This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[E-Go.gr] Οι Ελληνες εφοπλιστές αγοράζουν πλοία σε τιμή ευκαιρίας

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[E-Go.gr] Οι Ελληνες εφοπλιστές αγοράζουν πλοία σε τιμή ευκαιρίας
Έως κατά 78% έχουν πέσει σήμερα οι αξίες σε διάφορους τύπους πλοίων ξηρού φορτίου σε σύγκριση με το 2008 όταν ξέσπασε η τραπεζική κρίση. Από το Σεπτέμβριο του 2008 οι τιμές των πλοίων βρίσκονται σε συνεχή πτώση δημιουργώντας μεγάλες ευκαιρίες για όσους πλοιοκτήτες έχουν διαθέσιμη ρευστότητα ώστε να επενδύσουν, καθώς τα τραπεζικά δάνεια είναι πλέον είδος υπό εξαφάνιση στην αγορά.

Τέτοιες ευκαιρίες εκμεταλλεύθηκαν τις προηγούμενες ημέρες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της G Moundreas, τουλάχιστον τέσσερις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Golden Union και η Dunacom.

Η Golden Union προχώρησε στην αγορά ενός νεότευκτου capesize χωρητικότητας 179.000 τόνων το οποίο παραδόθηκε από τα ναυπηγεία το 2011.

Ως τιμή απόκτησης του Christina Bulker αναφέρθηκαν τα 38 εκατ. δολάρια.

Η Dynacom, εξάλλου, αγόρασε από τράπεζα το υποθηκευμένο cape Alberta Della Gatta επίσης στα 38 εκατ. δολάρια.

Κατάρρευση

Να σημειωθεί ότι για ένα capesize ηλικίας πέντε ετών, το 2008 ο αγοραστής θα έπρεπε να διαθέσει 153 εκατ. δολάρια, ποσό που σήμερα φαίνεται εξωφρενικό καθώς η αξία του ίδιου πλοίου εκτιμάται αυτή τη στιγμή στα 33,4 εκατ. δολάρια ενώ πριν από ένα χρόνο θα αγοραζόταν στα 42,9 εκατ. δολάρια.

Πτώση 73% εμφανίζουν οι αξίες στα panamax πενταετίας καθώς η τιμή τους από τα 88 εκατ. δολάρια το 2008 σήμερα έχει «προσγειωθεί» στα 23 εκατ. δολάρια, ενώ το 2001 θα αγοραζόταν στα 30,8 εκατ. δολάρια. Σημαντικά μικρότερες είναι πλέον οι αξίες και για τα νεότευκτα πλοία.

Στα capes βρίσκονται στα επίπεδα των 41 εκατ. δολαρίων, στα panamax στα 26 εκατ. δολάρια και στα supramax στα 24,5 εκατ. δολάρια. Ο χρόνος παράδοσης γι' αυτά τα πλοία είναι κατά μέσο όρο τα δύο χρόνια.
12-07-2012, 11:22 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Τα Νέα] Οι Ελληνες αγοράζουν τη γερμανική ναυτιλία Nikolas A. 0 1.184 23-08-2012, 02:21 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Ημερησία] Οι Ελληνες εφοπλιστές πρώτοι σε αγορές πλοίων AlexNik 0 1.490 22-08-2012, 10:07 AM
Last Post: AlexNik
  [Ημερησία] 88 πλοία αγόρασαν οι Ελληνες εφοπλιστές από τις αρχές του 2012 meganium 0 1.263 11-07-2012, 10:58 AM
Last Post: meganium
  [Voria.gr] Παραγγελίες για 500 δεξαμενόπλοια από Έλληνες εφοπλιστές meganium 0 1.258 29-05-2012, 11:10 AM
Last Post: meganium
  [Ημερησία] Επενδύσεις 2,3 δισ. δολ. από τους Ελληνες εφοπλιστές meganium 0 1.470 23-04-2012, 12:21 PM
Last Post: meganium
  [Ελευθεροτυπία] Πρωταθλητές των ναυπηγήσεων οι Ελληνες εφοπλιστές meganium 0 1.534 10-12-2011, 12:54 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024