσον αφορά στην οδική σύνδεση, καθώς δεν έχει έξοδο-είσοδο στην Εγνατία Οδό, τη στιγμή που το ενδεχόμενο αυτό είχε μελετηθεί στο πρόσφατο παρελθόν.

Για Εγνατία
Μάλιστα για να μπορέσει να αποκτήσει πρόσβαση στην Εγνατία θα πρέπει πρώτα να κατασκευαστεί η περιφερειακή οδός της πόλης, ήτοι θα απαιτηθεί τουλάχιστον ακόμη μία πενταετία στην καλύτερη περίπτωση.

Στα έργα, που απαιτούνται για να μπορέσει το λιμάνι να λειτουργήσει αποτελεσματικά, περιλαμβάνονται πολυχρηστικός σταθμός containers, η ολοκλήρωση της εκβάθυνσης κ.ά., τα οποία προωθούνται για ένταξη στο ΕΣΠΑ.

Παράλληλα το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον και ιδιωτικών ομίλων, όπως αυτός του Κοπελούζου, που διαθέτει σχέδιο επένδυσης για σταθμό μεταφόρτωσης υγροποιημένου φυσικού αερίου στο Θρακικό πέλαγος, 22 χλμ. νοτιοδυτικά της πόλης. Τέλος, το λιμάνι δεν αναμένεται να επηρεαστεί καθόλου από πιθανή οριστική ματαίωση στην κατασκευή του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, καθώς ούτως ή άλλως δεν θα είχε σχεδόν κανένα όφελος από την υλοποίησή του.
13-12-2011, 02:11 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024