This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 13 Vote(s) - 2.23 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία

AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία
[Image: 1__________________.jpg]Περί το τέλος του μήνα αρχίζει στη Λεμεσό η «επανάσταση», όπως έχει χαρακτηριστεί στη δημόσια συγκοινωνία, αφού θα αρχίσουν να ρίχνονται στη μάχη τα εβδομήντα καινούργια λεωφορεία που έφτασαν πρόσφατα. Σύμφωνα με το διευθυντή της Εταιρείας Μεταφορών Επιβατών Λεμεσού (ΕΜΕΛ) Γιώργο Κυριάκου μέχρι σήμερα αναμένεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Λεμεσού και να αρχίσουν δρομολόγια τα πρώτα είκοσι καινούργια λεωφορεία και στη συνέχεια σταδιακά και τα υπόλοιπα.

Τα λεωφορεία βρίσκονται στο λιμάνι της Λεμεσού όπου αφίχθηκαν τις τελευταίες μέρες και, σύμφωνα με τον κ. Κυριάκου, η καθυστέρηση «να βγουν στους δρόμους» οφείλεται στην αναγκαία διαδικασία «εκτελώνισης και επιθεώρησης ένα προς ένα όλων των λεωφορείων από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αλλά και στο ότι θα πρέπει προηγουμένως να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στη χρήση τους καθώς διαθέτουν σύγχρονα συστήματα πλοήγησης, οθόνες, ηλεκτρονικά συστήματα και γενικά δεν μπορούν καν να συγκριθούν με τα λεωφορεία των περασμένων δεκαετιών. Σύμφωνα με το συμβόλαιο που υπέγραψε η ΕΜΕΛ και τη συμφωνία της δημόσιας συγκοινωνίας που επιτεύχθηκε στο Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων μέχρι το 2012 δεν θα κυκλοφορεί κανένα από τα πεπαλαιωμένα λεωφορεία στους δρόμους της πόλης και επαρχίας.

Τα καινούργια λεωφορεία θα καλύψουν το 70% των δρομολογημένων διαδρομών στην αστική περιοχή Λεμεσού. Η επόμενη φάση ανανέωσης του στόλου, θα περιλαμβάνει λεωφορεία τα οποία θα δρομολογηθούν για εξυπηρέτηση των επιβατών της υπαίθρου.

Σε διάσκεψη Τύπου στις 20 Νοεμβρίου ανακοινώθηκε η έναρξη της εκστρατείας για χρήση των λεωφορείων από το κοινό της Λεμεσού καθώς και ενημέρωσης για τα νέα δρομολόγια που θα καλύπτουν όλη την πόλη. Κατά το μηχανολογικό έλεγχο από τις υπηρεσίες του κράτους τα λεωφορεία, είπε ο κ. Κυριάκου, «πήραν άριστα» και εξέφρασε την πεποίθηση ότι με το πέρασμα του χρόνου τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα μπορούν να εξαχθούν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα γύρω από την έκβαση και το αποτέλεσμα της προσπάθειας που γίνεται για την «επανάσταση» στον τομέα της δημόσιας συγκοινωνίας.

Με την άφιξη των νέων λεωφορείων θα έχουν τοποθετηθεί σε όλες τις στάσεις και οι σημάνσεις με τα ωράρια και τα δρομολόγια, που θα παρέχουν σε κάθε συνοικία τη δυνατότητα εξυπηρέτησης.

Σύνδεση υπαίθρου και πόλης
Στόχος της ΕΜΕΛ είναι όπως το συντομότερο ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες για δημιουργία τριών περιφερειακών κεντρικών σταθμών αποβίβασης - επιβίβασης, οι οποίοι θα συνδέουν την αγροτική με την αστική συγκοινωνία. Γίνονται προσπάθειες να εξευρεθούν κατάλληλοι χώροι στις περιοχές Λινόπετρας, Τσιρείου και Πολεμιδιών.

