This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Δήμος Λαυρεωτικής

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Δήμος Λαυρεωτικής
Το Λαύριο είναι μια περιοχή που προσπαθεί να αναγεννηθεί από τις στάχτες του, και με τα μέχρι στιγμής δεδομένα το καταφέρνει καλά.

Τα προηγούμενα χρόνια, η παρακμή που επέφερε το κλείσιμο των μεταλλείων και λατομείων του είχε επιφέρει ένα τεράστιο πλήγμα στην τοπική οικονομία. Σήμερα, και με την ανάπτυξη του λιμανιού που φιλοδοξεί να γίνει το δεύτερο λιμάνι της Αθήνας μετά τον Πειραιά, και η οικιστική ανάπτυξη χάρη στην φθηνή γη, σε συνδυασμό με τις αρκετά φιλότιμες προσπάθειες της τοπικής αυτοδιοίκησης, έχουν ξαναφέρει το Λαύριο σε τροχιά ανάπτυξης.

Συγκοινωνιακά, το Λαύριο μέχρι το 1957 εξυπηρετείτο από την γραμμή του Λαυρεωτικού Σιδηροδρόμου, που λειτουργούσε μέχρι το 1931 από την εταιρεία των Σιδηροδρόμων Αττικής, με χάραξη αντίστοιχη του σημερινής Γραμμής 1 των Η.Σ.Α.Π. από Πλατεία Αττικής (και μετέπειτα Πλατεία Λαυρίου) μέχρι Ηράκλειο (η γραμμή προς Κηφισιά ήταν διακλάδωση). Από το 1931 την γραμμή ανέλαβαν οι Σ.Π.Α.Π. μέσω της συνδετικής γραμμής Ηρακλείου - Αγίων Αναργύρων. Η γραμμή έκλεισε για τα επιβατικά τρένα το 1957 και για τα εμπορικά το 1962. Μπορεί να είχε μόνο 3 με επιστροφή δρομολόγια την ημέρα, όμως αν είχε παραμείνει σε λειτουργία είναι βέβαιο πως θα μπορούσε να αποτελέσει την βάση για μια σύγχρονη γραμμή προαστιακού σιδηροδρόμου, κάτι που ετεροχρονισμένα επιχειρείται να γίνει τώρα, με την ανακατασκευή της γραμμής και την προσθήκη της στο δίκτυο του Ο.Σ.Ε.. Ως τότε, η πρόσβαση από και προς το κέντρο της Αθήνας γίνεται με τα ΚΤΕΛ. Μπορεί η οργάνωσή τους να είναι αρκετά καλή, όμως σίγουρα δεν μπορούν να φτάσουν σε μεταφορική ικανότητα και ταχύτητα το τρένο.

Ο Δήμος Λαυρωτικής, πέρα από το ίδιο το Λαύριο, περιλαμβάνει και δύο σημαντικούς οικισμούς, τον Άγιο Κωνσταντινο ή Καμάριζα όπου βρίσκονταν τα μεταλλεία, αλλά και το Θορικό. Το Λαύριο διαθέτει προς το παρόν ένα λεωφορείο τύπου Irisbus Cityclass για τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας του, που συνδέει το κέντρο της πόλης (και συγκεκριμένα το Δημαρχείο) με τις εργατικές κατοικίες της πόλης (με ορισμένα δρομολόγια να συνεχίζουν προς Καμάριζα), και περιορισμένα δρομολόγια προς Θορικό που συμπληρώνουν αυτά του ΚΤΕΛ.

Το Irisbus Cityclass μοιάζει πολύ με αυτά της Θεσσαλονίκης, εκτός του ότι το αμάξωμα έχει ασημί χρώμα αντί λευκό και υπάρχει και η κίτρινη λωρίδα περιμετρικά κάτω από τα παράθυρα, όπως συνηθίζεται σε δημοτικά οχήματα. Φωτογραφίες του έχουν αναρτηθεί στην gallery εδώ:
http://mesametaforas.gr/busgallery/thumb...?album=282

Τα δρομολόγια από το Δημαρχείο Λαυρίου προς Εργατικές Κατοικίες ξεκινούν στις 7:30, 9:00, 10:00, 11:15, 12:45, 14:00, 16:00, 19:00 και 20:00. Από αυτά, τα δρομολόγια των 7:30, 10:00, 14:00 και 19:00 συνεχίζουν για Καμάριζα. Αυτά τα δρομολόγια (που συνεχίζουν για Καμάριζα) δεν μπαίνουν μέσα στις εργατικές κατοικίες κατευθυνόμενα προς Καμάριζα, αλλά πραγματοποιούν επιβίβαση/αποβίβαση στην είσοδο των εργατικών κατοικιών. Οι επιστροφές τους ξεκινούν 15 λεπτά αργότερα, και στην περίπτωση αυτή το λεωφορείο μπαίνει στις εργατικές κατοικίες και προερχόμενο από την Καμάριζα.

Επίσης υπάρχουν δύο δρομολόγια την ημέρα προς το Θορικό μέσω Καβοδόκανου, με αναχωρήσεις από το Δημαρχείο Λαυρίου στις 9:30 και 11:45, και από το Θορικό στις 9:45 και 12:00.

Εκτός από το Cityclass, ο Δήμος Λαυρεωτικής διαθέτει ένα Ford Transit minibus για την εξυπηρέτηση Α.Μ.Ε.Α. και δύο πούλμαν Bova Futura για άλλες χρήσεις.

[Image: buslavriofordtransit.jpg][Image: buslavriobovafutura.jpg]
Οι φωτογραφίες είναι από το site του Δήμου Λαυρεωτικής (www.mylavrio.gr).
31-10-2010, 02:33 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024