Νεότερα... και τα δύο Solaris είναι σταθμευμένα σήμερα στο Δημαρχείο, και κανένα δεν φαίνεται τρακαρισμένο.
Επίσης, αναρτήθηκαν στις στάσεις πίνακες με τις ακριβείς ώρες διέλευσης των λεωφορείων. Καιρός ήταν από την μία, καθώς ως τώρα δινόταν η ιδέα ότι η συγκοινωνία της Πεύκης λειτουργεί με "άλλα μέτρα και σταθμά" από την Συγκοινωνία Αμαρουσίου και το διαδημοτικό 070, αλλά από την άλλη το χρονικό σημείο που έγινε η κίνηση (9 μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές) αναιρεί την ουσία της κίνησης.
Τουλάχιστον, το είδος των σημάτων στάσης που έβαλε η Πεύκη, που είναι παρόμοιες και με της γειτονικής Λυκόβρυσης με την διαφορά ότι ο πίνακας δρομολογίων είναι κάθετος και πιο χαμηλά σε αυτές της Πεύκης, θα έπρεπε να αποτελέσουν παράδειγμα γι' αυτές του Αμαρουσίου όπου, όταν ιδρύθηκε η Συγκοινωνία Αμαρουσίου, οι στάσεις της ξεχώριζαν επειδή είχαν τα χρώματά της (κόκκινο-μπλε) με προθήκη για τις ώρες διέλευσης και, όταν η στάση είχε στέγαστρο, και χάρτη του δικτύου. Τώρα βάζουν γκρι στέγαστρα ίδια με του Ο.Α.Σ.Α., κάποια με προθήκη για τις ώρες διέλευσης, κάποια όχι, ενώ για τις στάσεις που δεν έχουν στέγαστρο βάζουν απλές πινακίδες Π-28 με κολλημένα τα ωράρια με σελοτέηπ, οπότε δύο τινά συμβαίνουν: ή μέσα σε λίγες ώρες έχουν κλαπεί ή πρέπει να είσαι ο Φασούλας ανεβασμένος σε σκαμπό για να τα διαβάσεις.
Επίσης, μερικές ακόμα φωτογραφίες από τα Solarινια της Πεύκης:
Σταθμευμένα στο Δημαρχείο πριν τεθούν σε υπηρεσία. Εκεί (μπροστά στο παλιό Δημαρχείο) παρκάρουν και τώρα.
Πρώτη μέρα κυκλοφορίας στην στάση "Παλαιό Τέρμα" (γωνία Λεωφ. Ειρήνης και Νικ. Πλαστήρα)
Σταθμός Νερατζιώτισσας, αφότου έχουν ρυθμιστεί οι προμετωπίδες για να αναγράφουν την διαδρομή
Και κάτι από τα παλιά: ο στόλος όπως ήταν από το 2002 μέχρι το 2009, με το MAN-Sfakianakis με ψηλό δάπεδο και πόρτες πούλμαν που χρησιμοποιείται σαν σχολικό (και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές και στα δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας) και τα δύο ημιχαμηλά MAN-Sfakianakis που κυκλοφόρησαν από το 2002 μέχρι το 2009. Το ένα τώρα έχει αποσυρθεί ενώ το δεύτερο έχει κρατηθεί για εφεδρικό.
Το εσωτερικό των ημιχαμηλών ΜΑΝ κατ. 2002
Ο χρωματισμός με το πράσινο και το κίτρινο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στα ημιχαμηλά ΜΑΝ το 2002. Πρωτύτερα, το ΕΛΒΟ-Μίδας με το οποίο ξεκίνησε η δημοτική συγκοινωνία το 1996 αλλά και το σχολικό ΜΑΝ είχαν διαφορετικούς χρωματισμούς:
Και εδώ είναι το ΕΛΒΟ-Μίδας με τα νέα χρώματα. Αποσύρθηκε το 2006, ώντας ήδη σε πολύ κακή κατάσταση μηχανικά και εσωτερικά, παρότι εδώ δεν φαίνεται...