This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Voria] Μετρό Θεσσαλονίκης: Πιέζει ο εργολάβος για αμαξοστάσιο

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Voria] Μετρό Θεσσαλονίκης: Πιέζει ο εργολάβος για αμαξοστάσιο
της Άννης Καρολίδου

Επιταχύνει ο ανάδοχος τις κατασκευαστικές εργασίες του Μετρό Θεσσαλονίκης, πιέζοντας ταυτόχρονα για την πλήρη απελευθέρωση της περιοχής του αμαξοστασίου από τις τελευταίες εγκαταστάσεις του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, αλλά και για την έγκριση της μεταφοράς των ΤΒΜ στο σταθμό «Νέα Ελβετία».

«Επί τρία χρόνια πιέζουμε Δήμο Θεσσαλονίκης και την Αττικό Μετρό, για να απομακρυνθεί ο ΣΜΑ από την περιοχή του αμαξοστασίου . Η άδεια από την Πολεοδομία για τη μεταφορά του ΣΜΑ είχε βγει στις 15 Απριλίου, στις 26 Ιουνίου εγκρίθηκε από την Αττικό Μετρό και στις 27 Ιουλίου στάλθηκε στον ανάδοχο. Έχουμε στείλει επιστολή και ζητάμε μέχρι τις 7 Αυγούστου να έχει διακοπεί η ηλεκτροδότηση και να έχει γίνει η μεταφορά του υποσταθμού της ΔΕΗ, για να προχωρήσουμε με τις πασσαλοπήξεις», δήλωσε στη Voria.gr ο επικεφαλής της κοινοπραξίας ΑΙΑSA για το έργο, Μιχαήλ Σίμας.

Εν τω μεταξύ, ο ανάδοχος έχει βάλει δύο πασαλάδικα να εργάζονται προκειμένου να μπορέσει να συνεχιστεί η αρχαιολογική έρευνα, παρότι τελικά, κουρεύτηκε το κόστος των εργασιών μεταφοράς του ΣΜΑ, στις 50.000 ευρώ, από 600.000 στις οποίες αρχικά είχε υπολογιστεί και, τις 350.000 ευρώ στις οποίες είχε μειωθεί. Να σημειωθεί ότι από την περιοχή του αμαξοστασίου, το 80% της έκτασης είναι ελεύθερο.
Τα αγκάθια

Τα σημεία- θέματα στα οποία ...κολλάει ακόμη το έργο της βασικής γραμμής του Μετρό, έχουν περιοριστεί σε τρία: Είναι η γνωστή υπόθεση των αρχαιοτήτων στο σταθμό «Βενιζέλου», είναι ο σταθμός «Βούλγαρη» με τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις και, το άλλο ζήτημα που συζητείται την τελευταία διετία, αυτό δηλαδή της μεταφοράς των ΤΒΜ ( μετροπόντικες) στο χώρο της «Νέας Ελβετίας», από το σταθμό «Ανάληψη» όπου βρίσκονται για μήνες σταθμευμένοι, ώστε να συνεχιστεί η διάνοιξη των σηράγγων από ανατολικά προς δυτικά, αυτή τη φορά. Το αίτημα έχει υποβληθεί στην Αττικό Μετρό Α.Ε. και αναμένεται η έγκρισή του.
Στο φούλ οι εργασίες κατασκευής

Τα γεγονότα επιβεβαιώνουν προηγούμενο δημοσίευμα της Voria.gr, σύμφωνα με το οποίο η υποχρεωτική 15νθημερη άδεια που είχε δοθεί στους εργαζομένους στα κατασκευαστικά, στα μέσα Ιουλίου, συνδέονταν με την οργάνωση των εργασιών στα νέα εργοτάξια που άνοιγαν.