Στα πλαίσια της νέας πολιτικής που αφορά τη συγκοινωνία στη Λεμεσό έπαυσαν πλέον να εισέρχονται μεγάλα λεωφορεία στο εμπορικό κέντρο της πόλης. Χρησιμοποιούνται είκοσι περίπου μικρά λεωφορεία τα οποία δρομολογούνται ανά δεκάλεπτο από τις 6 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. Υπάρχουν οι δύο κεντρικοί σταθμοί, ένας στο παλιό νοσοκομείο και ο άλλος στη Σχολή Καλογραιών, όπου οι επιβάτες αποβιβάζονται από τα μεγάλα λεωφορεία και εισέρχονται στα μικρά. Η αλλαγή λεωφορείου, όπως είπε ο διευθυντής της ΕΜΕΛ, «δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, καθώς τα μικρά είναι περισσότερο ευέλικτα - γρήγορα ενώ γίνονται κυκλικές διαδρομές περιμετρικά του κέντρου, προσφέροντας περισσότερες επιλογές διακίνησης προς όλες τις κατευθύνσεις». Αν δεν υπήρχε το σύστημα δρομολόγησης των μικρών λεωφορείων συνολικά 90 μεγάλα λεωφορεία θα ήταν αναγκασμένα να εισέρχονται ανά ώρα στο κέντρο της πόλης με αποτέλεσμα να υπήρχε επιδείνωση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει. Στόχος της ΕΜΕΛ είναι όπως χρησιμοποιούν το λεωφορείο τα επόμενα χρόνια περίπου πέντε χιλιάδες φοιτητές του ΤΕΠΑΚ.
23-11-2010, 02:46 PM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#2
RE: [SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία
Temsa οι κυπριοι εεε? Δεν μου φαίνεται καλή επιλογή... Ο χρόνος θα δείξει
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-11-2010, 06:31 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#3
RE: [SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία
Εξαρτάται από το ποια κατασκευάστρια εταιρεία θα κάνει την καλλίτερη προσφορά. Οι προδιαγραφές είναι 12μετρο αστικό με χαμηλό δάπεδο και δύο πόρτες, με ράμπα Α.Μ.Ε.Α. υποχρεωτικά στην μία.

Η Λευκωσία πήρε ΜΒ Citaro, μιας και ακούγεται το ενδεχόμενο να φέρουν κάποια αρθρωτά που θα απορυρθούν από το Λονδίνο για γραμμές με μεγάλη κίνηση.
(This post was last modified: 23-11-2010, 08:47 PM by panos81.)
23-11-2010, 08:47 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: [SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία
Δεν είναι Temsa... τώρα το έψαξα και το βρήκα. Είναι King Long, μοντέλλο XMQ6121G, και κατασκευάζονται στην Κίνα. Παρόμοια κυκλοφορούν και στην Μάλτα. Άλλωστε σιγά μην πούλαγε η τουρκία στην Κυπριακή Δημοκρατία.
24-11-2010, 11:56 AM
Find Reply
antonis Offline
Honorary member



Posts: 52
Joined: 11-10-2009
#5
RE: [SigmaLive] Κύπρος: Στη μάχη της ασφάλτου 70 λεωφορεία
(24-11-2010, 11:56 AM)panos81 Wrote: Δεν είναι Temsa... τώρα το έψαξα και το βρήκα. Είναι King Long, μοντέλλο XMQ6121G, και κατασκευάζονται στην Κίνα. Παρόμοια κυκλοφορούν και στην Μάλτα. Άλλωστε σιγά μην πούλαγε η τουρκία στην Κυπριακή Δημοκρατία.

Θα ήταν πολύ Huh αν είχαν κάνει κάτι τέτοιο.
Αριστεροτίμονα απο το ίδιο μοντέλο κυκλοφορούν και στην Βουδαπέστη, δεν ανήκουν όμως στον BKV αλλά στην ιδιωτική εταιρία Volánbusz, ή ορθότερα σε υπεργολάβους αυτής.
24-11-2010, 02:40 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [SigmaLive] Κύπρος: κάηκαν 4 λεωφορεία στη Λεμεσό Konstantinos 0 1.762 23-02-2012, 08:20 PM
Last Post: Konstantinos
  [SigmaLive] Κύπρος: δρομολόγια λεωφορείων για αεροδρόμια στις γιορτές Konstantinos 0 1.635 21-12-2011, 07:18 PM
Last Post: Konstantinos
  [SigmaLive] Κύπρος: Παρέλυσαν τα αεροδρόμια Konstantinos 0 1.969 15-12-2011, 08:47 PM
Last Post: Konstantinos
  [SigmaLive.com] Κύπρος: γκρίνιες για άνιση μεταχείριση των Αεροδρομίων Λάρνακας-Πάφου Konstantinos 0 1.763 06-12-2011, 11:14 AM
Last Post: Konstantinos
  [SigmaLive] Κύπρος: εγκαίνια νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου Λευκωσίας - Λεμεσού Konstantinos 0 1.794 11-11-2011, 11:22 PM
Last Post: Konstantinos
  [SigmaLive] (Κύπρος) Μετωπική σύγκρουση στην «πρώτη κούρσα»… AlexNik 1 2.766 21-07-2010, 12:57 PM
Last Post: amoran

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024