(07-04-2011, 05:58 PM)Cmaniac Wrote: της Μάρως Τσαντήλα
Στις περιοχές της χώρας που «έβγαλε» από τον σιδηροδρομικό χάρτη κρίνοντας ως ασύμφορη την λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής επανέρχεται τώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτείνοντας επαναλειτουργία των σιδηροδρομικών γραμμών που λίγο καιρό νωρίτερα τέθηκαν σε αναστολή, με νέους όρους και προϋποθέσεις βιώσιμης λειτουργίας.
Προσωπικά, επειδή έχω ταξιδέψει και ταξιδεύω συχνά με τρένο, αμφισβητώ το πόσο "ελλειματικές" γίνανε αρκετές γραμμές ώστε να τις κλείσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το Ναύπλιο προ ανακαίνισης πηγαινοερχότανε γεμάτο και σήμερα είναι εκτός, η Κοζάνη λειτουργούσε τον τελευταίο καιρό με ένα (!) δρομολόγιο
(όταν προ ανακαίνισης είχε μέχρι και IC!), ο Βόλος με τα ασφυκτικά γεμάτα τρένα έμεινε με 6 ζεύγη τοπικών, ενώ η Καλαμπάκα έχει σχεδόν αποψιλωθεί, η δε Πελοπόννησος σχεδόν έσβησε από το χάρτη του τρένου
(ακόμη και τα επιτυχημένα τοπικά της Μεσσηνίας)... Ας καταλάβουν κάποιοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι χρειάζονται και αυξήσεις δρομολογίων, όχι μόνο μειώσεις. Το τροχαίο υλικό πρέπει να "λειώνει" στη χρήση και όχι να σαπίζει στα Μηχανοστάσια!