This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kathimerini] Στα γρανάζια του ΟΣΕ η απελευθέρωση σιδηροδρόμων

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Kathimerini] Στα γρανάζια του ΟΣΕ η απελευθέρωση σιδηροδρόμων
ΟΣΕ  Στα χαρτιά παραμένει το άνοιγμα της σιδηροδρομικής αγοράς, παρά τη χορήγηση αδειών σε δύο ιδιωτικές εταιρείες πέρυσι. Και αυτό διότι για να μπορέσουν να εκτελέσουν μεταφορικό έργο απαιτείται όχι μόνον η αυτονόητη αγορά ή ενοικίαση μηχανών και συρμών, αλλά και η εκπαίδευση και πιστοποίηση των μηχανοδηγών τους. Αλλά ο ΟΣΕ, που είναι ο αρμόδιος για τη σύσταση και λειτουργία αυτών των υπηρεσιών, δεν έχει προχωρήσει τη διαδικασία. Αυτό επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς μεταφορών αλλά και ο ίδιος ο πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), η οποία είναι αρμόδια γα την αδειοδότηση των σιδηροδρομικών εταιρειών.

Με βάση τις υποχρεώσεις της χώρας, ως μέλους της Ε.Ε., η Ελλάδα έπρεπε να επιτρέψει την εκτέλεση δρομολογίων εμπορευματικών ή και επιβατικών μεταφορών από όποιον ενδιαφέρεται να μπει στην αγορά. Δύο εταιρείες ενδιαφέρθηκαν: η Rail Cargo Logistics Goldair, κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων (Rail Cargo Logistics GmbH) με την ελληνική εταιρεία διαμεταφορών Goldair (51%) και η Piraeus Europe Asia Rail Logistics LTD. Αμφότερες υπέβαλαν τις αιτήσεις τους στη ΡΑΣ και κατόπιν αξιολόγησής τους έλαβαν τις άδειες. Ομως καθώς επιχειρούν να ξεκινήσουν σταδιακά τη λειτουργία τους και να συγκεντρώσουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και άδειες προσέκρουσαν στην απουσία του φορέα εκπαίδευσης και πιστοποίησης μηχανοδηγών.

Οπως αναφέρει ο πρόεδρος της ΡΑΣ, Βασίλης Τσιαμαντής, στην ετήσια έκθεση πεπραγμένων του, «βασική προϋπόθεση για την προσέλκυση και λειτουργία νέων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων είναι να επιλυθούν τα τελευταία απομένοντα προβλήματα στον τομέα της εκπαίδευσης και πιστοποίησης μηχανοδηγών σιδηροδρομικών συρμών. Είναι προφανές ότι χωρίς τη δυνατότητα εκπαίδευσης και πιστοποίησης της κρίσιμης για τη λειτουργία κάθε σιδηροδρομικής επιχείρησης αυτής ειδικότητας η σιδηροδρομική αγορά στην Ελλάδα θα θεωρείται αλλά και θα είναι ουσιαστικά κλειστή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται».
24-02-2017, 04:16 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024