Forum

Full Version: Blue Galaxy (IMO:9035876)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Blue Galaxy

[Image: normal__DSC33011.jpg]

Έτος κατασκευής: 1992
Χώρα ναυπήγησης: Ιαπωνία
Διαστάσεις (μ/π/υ): 192,00 x 27,00 x 6,70 μ.
Τύπος μηχανών: 2 Pielstick 12PC4-2V diesel
Ισχύς μηχανών: 22260 kW.
Ταχύτητα: 24 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 800
Χωρητικότητα επιβατών: 1600*
Χωρητικότητα οχημάτων: 77
Χωρητικότητα οχημάτων: 1100*
Κλίνες: 250
Κλίνες: 650*
GT/ NT/ DWT: 13403/ 6910/ 5590
GT/ NT/ DWT: 29429///*

*Κατόπιν μετασκευής
Καλώς τα δεχτήκαμε!

Επιστροφή σήμερα για το ένα από τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ που είχαν πωληθεί στην Κορέα!

Το πλοίο Λευκά Όρη, μετά από ταξίδι ημερών, έδεσε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Περάματος δίνοντας ένα τέλος στην φημολογία μηνών επί της κατάληξης τους.

Η νέα αυτή σελίδα πυροδοτεί νέα σενάρια για την τελική αξιοποίηση τους, αφού τα πλοία αυτά είναι αξιόπλοα και η κατασκευή και η ηλικία τους τα κάνει εξαιρετικά δελεαστικά!

[Image: thumb__DSC4237.jpg]
Τα σενάρια πολλά αλλά θα χρειαστεί χρόνος και υπομονή να γίνει και αποτίμηση της κατάστασης τους και απο την ίδια την εταιρία.

Να θυμίσω λίγο και την περιπέτεια... Τέλη 2011 η ΑΝΕΚ ναυλώνει τα δυο πλοία στην Jeju Cruise Line στην Κορέα όπου θα εκτελούσαν κρουαζιέρες. Όλοι μιλούσαν για ναύλωση με option αγοράς φυσικά λόγω της απόστασης. Το Σάββατο 2 Ιουνίου 2012 ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. ξεκινούν μαζί για το μεγάλο ταξίδι και φτάνουν στο Busan όπου δένουν και ξεκινούν κάποιες εργασίες μετασκευής. Στο μεταξύ η Jeju Cruise Line πτωχεύει και το ναυπηγείο διεκδικεί δικαστικά τα χρωστούμενα κατάσχοντας τα δυο πλοία σύμφωνα με το τοπικό δίκαιο και βγάζοντάς τα σε πλειστηριασμό τον Απρίλιο του 2013.

Τελικά με την ΑΝΕΚ να λέει ότι είχε λάβει προκαταβολή για την ναύλωση και την νομική διαμεσολάβηση, ο τρίτος σε σειρά πλειστηριασμός αναβάλεται και με την εξόφληση των ναυπηγείων τα πλοία αποδεσμεύονται και ξεκινάνε τα σχέδια επαναπατρισμού τους.

Στα μέσα του Νοέμβρη το Λευκά Όρη ξεκίνησε, πήγε στην Σανγκάη όπου φόρτωσε κάποια αυτοκίνητα με προορισμό την Μεσόγειο ως φορτηγό και πήρε τον δρόμο της επιστροφής. Ο Σοφοκλής Β. ακολούθησε μερικές μέρες αργότερα. Περνώντας το Σουέζ ξαναμπήκε στην Μεσόγειο και αφού ξεφόρτωσε στο λιμάνι του Τζεν Τζεν στην Αλγερία επέστρεψε. Σε μερικές μέρες αναμένουμε και το δεύτερο... Και μακάρι να τα δούμε σύντομα on service
[Image: thumb__DSC26520.jpg] [Image: thumb__DSC26491.jpg]

Ένα χρόνο ακινησίας και πολλά σενάρια μετά το πλοίο ετοιμάζεται για κάπου. Ας το δούμε πάνω στην Μεγάλη Δεξαμενή του ΟΛΠ στο Πέραμα όπου βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες και μάλλον θα μείνει αρκετά μιας και δεν κατέβηκε την Κυριακή 28/12 όπως έγραφε στο πρόγραμμα δεξαμενισμών. Οι φήμες οργιάζουν μα μόνο το χρώμα στην τσιμινιέρα που θυμίζει πια Blue Star Ferries έχει αλλάξει προς το παρόν επαληθεύοντας κατά ένα ποσοστό τις φήμες οτι θα μπεί στη γραμμή του Ηρακλείου. Στο εσωτερικό γίνονται πυρετωδώς εργασίες αναβάθμισης των χώρων και μικρής έκτασης μετασκευές στο πίσω μέρος.

Η αριστερή πλευρά θυμίζει ακόμα την περιπέτειά του με τα σινιάλα της Jeju Cruise Line ενώ η δεξιά έχει μινιαριστεί σε μία προσπάθεια να σβηστεί κάθε ίχνος σινιάλων απο την μπάντα του... Μένει μόνο να δούμε... Μπλε ή κάτι άλλο...?
Blue Galaxy το νέο του όνομα, ντυμένο στα μπλε με σινιάλα και διαχείριση Blue Star Ferries και νηολόγιο Πειραιά. Απο αρχές Μάρτη στην γραμμή των Χανίων μαζί με την Έλυρο! Αναμένουμε! Wink
(20-02-2015, 12:47 AM)Paul Wrote: [ -> ]Blue Galaxy το νέο του όνομα, ντυμένο στα μπλε με σινιάλα και διαχείριση Blue Star Ferries και νηολόγιο Πειραιά. Απο αρχές Μάρτη στην γραμμή των Χανίων μαζί με την Έλυρο! Αναμένουμε! Wink

Να το και οπτικώς!

[Image: thumb_DSC_4368.JPG]

Προσωπικά, νομίζω ότι είναι αρκετά όμορφο με τα καινούρια του χρώματα.
Καλό ξεκίνημα με ακόμα καλύτερα ταξίδια.
Εν πλω για την Μάλτα σήμερα για τον δεξαμενισμό του αφού ολόκλήρωσε το δρομολόγιο απο Χανιά. Στην θέση του το Κρήτη Ι
Ας δούμε μια φωτογραφία του μπαίνοντας στην Βαλέττα