This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Το απαρχαιωμένο δίκτυο εμπόδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Καθημερινή] Το απαρχαιωμένο δίκτυο εμπόδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σκοντάφτουν στην κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου οι προσπάθειες ενίσχυσης της πελατειακής βάσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε επίπεδο εμπορευμάτων, υπονομεύοντας παράλληλα την απόπειρα ιδιωτικοποίησης της εταιρείας. Η προσέλκυση μεγάλου όγκου φορτίων φαίνεται ότι καθίσταται φιλόδοξος στόχος, καθώς εκτιμάται ότι τα έργα υποδομής στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας θα ολοκληρωθούν σε περίπου τρία χρόνια, εκτός απροόπτου. Η μεγαλύτερη συμφωνία συνεργασίας που έχει υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, αυτή της μεταφοράς προϊόντων της Hewlett Packard, πρόκειται, ύστερα από καθυστέρηση, να υλοποιηθεί στις αρχές του 2014, οπότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο που θα μεταφέρει προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι την Τσεχία όπου βρίσκεται το εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας. Στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι το συγκεκριμένο έργο να αποτελέσει δέλεαρ για την προσέλκυση και άλλων αντίστοιχων συμφωνιών με δεδομένο ότι η διέλευση από το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας περιορίζει τον χρόνο μεταφοράς των εμπορευμάτων, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη διαδρομή, χωρίς να κοστίζει περισσότερο. Στο μεταξύ, στις 2 Δεκεμβρίου, πρόκειται να δρομολογηθεί και η εμπορική αμαξοστοιχία στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η συμφωνία που έχει ήδη συνάψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 25 εταιρείες-μέλη του ΣΕΒ αναμένεται να επιφέρει έσοδα 5 εκατ. ευρώ στην εταιρεία, με την πλήρη λειτουργία της. Κάθε μέρα στην εθνική οδό Αθήνας-Θεσσαλονίκης κινούνται περίπου 600 φορτηγά και στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να αναλάβει το έργο που αντιστοιχεί σε 60 φορτηγά. Το κόστος για το εμπορικό τρένο θα μειωθεί σημαντικά όταν ολοκληρωθούν τα έργα που εκτελούνται στο δίκτυο για την ηλεκτροκίνηση.

Η ολοκλήρωση ωστόσο του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ειδομένη (ΠΑΘΕ) είναι ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη της εμπορευματικής κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο τμήμα από την Αθήνα ως τον Δομοκό τα έργα αναβάθμισης της γραμμής βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο σε μεγάλο τμήμα του άξονα η γραμμή είναι μονή και επιτρέπει να κινούνται μόνο ντιζελοκίνητες μηχανές. Στο υπόλοιπο δίκτυο έως τη Θεσσαλονίκη, όπου η γραμμή έχει εκσυγχρονιστεί, λειτουργεί ηλεκτροκίνηση. Οι μηχανές πρέπει να αλλάζουν εν μέσω διαδρομής, αυξάνοντας τον χρόνο μετακίνησης.
18-11-2013, 07:18 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024