Για «σύνδεση της μονοπωλιακής λειτουργίας» του ΟΑΣΘ «τόσα χρόνια με ό,τι συνέβη με τα έργα του μετρό» έκανε λόγο, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος.
«Δεν είναι καθόλου τυχαίο ίσως το γεγονός ότι, όταν συνδέθηκε το τέλος του ΟΑΣΘ με τη λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, σταμάτησαν και οι εργασίες για την κατασκευή του», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2008, υπεγράφη η τέταρτη οικονομική συμφωνία μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και ΟΑΣΘ και η διάρκεια της σύμβασης παρατάθηκε έως και δύο χρόνια από την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία κυρώθηκε με το ν. 3652/2008 (ΦΕΚ 45Α).
Ο κ. Μυλόπουλος χαρακτήρισε «αστείο» να λέει κανείς ότι η σύμβαση του ελληνικού Δημοσίου με τον ΟΑΣΘ θα διαρκέσει έως και δύο χρόνια, μετά την αποπεράτωση των έργων του μετρό στη Θεσσαλονίκης.
«Ο πρώτος λόγος είναι ότι η σύμβαση αυτή είναι σε παράβαση των ευρωπαϊκών κανονισμών, βάσει των οποίων επιτρέπονται οι κρατικές επιχορηγήσεις σε οργανισμούς μέχρι και δέκα χρόνια», εξήγησε και πρόσθεσε: «Ο δεύτερος λόγος αφορά το ότι δεν υπάρχει διευκρίνιση για ποια λειτουργία του μετρό μιλούν για τη βασική γραμμή ή για το σύνολο των έργων του μετρό, που δεν ξέρουμε πότε θα ολοκληρωθεί».
Είπε ακόμη πως η λειτουργία του ΟΑΣΘ είναι «αμαρτωλή ιστορία», καθώς «στον ΟΑΣΘ και κράτησαν το μονοπώλιο τόσα χρόνια και επιχορηγούνταν από το κράτος και δεν υπάρχουν και ανταγωνιστές».
Σε ό,τι αφορά την σύσκεψη στο υπουργείο Εργασίας για το θέμα του Οργανισμού σχολίασε ότι έδειξε πως το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν χρωστά τίποτα στον Οργανισμό κι έχει τακτοποιημένες τις οφειλές του, έως και τον Αύγουστο και σημείωσε: «Ψευδώς λοιπόν η διοίκηση του ΟΑΣΘ έλεγε ότι το υπουργείο χρωστά λεφτά».
Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων και την ταλαιπωρία του επιβατηγού κοινού, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι «η μισθοδοσία θα έπρεπε να είχε γίνει, με δεδομένο ότι ο οργανισμός πουλά εισιτήρια».