This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[metaforespress] Τα πληρωτέα ρεπό ικανά για νέες προσλήψεις

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[metaforespress] Τα πληρωτέα ρεπό ικανά για νέες προσλήψεις
ΟΣΕ  Συνέντευξη στο «Πρώτο Θέμα» παραχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Σε ερώτηση για το σιδηρόδρομο απάντησε ότι θα μπορούσε να συγχωνευτεί το Αττικό Μετρό με την ΕΡΓΟΣΕ, αλλά όχι σε αυτή τη φάση.

Επίσης, υποσχέθηκε πρόσληψη, όσων είχαν απολυθεί από τους εποπτευόµενους φορείς (ΕΡΓΟΣΕ, Αττικό Μετρό, κ.ά.), µε βάση το νοµοσχέδιο Κατρούγκαλου, υποστηρίζοντας ότι «τα ρεπό που πληρώνουµε στον ΟΣΕ είναι τόσο πολλά (περίπου 1 εκατ. ευρώ ετησίως), που θα µπορούσαν να δικαιολογήσουν τους µισθούς, εάν κάναµε εκατοντάδες προσλήψεις».

-Δημοσιογράφος: Το τελευταίο διάστηµα ξαναζεσταίνεται το σενάριο συγχώνευσης κάποιων εποπτευόµενων φορέων όπως της ΕΡΓΟΣΕ µε Αττικό Μετρό κ.α. Είναι ρεαλιστικό αυτό το σχέδιο;

-Χρ. Σπίρτζης: Είναι, αλλά όχι σε αυτή την φάση. Πρέπει να ξαναδούµε τη δοµή των εποπτευόµενων φορέων, αλλά και του ίδιου του υπουργείου, µε σκοπό την αποτελεσµατικότερη και την ορθολογικότερη λειτουργία.

Θα σας φέρω ένα παράδειγµα. Το υπουργείο αυτό έχει υπο την εποπτεία του τις µεταφορές, τις τηλεπικοινωνίες και τα δηµόσια έργα. Δεκατρία χρόνια δεν µπορεί να συνεννοηθεί ο σιδηρόδροµος, µε τη Γενική Γραµµατεία Δημοσίων Έργων, για τα σηµεία όπου τέµνεται ο σιδηρόδροµος µε οδικά έργα, ώστε να ξεπεραστούν εµπόδια που δηµιουργούνται στις παραχωρήσεις.

Άλλο παράδειγµα είναι ότι υπάρχουν γενικές διευθύνσεις στο υπουργείο µε έναν διευθυντή, έναν αναπληρωτή διευθυντή, αλλά κανέναν υπάλληλο! Έχουµε επίσης τον διαµελισµό πολλών εταιρειών στον σιδηρόδροµο - 5 - 6 φορείς - µε πολλές συµβάσεις µεταξύ τους, στην προσπάθεια κατάτµησης του σιδηροδροµικού έργου και των υποδοµών του.

Να σας αναφέρω επίσης ότι τα ρεπό που πληρώνουµε στον ΟΣΕ είναι τόσο πολλά (περίπου 1 εκατ. ευρώ ετησίως), που θα µπορούσαν να δικαιολογήσουν τους µισθούς, εάν κάναµε εκατοντάδες προσλήψεις.

Με αυτή τη δοµή έχουν απαξιωθεί πολλοί κρίσιµοι τοµείς, σε ό,τι αφορά υλικοτεχνική υποδοµή και στελεχειακό δυναµικό. Αυτά δεν είναι ούτε αποτελεσµατική, ούτε λειτουργική διοίκηση.

Αµεσα, πάντως θα δείτε παρεµβάσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, όπου και για εθνικούς λόγους θα προχωρήσει ο διαγωνισμός για την πρόσληψη 32 ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, ενώ προωθείται και η πρόσληψη όσων είχαν απολυθεί από τους εποπτευόµενους φορείς -ΕΡΓΟΣΕ, Αττικό Μετρό κ.ά.-, µε βάση το νοµοσχέδιο Κατρούγκαλου.
(This post was last modified: 01-06-2015, 09:15 AM by AlexNik.)
01-06-2015, 09:14 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024