Forum

Full Version: Blue Star Myconos (IMO:9208679)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[Image: thumb_DSC_3637_282000x133329.jpg]

Έτος κατασκευής: 2005
Χώρα ναυπήγησης: Σκαραμαγκάς-Ελλάδα
Διαστάσεις (μ/π/υ): 136,70 x 21,00 x 5,20 μ.
Τύπος μηχανών: 4 Wärtsilä 12V38 diesel
Ισχύς μηχανών: 31680 kW
Ταχύτητα: 27 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 1800
Χωρητικότητα οχημάτων: 420
GT/ DWT: 14717/ 1925
Μπορει να κανε 5 χρονια να κατασκευαστει ολοκληρο αφου ειχε ξεκινησει για το Στριντζη...(οχι τη Μπλου Σταρ)
τελιωσε και υπηρετει τη Χελενικ που ειχε πρωτοπαει ο Στριντζης

Καποια βιντεο μου

Χθεσινη πρωινη αφιξη
http://www.youtube.com/watch?v=9S9V3U19TY0

Μια απο τις πρωτες αναχωρησεις...
http://www.youtube.com/watch?v=WsjP6iV2dnc

Και βραδινη αναχωρηση
http://www.youtube.com/watch?v=A0-fQjc5ZJs
Απο 7/1/2013 το Νήσος Μύκονος στην θέση του αδελφού του Νήσος Χίος στην γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης
Και μετά το Χίος-Μυτιλήνη ήρθε η καλοκαιρινή σεζόν με το Νήσος Μύκονος να ξεκινα σήμερα δρομολόγια για Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο..
Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του, καθώς φωτιά ξέσπασε λίγο πάνω από το μηχανοστάσιο στο ύψος της τσιμινιέρας. Η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο (1ο Δελτίο Τύπου) και κατασβέστηκε τελικώς με ίδια μέσα χωρίς ευτυχώς να κινδυνεύσει κανείς (2ο Δελτίο Τύπου), αλλά η ζημιά από ότι φαίνεται συζητιέται και συμπεραίνουμε είναι αρκετή.

Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι αναφέρουν τα δημοσιεύματα του διαδικτυακού τύπου.

Σύμφωνα λοιπόν με τα δελτία τύπου, η εταιρία έχει επεξεργαστεί σχέδιο αντικατάστασης του πλοίου. Το πιο λογικό θα ήταν με το Νήσος Χίος. Έτσι όμως μένει "ορφανή" η γραμμή Χίου-Μυτιλήνης.
Πιο άραγε θα καλύψει αυτό το κενό; Η Αριάδνη μήπως; Κάποιο άλλο;
Σύντομα τα νεότερα..
Μετα την προσωρινη του αντικατασταση απο το Highspeed 4 απο βδομάδα λέγεται οτι θα μπει στην θέση του το Νήσος Χίος... Καταραμενα τα δυο αδελφά το ενα να αλλαζει το άλλο μετά απο ατυχήματα....
Απο χθές 15/7/2013 το Νήσος Μύκονος και πάλι στα δρομολόγιά του! Ευτυχώς η ζημιά δεν ηταν μεγάλη σε έκταση! Ας ευχηθούμε καλούς πλόες και πάντα απροβλημάτιστο!
Το πλοίο «Νήσος Μύκονος» γιορτάζει τα εννέα του χρόνια με προσφορές

"Το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» της Hellenic Seaways κλείνει φέτος τα 9 χρόνια ταξιδιών στις ελληνικές θάλασσες και το γιορτάζει η εταιρεία δωρίζοντας εισιτήρια στους επιβάτες που επιλέγουν την Hellenic Seaways για την μετακίνησή τους!

