meganium
Εγγεγραμμένος
Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
|
[E-Go.gr] Εισιτήρια τρενου και check-in από το κινητό - εκπτώσεις και για ανέργους
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον κερδοφόρος και συνεχίζει με εφαρμογή πακέτου νέων ιντερνετικών υπηρεσιών, παρέχοντας ακόμα και check in μέσω κινητού τηλεφώνου ή έκδοση εισιτηρίου μέσα στα τρένα.
Σε 142.078 ευρώ ανέρχονται τα κέρδη προ φόρων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το α' δίμηνο του 2012 όταν το ίδιο διάστημα του 2011 παρουσίασε ζημιές 12,26 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία φαίνεται να αλλάζει πλέον σελίδα και ξεκινά μέσα στο επόμενο διάστημα την εφαρμογή ενός πακέτου νέων ιντερνετικών υπηρεσιών παρέχοντας ακόμα και check in μέσω κινητού τηλεφώνου ή έκδοση εισιτηρίου μέσα στα τρένα.
Κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθ. Ζηλιασκόπουλος τόνισε ότι από το 2011 άρχισαν να αποδίδουν όλα εκείνα τα μέτρα. Το 4ο τρίμηνο του 2011 η εταιρεία είχε για πρώτη φορά κέρδη 2,5 εκατ. ευρώ όταν την αντίστοιχη περίοδο 2010 είχε ζημιές 37,632 εκατ.
Θριάσιο Πεδίο
Η εταιρεία πραγματοποιεί «άνοιγμα» στους μικρότερους επαγγελματίες με την υιοθέτησή της συνδυασμένων μεταφορών από το Θριάσιο Πεδίο προς τη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για ανάπτυξη υπηρεσιών logistics με παράδοση προϊόντων «πόρτα πόρτα» που θα συνδυάζει το τρένο με τα φορτηγά.
Το τρένο θα ξεκινά μεσάνυχτα από την Αθήνα και θα φτάνει στις 5 στη Θεσσαλονίκη και μετά τα προϊόντα θα διανέμονται με φορτηγά. Μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δούλευε μόνο με μεγάλους πελάτες που μίσθωναν ένα ολόκληρο τρένο ενώ η νέα υπηρεσία αναμένεται να ενισχύσει περίπου 8 εκατ. ευρώ από εμπορεύματα.
Από τον Ιούλιο του 2011 η επιβατική κίνηση στη γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχει φτάσει το 38% και η αύξηση των εσόδων κυμαίνεται στο 20%.
Η ανάπτυξη του mobile ticketing, η 24ωρη υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων, το πρόγραμμα τρένο - ταξί είναι ορισμένες από τις νέες υπηρεσίες που θα τεθούν σε εφαρμογή μέσα στους επόμενους μήνες.
Μπόνους
Προσφέρεται μία νέα εφαρμογή για χρήση από φορητές συσκευές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης, θα υπάρξει δυνατότητα υποστήριξης προφίλ επιβατών - χρηστών για την υλοποίηση προγραμμάτων μιλίων και μπόνους. Προωθούνται ακόμη:
1) Παροχή υπηρεσίας προ-κράτησης εισιτηρίων και αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου (14511).
2) Συνδυασμένη μεταφορά με ενιαίο εισιτήριο τρένο και ταξί.
3) Κατάργηση των προ-τυπωμένων εισιτηρίων και εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Εκπτώσεις θα δικαιούνται από 1ης Μαΐου οι άνεργοι, οι οποίοι με την επίδειξη της κάρτας του ΟΑΕΔ θα έχουν πρόσβαση σε 4.000 εκπτωτικά εισιτήρια τον μήνα.
|
|
30-03-2012, 07:09 PM |
|