This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ισοτιμία] Συμπληρωματική σύμβαση 44 εκατ. στην σήραγγα Καλλιδρόμου

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Ισοτιμία] Συμπληρωματική σύμβαση 44 εκατ. στην σήραγγα Καλλιδρόμου
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται η νέα συμπληρωματική σύμβαση της σήραγγας του Καλλιδρόμου. Η σύμβαση είναι ύψους 44 εκατ., αν και το αίτημα των κατασκευαστικών εταιρειών – αναδόχων ήταν για διπλάσια δαπάνη.

Η σήραγγα του Καλλιδρόμου αποτελεί το σύγχρονο «Γεφύρι της Άρτας» για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αν και προκηρύχτηκε το 1996, αναμένεται να ολοκληρωθεί, σύμφωνα με το πλέον αισιόδοξο σενάριο, το τέταρτο τρίμηνο του 2012. Το εν λόγω έργο, το οποίο περιλαμβάνεται στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι, προκηρύχτηκε το 1996, με κόστος 75 δισ. δραχμές.

Το 1997 ανατέθηκε, για πρώτη φορά, με έκπτωση της τάξεως του 55%, αλλά μέχρι σήμερα άλλαξε τρεις φορές ανάδοχο.
Η κατασκευή της σήραγγας, ύψους 178,7 εκατ. άνευ ΦΠΑ,προγραμματίστηκε και χρηματοδοτήθηκε από το Β¨ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 1993 -1999, συνέχισε να χρηματοδοτείται από το Γ¨ ΚΠΣ 2000 -2007 και σήμερα, συνεχίζει να χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007 - 2013.

Για την εν λόγω σήραγγα, η τελευταία αρχική σύμβαση (Α.Σ. 535/06), με την κοινοπραξία Άκτωρ - Τέρνα - J&P Άβαξ, προέβλεπε την ολοκλήρωση των εργασιών σε 40 μήνες από την έναρξή τους.

Με δεδομένο ότι οι εργασίες ξεκίνησαν στις 28/9/2006, η σήραγγα θα έπρεπε να είναι έτοιμη στις αρχές του 2010. Ωστόσο, σε μεταγενέστερο χρόνο, δόθηκε νέα καταληκτική ημερομηνία, στις αρχές του 2011.

Αν και υπολείπονται ελάχιστα χιλιόμετρα (για την ακρίβεια 850 μέτρα ως 1 χλμ.), η ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης, αν και είχαν επικρατήσει σκέψεις μέχρι και επαναπροκήρυξης του έργου.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, το Καλλίδρομο αποτελεί την πιο δύσκολη σήραγγα της Ευρώπης. Ενδεχόμενη επαναπροκήρυξη του έργου θα «κατάστρεφε» την μελλοντική επιχειρησιακή λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι θα παραδιδόταν (τουλάχιστον) 1-2 έτη αργότερα.

Φ. Φωτεινός
28-06-2011, 11:52 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ypodomes.com] Σιδηρόδρομος: υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση για σήραγγα Καλλιδρόμου meganium 0 1.383 05-01-2012, 10:22 AM
Last Post: meganium
  [Ισοτιμία] ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αίτημα στο ΥΠΟΙΚ για ΑΜΚ 65 εκατ. AlexNik 0 1.440 29-06-2011, 11:30 AM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024