Από τη Δευτέρα 15/09/2014 και για όλη την εβδομάδα, μέχρι την Παρασκευή 19/09/2014, στην επίσημη σελίδα της Hellenic Seaways στο facebook θα πραγματοποιηθεί αφιέρωμα στους προορισμούς του «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» (Σύρος, Μύκονος, Ικαρία, Σάμος) "κατά το οποίο θα αναδεικνύονται οι ομορφιές και τα χαρακτηριστικά τοπία των νησιών", σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Οπως αναφέρεται οι φίλοι της σελίδας καλούνται να αναγνωρίσουν το απεικονιζόμενο νησί, αφήνοντας το σχόλιό τους στις αντίστοιχες αναρτήσεις, μπαίνοντας έτσι αυτομάτως στην κλήρωση που θα γίνει το Σάββατο 20/09/2014 για ένα δωρεάν διπλό εισιτήριο σε έναν από τους προορισμούς του «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ». Οι τυχεροί επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα δωρεάν εισιτήρια τους εντός ενός έτους.

Παράλληλα, την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014, την «γενέθλια» ημέρα του πλοίου, ο Πλοίαρχος του «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» θα δωρίσει σε έναν τυχερό επιβάτη ένα διπλό εισιτήριο σε διακεκριμένη θέση και μεταφορά Ι.Χ. οχήματος, μετά από κλήρωση εν πλω!

Το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στις 17 Σεπτεμβρίου 2005 κι έκτοτε έχει μεταφέρει 2.600.000 επιβάτες, 308.000 Ι.Χ. και 90.000 φορτηγά οχήματα. Το 2006 διακρίθηκε ως το «Καλύτερο Πλοίο της Χρονιάς» από την LLOYD'S LIST ενώ την ίδια χρονιά του απονεμήθηκε το βραβείο «GREEN STAR», που αποτελεί πιστοποίηση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA για την πλήρη προσαρμογή σε όλους τους απαιτούμενους κανονισμούς για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος.
"
Από την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Το Βήμα.
Αναρτήθηκε στην Διαύγεια του Υπουργείου εσωτερικών η απόφαση για τη γραμμή Καβάλα-Βαθύ Σάμου.

Έτσι αποφασίστηκε:

1. Εγκρίνουμε την κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ» και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι ποσού ενενήντα οκτώ χιλιάδων σαράντα δύο ευρώ και σαράντα λεπτών (98.042,40 €) ανά πλήρες δρομολόγιο, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ Ν.Π.10882, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2016.

2. Ημέρες εκτέλεσης δρομολογίων μετά από σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών.

3. Ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου νομιμότητας της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και σύμφωνα με τους όρους της υπό στοιχείο (2) απόφασης της παρούσας.

4. Να κοινοποιηθεί για εκτέλεση.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας,
Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ
http://youtu.be/7xiRETpmeoQ

Μιας και τα drones διαδίδονται, πάντα τα πλοία είναι ένα όμορφο θέμα. Ας δούμε μια άφιξη και μανούβρα του Νήσος Μύκονος στο λιμάνι της Χίου απο ψηλά! Εξαιρετικό!!!

Το Νήσος Μύκονος σε μια προσέγγιση του στο λιμάνι της Χίου, μέσα σε μια ηλιόλουστη και με ωραίο καιρό μέρα. Τα νερά είναι τόσο ήρεμα που μόνο το κύτος του πλοίου τα διαταράσσει…
Μου έκανε εντύπωση η έλλειψη μαυρίλας σε όλα τα σημεία της μανούβρας και η φοβερή εικόνα εξόδου του από το λιμάνι.
Δε ξέρω αν τον είχα πετύχει πότε τόσο "λάδι" τον καιρό όσο ήμουν εκεί.. (αρκετά πρωϊνή η ώρα βέβαια)
Εσύ Μυκονάρα, εγώ Χίος (χωρίς βίντεο Tongue ) !
Όντως δεν το είχα παρατηρήσει για την κάπνα. Σπάνιο τα φαινόμενο αυτo πλέον Tongue
http://www.youtube.com/watch?v=UMf1BRev-Lw

Το πλοίο στην Μύκονο με 9 μποφώρ ίσα που κρατιέται μερικά λεπτά να βγούν οι επιβάτες και τα οχήματα. Συγχαρητήρια στο πλήρωμα και στον καπετάνιο που παρά τις συνθήκες προσέγγισαν στο λιμάνι!