Πράγματι, στις 22 Ιουλίου ξανάπιασαν όλοι κανονικά δουλειά, ενώ οι εργασίες είναι στο φούλ σε «Πατρίκιο», «Ανάληψη» και «Παπάφειο». Συνεχώς έρχονται και πρόσθετα μηχανήματα στο έργο, κυρίως πασαλάδικα, ενώ υπεργολαβικά τα σκυροδέματα έχουν δοθεί στην Λαρσινός Α.Ε. Επίσης, εξετάζονται οι προσφορές και άλλων εταιρειών που ενδιαφέρονται να μπούνε υπεργολαβικά στο έργο.

Σε ό,τι αφορά τους απασχολούμενος στο έργο, πλην αυτών στα σκάμματα της Αρχαιολογίας, εργάζονται συνολικά περί τα 450 άτομα, μαζί με τους μηχανικούς και το διοικητικό προσωπικό. Στα τέλη Ιουνίου, είχαν προσληφθεί με ατομικές συμβάσεις, περί τα 45 άτομα στο κατασκευαστικό τμήμα.

Σε αυτή τη φάση, στο ανατολικό τμήμα, διαφραγματικοί τοίχοι κατασκευάζονται σε «Πατρίκιο» και «Παπάφειο», ενώ στην «Ανάληψη» συνεχίζει το jet grouting για τη στερέωση των εδαφών, παράλληλα με την κατασκευή των διαφραγματικών.
Στο δυτικό τμήμα, θα αρχίσει το επόμενο διάστημα η εκσκαφή στη Διακλάδωση Δημοκρατίας, ενώ στη «Δημοκρατίας» σιδερώνεται η πλάκα στο επίπεδο -1. Στη Βενιζέλου, υπάρχει η γνωστή εμπλοκή για τα αρχαιολογικά ευρήματα, ενώ στην «Αγία Σοφίας», προετοιμάζεται η αλλαγή στη κυκλοφορία για τις 15 Αυγούστου, έτσι που οι εργασίες, από το βόρειο τμήμα της οδού, να συνεχιστούν στο νότιο. Επιπλέον, συνεχίζονται οι εργασίες στο «Συντριβάνι», με την εκσκαφή στο επίπεδο -2.

Το έργο της βασικής γραμμής, έχει περάσει εδώ και λίγους μήνες, μαζί με την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική, στην ευθύνη του ΄Ακτωρα, ο οποίος εμμένει στις οικονομικές του αξιώσεις, που συνεχώς αυξάνονται, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, o ανάδοχος, λόγω καθυστερήσεων που δεν οφείλονται σε αυτόν, προσθέτει νέες απαιτήσεις στις ήδη υπάρχουσες.
02-08-2013, 10:25 AM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
Μετρό Θεσσαλονίκης [Voria.gr] Ζητούν παρέμβαση Σαμαρά για το μετρό Θεσσαλονίκης AlexNik 0 1.766 08-04-2014, 07:51 PM
Last Post: AlexNik
Μετρό Θεσσαλονίκης [voria.gr] Μετρό Θεσσαλονίκης: Άνοιξε η οδός Δελφών AlexNik 0 1.683 26-01-2014, 02:47 PM
Last Post: AlexNik
  [Voria.gr] Aγωνία για το Μετρό Θεσσαλονίκης- Πωλείται η ΑΕΓΕΚ meganium 0 1.637 11-01-2013, 05:12 PM
Last Post: meganium
  [Voria.gr] Μετρό Θεσσαλονίκης: Έρχεται ο άνθρωπος-κλειδί για το έργο meganium 0 1.504 07-01-2013, 06:29 PM
Last Post: meganium
  [Voria.gr] Το Μετρό Θεσσαλονίκης θέλει η Εγνατία Οδός meganium 0 1.698 10-12-2012, 09:21 PM
Last Post: meganium
  [Voria.gr] Νέα εμπόδια στο Μετρό Θεσσαλονίκης meganium 0 1.568 07-02-2012, 03:47 PM
Last Post: meganium
  [Voria.gr] Βάζει μπροστά για δυτικά το Μετρό Θεσσαλονίκης meganium 0 1.659 04-12-2011, 10:31 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024