This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ypodomes.com] Είναι ικανή η Καλαμάτα να αποκτήσει Προαστιακό όπως η Πάτρα;

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Ypodomes.com] Είναι ικανή η Καλαμάτα να αποκτήσει Προαστιακό όπως η Πάτρα;
Την... υγειά τους φαίνεται πως έχουν βρει χιλιάδες πολίτες της Πάτρας τους τελευταίους μήνες, αφού παρά τη διακοπή δρομολογίων του ΟΣΕ στο δίκτυο της Πελοποννήσου, στην αχαϊκή πρωτεύουσα λειτουργεί... προαστιακός.

Η εξέλιξη αυτή φυσικά μπορεί να αποτελέσει οδηγό στην προσπάθεια της γερμανικών συμφερόντων εταιρείας ΣΠΑΠ Α.Ε. ή οποιασδήποτε άλλης εκδηλώσει ενδιαφέρον, με στόχο την αναβίωση του μετρικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. Παράλληλα φαίνεται ότι το τρένο παραμένει αγαπητό στο κοινό και ότι με την κατάλληλη οργανωτική δομή μπορεί και πάλι να... σφυρίξει, χωρίς κάθε μέτρο ταξιδιού να συνεπάγεται σπατάλες και κατ' επέκταση χρεοκοπία.

Μάλιστα ήδη εκπρόσωποι της εν λόγω εταιρείας ξεκίνησαν να παρουσιάζουν σε μεγάλους δήμους της Πελοποννήσου τα σχέδιά τους, τα οποία σε πρώτη φάση συνάντησαν ιδιαιτέρως θετικά σχόλια.

Ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας, αφού πρώτα διευκρίνισε ότι το ουσιώδες είναι να ξαναλειτουργήσει το δίκτυο μέσα από διαφανείς διαγωνιστικές διαδικασίες, σημείωσε ότι ήρθε πλέον η ώρα να ξυπνήσουν και να ξαναδώσουν ζωή στο τρένο? απευθυνόμενος φυσικά προς την κυβέρνηση.

Θετική ήταν και η στάση του δημάρχου Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, ο οποίος μετά τη συνάντησή του με τους εκπροσώπους της εταιρείας έκανε λόγο για ανταγωνιστικές γραμμές με την βοήθεια των επιχορηγήσεων που προβλέπονται. Προσεχώς θα ακολουθήσουν ανάλογες επισκέψεις και στις υπόλοιπες πρωτεύουσες και μεγάλες πόλεις της περιοχής, ενώ από την πρώτη κιόλας στιγμή το έδαφος φαίνεται ιδιαίτερα πρόσφορο.

Το παράδειγμα της Πάτρας και τα περιθώρια εφαρμογής στη Μεσσηνία

Ας έρθουμε τώρα στο παράδειγμα της Πάτρας. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία των τοπικών αρχών να ενεργοποιήσουν ξανά το τρένο, αυτή τη φορά με τη μορφή αστικής συγκοινωνίας, δεδομένου ότι η υπεραστική... ανεστάλη. Ετσι το τρένο εκτελεί το δρομολόγιο Αγιος Ανδρέας - κεντρικός σταθμός Πατρών (λιμάνι) - Ρίο, ενώ από εκεί λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελούν δρομολόγια προς Πανεπιστήμιο και Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.

Τα δείγματα των πρώτων μηνών είναι ιδιαιτέρως θετικά, αφού ξεπερνούν τους 1.000 οι επιβάτες που εξυπηρετούνται καθημερινά από το τρένο. Μάλιστα ήδη εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να πραγματοποιούνται στάσεις στον Καστελόκαμπο και στην Εξω Αγυιά (Παναχαϊκή) και η επέκταση του δρομολογίου προς τον Αγιο Βασίλειο.

Το επιτυχές αυτό εγχείρημα αποδεικνύει ότι με προσεκτικές κινήσεις και σωστό σχεδιασμό το τρένο μπορεί όχι απλώς να παραμείνει ζωντανό, αλλά να αποτελέσει βασικότατο μέσο μεταφοράς σε αστικό χώρο.

Ολα αυτά φυσικά δεν μπορούν να μη μας φέρουν στο μυαλό το σιδηροδρομικό δίκτυο της Μεσσηνίας και τα όνειρα περί δημιουργίας προαστιακού δικτύου - το οποίο θα μπορούσε να ξεκινάει για παράδειγμα από τον Αρι και, με ενδιάμεσους σταθμούς την Θουρία, το ΤΕΙ, το Ασπρόχωμα, τις γειτονιές νότια της Αγίας Τριάδας (Αγια-Σωτήρα, Αγιος Δημήτριος κ.ά.), τον κεντρικό σταθμό και το Διοικητήριο, να καταλήγει στο Πάρκο Σιδηροδρόμων ή ακόμα και στο λιμάνι, όπως στην Αλεξανδρούπολη.

Να μην ξεχνάμε φυσικά και τον κλάδο για Μεσσήνη που τον... σκότωσαν μόνοι τους, με τα λίγα δρομολόγια, σε ώρες που δε βόλευαν κιόλας.

Περιβαλλοντικοί, οικονομικοί και ιστορικοί λόγοι επιβάλλουν να καταβληθούν προσπάθειες σε όλα τα επίπεδα και από όλους τους αρμόδιους, με την ελπίδα ότι θα βρεθεί η φόρμουλα για να ξαναλειτουργήσουν... οι μηχανές του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.

Πηγή:elefteriaonline.gr
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
17-09-2011, 10:07 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΣΕ [Θάρρος]Σχεδιάζεται επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα-Καλαμάτα AlexNik 0 1.219 12-04-2014, 05:48 PM
Last Post: AlexNik
  [The best] Πάτρα: Απίστευτο… Άγιος Ανδρέας Ριον 2 ώρες με τον… προαστιακό!!! meganium 2 2.154 14-10-2011, 11:19 PM
Last Post: meganium
  [The Best] Πάτρα: Εγκλωβίστηκαν στο προαστιακό οι επιβάτες Konstantinos 0 1.641 14-07-2011, 05:38 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024