This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Metaforespress.gr] Οι Κυπριακές Αερογραμμές μετονομάζονται

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Metaforespress.gr] Οι Κυπριακές Αερογραμμές μετονομάζονται
Οι Κυπριακές Αερογραμμές μετονομάζονται σε… Cypair. Το plan B

Αίτηση στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, μαζί με παράβολο 18.000 ευρώ για εγγραφή νέας αεροπορικής εταιρείας με την ονομασία «Cypair» (η ονομασία που χρησιμοποιούν στην ιστοσελίδα τους οι Κυπριακές Αερογραμμές), υπέβαλε τη Δευτέρα ο εκτελών καθήκοντα διευθυντή των Κυπριακών Αερογραμμών, σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος».

Η αίτηση αφορά την έκδοση πιστοποιητικού νέου αερομεταφορέα, γνωστού ως AOC (AirOperationCertification). Προηγήθηκε την περασμένη Τετάρτη συνάντηση μέλους του Δ.Σ. και του διευθυντή της εταιρείας με αξιωματούχους του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας, ώστε να ενημερωθούν για τις διαδικασίες αίτησης. Την κατάθεση αίτησης για νέα άδεια αερομεταφορέα υπό την ονομασία «Cypair» αποκάλυψε σήμερα η εφημερίδα «Αλήθεια».

Plan B σε περίπτωση που η ΕΕ βάλει… «λουκέτο» στη Cyprus Airways

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», η αίτηση γίνεται με σκοπό να υπάρχει ετοιμότητα αντίδρασης σε περίπτωση που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κρίνει ασύμβατες κρατικές ενισχύσεις τα ποσά που δόθηκαν στις Κυπριακές Αερογραμμές, κάτι που θα σημαίνει ουσιαστικά και το κλείσιμο της εταιρείας. Μια τέτοια απόφαση θα πρέπει να αναμένεται στις αρχές Νοεμβρίου, με τη λήξη της περιόδου υψηλής κίνησης όπως καθορίζεται από την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Ένας δεύτερος λόγος τη κίνησης αυτής είναι και η διάσωση της μοναδικής εμπράγματης περιουσίας που απέμεινε στις Κυπριακές Αερογραμμές, δηλαδή του αεροσκάφους τύπου AirbusA320-231 με αριθμό νηολογίου 5B-DBB γνωστό με το όνομα «ΑΚΑΜΑΣ» που η εταιρεία αγόρασε το 1991 (22 ετών).

Το αεροσκάφος είχε τεθεί εκτός επιχειρησιακής λειτουργίας τον Οκτώβριο του 2009 και επαναφέρθηκε σε κανονικές πτήσεις τον Μάιο του 2011 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα.

Να σημειωθεί ότι για την υποβολή αίτησης για έκδοση νέου πιστοποιητικού αερομεταφορέα, απαιτείται με βάση τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς η κατοχή τουλάχιστον ενός αεροσκάφους, το οποίο θα αποτελεί βάση όλων των διαδικασιών. Χρειάζεται αποδεδειγμένη οικονομική φερεγγυότητα.

Πάντως, η προώθηση εξέτασης της αίτησης, είναι πολύ θολή υπόθεση, αφού αφενός το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας ουσιαστικά δεν έχει διάρθρωση που να του επιτρέπει να εξετάζει τέτοιες αιτήσεις, ενώ υπό τις παρούσες συνθήκες, υπάρχουν πολλά κενά που θα πρέπει να συμπληρωθούν από πλευράς Κυπριακών Αερογραμμών για να εγκριθεί μια τέτοια αίτηση.

Παρατηρήσεις στη στελέχωση προβλεπόμενων θέσεων κ.λπ. υπάρχουν ήδη, οπότε τίθεται θέμα αποφάσεων τοποθέτησης ικανών και προσοντούχων προσώπων στις θέσεις που απαιτούνται για εξέταση της αίτησης.

Παράλληλα, μία από τις βασικές απαιτήσεις για εξέταση της αίτησης, είναι να διαπιστωθεί ότι η νέα εταιρεία μπορεί να ανταποκριθεί, ανά πάσα στιγμή, στις τρέχουσες και μελλοντικές υποχρεώσεις της που έχουν καθοριστεί με βάση ρεαλιστικές εκτιμήσεις, για περίοδο 24 μηνών από την έναρξη των δραστηριοτήτων της.

Επίσης, θα πρέπει να μπορεί να ανταποκριθεί στις πάγιες και λειτουργικές δαπάνες που συνεπάγονται οι δραστηριότητες αυτές, σύμφωνα με το επιχειρηματικό της σχέδιο, για περίοδο τριών μηνών από την έναρξή τους, χωρίς να χρησιμοποιήσει τα εξ αυτών έσοδα. Επιπρόσθετα, για την έκδοση άδειας εκμετάλλευσης απαιτούνται αποδείξεις ότι τα πρόσωπα που θα διευθύνουν συνεχώς και πραγματικά τις δραστηριότητες της επιχείρησης είναι φερέγγυα.

Κράτος με επενδυτές και πιλότους

Πληροφορίες του «philenews», αναφέρουν ότι με την αίτηση είναι ανοικτά τα ενδεχόμενα να συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας, εκτός από το κράτος, ιδιώτες επενδυτές αλλά και οι πιλότοι. Αν η αίτηση εξεταστεί μετά από τυχόν δυσμενείς εξελίξεις σε σχέση με τις Κυπριακές Αερογραμμές, το πρόβλημα θα είναι ακόμα μεγαλύτερο αφού το κράτος ως ο μέτοχος εταιρείας που απέτυχε οικονομικά θα πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά. Ακόμα το όποιο σημαντικό κεφάλαιο κατατεθεί για να καλύψει τις οικονομικές απαιτήσεις που αναφέρονται για τη λειτουργία της εταιρείας, προφανώς θα πρέπει να συζητηθεί με την Τρόικα.

Παράθυρο για «προσωρινή άδεια»

Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς Πολιτικής Αεροπορίας, υπάρχει ανοικτό και το παράθυρο εκτάκτων καταστάσεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού, που της επιτρέπει να χορηγήσει προσωρινή άδεια, διάρκειας ισχύος έως δώδεκα μηνών, μέχρις ότου αναδιοργανωθεί χρηματοοικονομικά ένας κοινοτικός αερομεταφορέας υπό την προϋπόθεση ότι δεν διακυβεύεται η ασφάλεια.
(This post was last modified: 12-11-2013, 01:13 AM by Paul.)
10-09-2013, 03:59 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [NewsIt.gr] Συμφωνία συνεργασίας υπέγραψαν Οlympic Air και Κυπριακές Αερογραμμές Konstantinos 0 2.099 22-03-2011, 06:39 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024