Ryanair: «Με την Fraport τα ελληνικά αεροδρόμια θα γίνουν πολύ ακριβά»
Την θέση ότι η παραχώρηση των ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων στο κοινοπρακτικό σχήμα Fraport – Slentel, η οποία αναδείχθηκε μειοδότης κατά την πρόσφατο διαγωνισμό που διεξήγαγε το ΤΑΙΙΠΕΔ, θα έχει ως αποτέλεσμα η χρήση τους να γίνει ακριβότερη και άρα πολύ λιγότερο ελκυστική για τις αεροπορικές εταιρείες και κατ' επέκταση για τους ταξιδιώτες, υποστηρίζει η Ryanair, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, παρουσιάζοντας στην Αθήνα τους τρεις νέους προορισμούς προς τους οποίους θα προσφέρει δρομολόγια από την ελληνική πρωτεύουσα από τον ερχόμενο Απρίλιο, εμφανίστηκε αντίθεση στην παραχώρηση των αεροδρομίων της περιφέρειας.
Μάλιστα, ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Ντέιβιντ Ο' Μπράιαν χρησιμοποίησε μάλλον άκομψες εκφράσεις για να εκφράσει την αντίθεση της εταιρείας του στα ελληνικά σχέδια καθώς σημείωσε ότι η Ελλάδα πουλάει τα κλειδιά της Δημοκρατίας στην Fraport.
Ο ίδιος δεν δίστασε να κάνει λόγο ακόμη και για αιχμαλωσία των ελληνικών νησιών, υποστηρίζοντας ότι οι Γερμανοί επενδυτές ενδιαφέρονται να έχουν μεγαλύτερο κέρδος και για αυτό θα αυξήσουν τις χρεώσεις των αεροδρομίων.
Το «Ελ. Βενιζέλος» να δοθεί σε επενδυτή που θα αυξήσει την κίνηση
Το στέλεχος της Ryanair πρότεινε για την περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας, το Δημόσιο να πωλήσει το μερίδιο του στον επενδυτή που θα δεσμευτεί ότι θα αυξήσει την επιβατική κίνηση και όχι σε εκείνον που θα δώσει την υψηλότερη οικονομική προσφορά.
Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η ιρλανδική εταιρεία πολλές φορές έχει βάλλει κατά του μάνατζμεντ του αερολιμένα, υποστηρίζοντας ότι με την διατήρηση των χρεώσεων σε υψηλά επίπεδα καταβαράθρωσε την επιβατική κίνηση στην Αθήνα τα προηγούμενα χρόνια, την ώρα που τα ανταγωνιστικά αεροδρόμια αύξαναν την κίνησή τους.
Ο κ. Ο' Μπράιαν, για μια ακόμη φορά, τόνισε ότι οι επιδόσεις που έχει η Αθήνα σε ότι αφορά την διεθνή κίνηση είναι χαμηλές καθώς, σημείωσε, το Ελευθέριος Βενιζέλος έχει μόλις 60 διεθνή δρομολόγια, την ώρα που η πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, το Δουβλίνο, έχει τα διπλάσια.
Ο ίδιος το απέδωσε αυτό στις υψηλές χρεώσεις του ελληνικού αεροδρομίου που καθιστούν απαγορευτική τη χρήση του από τις αεροπορικές εταιρείες.