This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Σύνδεση λιμένα Θεσσαλονίκης με Εγνατία και Εθνική

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Τα Νέα] Σύνδεση λιμένα Θεσσαλονίκης με Εγνατία και Εθνική
Ξεκινά η κατασκευή της σύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με Εγνατία και Εθνική Οδό

Ξεκινά και πάλι η κατασκευή του έργου οδικής σύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την Εγνατία Οδό και τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.

Την επανεκκίνηση του έργου «σύνδεσης του 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό» προβλέπει η νέα σύμβαση που υπεγράφη την περασμένη Παρασκευή με την κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ, η οποία πλέον αναλαμβάνει να ολοκληρώσει τις εργασίας που άφησε στη μέση η ΒΙΟΤΕΡ.

Όπως ανακοινώθηκε χτες από την Εγνατία Οδό Α.Ε, η αρχική εργολαβία είχε δημοπρατηθεί το Σεπτέμβριο του 2006, ενώ η σχετική σύμβαση είχε υπογραφεί το Δεκέμβριο του 2006 με την εταιρεία ΒΙΟΤΕΡ Α.Ε.

Ωστόσο, περίπου από τα μέσα του 2010 παρουσιάστηκαν συμβατικές εμπλοκές, με αποτέλεσμα να σταματήσει κάθε κατασκευαστική δραστηριότητα και το έργο να παραμείνει στάσιμο.

Με την υποκατάσταση της ΒΙΟΤΕΡ από την ΑΚΤΩΡ, θα συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής της Α' φάσης του έργου, οι οποίες όταν ολοκληρωθούν θα καταστήσουν εφικτή τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.

Αυτό θα γίνει με την πλήρη κατασκευή οδογέφυρας μήκους 2.700 μ. (εκ των οποίων τα 1.240 μ. αποτελούν αντικείμενο της παρούσης εργολαβίας) αμφίδρομης κυκλοφορίας, με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Επίσης, περιλαμβάνει τη μερική παραλλαγή του τοπικού δικτύου των οδών Ανάντι και Κατάντι της ΠΑΘΕ.

Η συνολική δαπάνη του έργου ανέρχεται στα 26,5 εκατ. ευρώ και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης είναι δώδεκα μήνες.

Η ολοκλήρωση της σύνδεσης θεωρείται μεγάλης σημασίας, δεδομένου ότι θα συμβάλλει σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών και τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τον λιμένα.

Ταυτόχρονα, με την εξυπηρέτηση των οχημάτων εμπορικών μεταφορών από τη νέα οδογέφυρα θα απομακρυνθεί η βαριά κυκλοφορία από το ιδιαίτερα επιβαρυμένο υφιστάμενο οδικό δίκτυο και θα βελτιωθούν αισθητά οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή.

«Ένα ακόμη έργο, σημαντικό για τη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα η σύνδεση του λιμανιού με την ΠΑΘΕ, ξεκινάει και πάλι. Η υπομονή, η επιμονή και η προσπάθεια φέρνουν για άλλη μια φορά αποτελέσματα», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων, κ. Στράτος Σιμόπουλος.
21-05-2013, 04:25 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Voria.gr] Το Μετρό Θεσσαλονίκης θέλει η Εγνατία Οδός meganium 0 1.698 10-12-2012, 09:21 PM
Last Post: meganium
  [NewsIt.gr] Παραχώρηση λιμενικών δραστηριοτήτων του λιμένα Θεσσαλονίκης σε ιδιώτες Konstantinos 0 1.588 27-06-2012, 08:01 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024