[Metaforespress.gr] Αναδιάρθρωση δανεισμού θέλουν BS & SF
Αναδιάρθρωση δανεισμού επιζητούν BlueStar και Superfast. Κέρδη στο 9μηνο
Σε συζητήσεις με τις δανείστριες τράπεζες, αναφορικά με την αναδιάρθρωση του δανεισμού του συνεχίζει να βρίσκεται ο όμιλος Attica. O ακτοπλοϊκός όμιλος (BlueStar, Superfast), στα τέλη Ιουνίου, είχε σύνολο υποχρεώσεων 400 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων οι βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις έφταναν τα 221 εκατ.
Σε επίπεδο εννιαμήνου, δηλαδή έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, ο όμιλος αύξησε τα έσοδά του στα 214 εκατ., έναντι 207 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι σημείωσε καθαρά κέρδη 4,15 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 15 εκατ. Η τελευταία φορά που ο όμιλος πέτυχε κερδοφορία ήταν το 2009.
Όσον αφορά το μεταφορικό έργο, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2013, ο όμιλος δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, αλλά και στο Αιγαίο Πέλαγος με δεκατρία ιδιόκτητα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, εκ των οποίων τα τέσσερα δρομολογήθηκαν στην Αδριατική και τα εννέα στην ελληνική ακτοπλοΐα.
Το εξεταζόμενο διάστημα στην Αδριατική, ο όμιλος αύξησε το μερίδιο αγοράς κατά δύο μονάδες στους επιβάτες (35%) και κατά μιάμιση μονάδα στα Ι.Χ. οχήματα (30%). Αντίθετα, το μερίδιο αγοράς παρέμεινε σταθερό στα φορτηγά οχήματα (36%).
Το μεταφορικό έργο των πλοίων, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξήθηκε στους επιβάτες κατά 13,4% (447.759 επιβάτες), στα φορτηγά οχήματα κατά 2% (85.848 φορτηγά οχήματα) και στα Ι.Χ. οχήματα κατά 12,9% (93.659 Ι.Χ. οχήματα).
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα, Πειραιάς-Ηράκλειο και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, καθώς και στη σύνδεση Ραφήνα-Κυκλάδες, το μεταφορικό έργο των πλοίων του ομίλου αυξήθηκε στους επιβάτες κατά 6,2% (2.780.772 επιβάτες), στα φορτηγά οχήματα κατά 5,4% (115.979 φορτηγά οχήματα) και στα Ι.Χ. οχήματα κατά 2,4% (336.184 Ι.Χ. οχήματα).
|