Thread Rating:
- 7 Vote(s) - 3.14 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Άρχισαν να ακούγονται φήμες για κλεισιμο του Αμαξοστασίου από επίσημα χείλη.
|
|
12-12-2010, 08:38 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Και εμένα μου φαινετε πολύ περίεργο.Προσωπικά δεν πιστέυω να γινεί.
Οι πληροφορίες που έχω είναι οπως είπα από επίσημα χείλη,αλλά λίγο τρελλές!!Λένε για κλεισιμο του αμαξοστασιού και παραχώρηση του στην ΕΛΒΟ για αντιπροσωπεία.Μεταφορά του συγκοινωνιακού έργου του αμξοστασίου στο Ελληνικό και κόψιμο των Den Oudsten τέλος του χρόνου.
|
|
12-12-2010, 09:11 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Παιδια πράγματι τα Citelis ειναι η ποιο ακυρη παραγγελία.
Τώρα πάντως ηδη πολλά den oudsten ειναι σε ακινησια το 88 πχ είναι δότης οργάνων,το 70 νεκρό,το 91 το ίδιο και πολλά άλλα.Στο Ελληνικό έχουν περισέψεί αρκετά Ν1 με την αναδιαρθρωση,θα περισεψουν οχηματα απο Μπραχάμι με το κοψιμο στο Φιξ των 057-106-126-136-137 από το 2011,άρα τα den Oudsten κοβονται χώρις να χρειαζονται αντικαταστάτη άλλον από τα υπάρχοντα Ν1 μπραχαμίου και τα περισευούμενα Ν1 Ελληνικού.Άρα τα Citelis πιστέυω θα αντικαταστήσουν τις πρώτες Renualt που τα έχουν φτύσει.
|
|
12-12-2010, 10:44 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Έτσι όπως συρρικνώνεται το γενικότερο συγκοινωνιακό έργο της ΕΘΕΛ, σε λίγο καιρό θα μας περισσεύουν και τα ...Ν1!
Οι γραμμές του κέντρου κόβονται, χωρίς όμως να αυξάνεται η συχνότητα στα τμήματα των γραμμών που παραμένουν ως τοπικές. Ίσα - ίσα που έχουμε σοβαρές μειώσεις συχνοτήτων, οι οποίες σε σχέση και με την υποχρεωτική μετεπιβίβαση επιμηκύνουν το χρόνο διαδρομής.
Παράδειγμα το Β4. Φωνάζαμε να κοπεί και κόπηκε. Τί έκαναν στη θέση του; Έβαλαν το 248 με γελοίες συχνότητες, με συνέπεια να αυξηθεί η ταλαιπωρία.
Και πείτε μου ειλικρινά: Τι ήταν καλύτερο; Να ξέρεις ότι πχ στις 16:30 φεύγει στάνταρ από Ακαδημία και περνάει στάνταρ 16:40 από Συνταγμα (και να βρείς να κάτσεις) ή να στριμωχτείς στο μετρό και να βγείς στον Αγ. Δημήτριο κάποια στιγμή και να φας στη μάπα 20 λεπτά αναμονής γιατί πλέον δεν έχει τακτή αναχώρηση, αλλά περνάει όποτε λάχει;
Για να μη μιλήσω για την Κυριακή που άφησαν . . . ένα όχημα το απόγευμα!
Το συγκοινωνιακό "έργο" οδεύει προς 1250 λεωφορεία στην αιχμή, από 1700 που είχε πριν τρία χρόνια. Από τα 450 λεωφορεία που κόπηκαν, ζήτημα τα 100 να ανήκαν σε γραμμές του κέντρου. Τα άλλα αφαιρέθηκαν άκριτα και αυθαίρετα από όλες τις γραμμές.
Για να βγούν αυτά τα λεωφορεία, ούτε DenOusten, oύτε Ν1 χρειαζόμαστε πλέον. Ό,τι παραλαβή του 1999 έχουμε, σύν τα Ιrisbus και τα Σολάρια, και μας φτάνουν και περισσεύουν . . .
|
|
13-12-2010, 12:54 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Πολυ σωστος ο citaro και ετσι οπως παμε οχι 1000 αλλα 600 οχηματα στο τελος θα ειναι υπεραρκετα
|
|
13-12-2010, 01:51 AM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
(13-12-2010, 12:54 AM)Citaro Wrote: Έτσι όπως συρρικνώνεται το γενικότερο συγκοινωνιακό έργο της ΕΘΕΛ, σε λίγο καιρό θα μας περισσεύουν και τα ...Ν1!
Οι γραμμές του κέντρου κόβονται, χωρίς όμως να αυξάνεται η συχνότητα στα τμήματα των γραμμών που παραμένουν ως τοπικές. Ίσα - ίσα που έχουμε σοβαρές μειώσεις συχνοτήτων, οι οποίες σε σχέση και με την υποχρεωτική μετεπιβίβαση επιμηκύνουν το χρόνο διαδρομής.
Παράδειγμα το Β4. Φωνάζαμε να κοπεί και κόπηκε. Τί έκαναν στη θέση του; Έβαλαν το 248 με γελοίες συχνότητες, με συνέπεια να αυξηθεί η ταλαιπωρία.
Και πείτε μου ειλικρινά: Τι ήταν καλύτερο; Να ξέρεις ότι πχ στις 16:30 φεύγει στάνταρ από Ακαδημία και περνάει στάνταρ 16:40 από Συνταγμα (και να βρείς να κάτσεις) ή να στριμωχτείς στο μετρό και να βγείς στον Αγ. Δημήτριο κάποια στιγμή και να φας στη μάπα 20 λεπτά αναμονής γιατί πλέον δεν έχει τακτή αναχώρηση, αλλά περνάει όποτε λάχει;
Για να μη μιλήσω για την Κυριακή που άφησαν . . . ένα όχημα το απόγευμα!
Το συγκοινωνιακό "έργο" οδεύει προς 1250 λεωφορεία στην αιχμή, από 1700 που είχε πριν τρία χρόνια. Από τα 450 λεωφορεία που κόπηκαν, ζήτημα τα 100 να ανήκαν σε γραμμές του κέντρου. Τα άλλα αφαιρέθηκαν άκριτα και αυθαίρετα από όλες τις γραμμές.
Για να βγούν αυτά τα λεωφορεία, ούτε DenOusten, oύτε Ν1 χρειαζόμαστε πλέον. Ό,τι παραλαβή του 1999 έχουμε, σύν τα Ιrisbus και τα Σολάρια, και μας φτάνουν και περισσεύουν . . .
Τι φταίει και έχει τέτοιες συχνότητες το 248; Προσωπικά τέτοια γεγονότα τα ονομάζω "υποχρησιμοποίηση έμψυχου και άψυχου υλικού".
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
14-12-2010, 02:27 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Από 1/4 το 206 περνάει στο Αμαξ. Μπραχαμίου κατά 90%
|
|
09-03-2011, 11:25 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ
Να φανταστω δεν μπορει να βγαλει τις βαρδιες του 206 το Ελληνικο. Παντως δεν ξερω τι γινετε αλλα ακουσα οτι τα 206/237 θα πανε ΣΤ Ηλιουπολης οταν ανοιξει
(This post was last modified: 09-03-2011, 12:11 PM by mercedes elbo.)
|
|
09-03-2011, 12:11 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|