Forum

Full Version: Νέες Γραμμές Λεωφορειακής Εξυπηρέτησης / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(28-06-2010, 11:51 AM)abc Wrote: [ -> ]Επίσης εμφανίζονται δρομολόγια στο Ε1. Επανήλθε ως θερινή ή πρόκειται για λάθος;

Καντε καμμια πλακα να το επαναφερανε!
(28-06-2010, 12:01 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Καντε καμμια πλακα να το επαναφερανε!

Για ρίξε καμία ματία και στο Ε16!!!!Και σε αυτό ώρες κανονικά!!!
(28-06-2010, 01:29 PM)aliance Wrote: [ -> ]Για ρίξε καμία ματία και στο Ε16!!!!Και σε αυτό ώρες κανονικά!!!

Τα δρομολόγια γενικά είναι χάλια. Σε πολλές γραμμές εμφανίζονται τα Δευτέρα ως Παρασκευή μαζί με μία δεύτερη κατηγορία ΑΓΝΩΣΤΟ.
Καταλαβατε, δεν εχει να κανει με επανακυκλοφοριες των δρομολογιων, εχει να κανει με την σελιδα και τροπο διαχειρισης της.

Αρα για 2-3 μερες ακομα μην περιμενετε να δειτε αξιοπιστα δρομολογια, να μπαινετε μονο για να τους κοροιδευετε για τα χαλια τους..
H . . . μελέτη και αξιολόγηση Dodgy των δρομολογίων του ΟΑΣΑ δίνει τα εξής . . . συμπεράσματα :
1) Όπου ΑΓΝΩΣΤΟ βάλε Σ/Κ ή σκέτη Κυριακή, άν ήδη έχει Σάββατο.
2) Στις γραμμές 503/7/8/9/36 έχουν 4 επιλογές : ΔΕΥ-ΠΑΡ, ΣΑΒ, ΚΥΡ, ΑΓΝΩΣΤΟ. Δεδομένου ότι κόπηκε το Α7 της Ερυθραίας και τα τοπικά τις Κυριακές ξεκινούσαν γύρω στις 08:00, η επιλογή ΑΓΝΩΣΤΟ μάλλον σημαίνει ότι τις Κυριακές θα τα ξαναβγάζουν από τις 05:30, για να καλύψουν το κενό του Α7. Διαφορετικά η Ερυθραία μένει χωρίς λεωφορείο τις Κυριακές 05:00 -08:00 και 22:00 - 24:00 !
3) Οι ώρες που υπάρχουν στο Ε1, Γ1 και Ε16 είναι από την . . . περσινή μήτρα, που την πήραν όπως ήταν και . . . ξέχασαν να τα αφαιρέσουν!
4) Όποιος βγάλει άκρη με τις ώρες των τρόλλευ και μου πει πότε έχει πρώτο και πότε τελευταίο, τον κερνάω τυρόπιτα!
5) Εννοείται πως οι υποσημειώσεις παραμένου σχετικότατες: Πχ στο Α13 εδώ και 5 χρόνια έχει μια σημείωση "Το δρομολόγιο των 14:41 μέχρι Αγ. Γεώργιο". Όταν βρείτε δρομολόγιο 14:41 που πάει Άγ. Γεώργιο, σας κερνάω άλλη μια τυρόπιτα!
6) Όποιος καταφέρει να μας πει για το δρομολόγιο των 05:05 του Α7 που ξεκινάει (;;; ) από 2η στάση Κρυονερίου, αν δηλαδή υπάρχει και από που περνάει, τον κερνάω τον πατσά (αφού θα έχει ξυπνήσει χαράματα!)

DodgyDodgyDodgy
Μην το λες... υπάρχουν περιοχές της Νέας Ερυθραίας (π.χ. το Μορτερό) που δεν είναι και τόσο προνομιούχες.

Μόλις μπορέσω θα φτιάξω έναν χάρτη με τις ιδέες μου για τα βόρεια προάστια (από Κηφισιά και πάνω).
(26-06-2010, 08:28 PM)abc Wrote: [ -> ]Έχω μία ερώτηση διότι δεν γνωρίζω την περιοχή: Τι σημαίνει συγχώνευση του 746 με το 711; Από τον χάρτη του 2008 φαίνεται ότι η διαδρομή της 746 ήταν αρκετά διαφορετική από την 711 και έφτανε πιο δυτικά.

Ίσως αυτός ο χάρτης σε βοηθήσει.

Αν κατάλαβα καλά ουσιαστικά το 711 επεκτείνεται ως το τέρμα του 746 χωρίς να ακολουθεί ακριβώς την ίδια γραμμή με αυτό.

(28-06-2010, 06:47 PM)Citaro Wrote: [ -> ]H . . . μελέτη και αξιολόγηση Dodgy των δρομολογίων του ΟΑΣΑ δίνει τα εξής . . . συμπεράσματα :
[...]
4) Όποιος βγάλει άκρη με τις ώρες των τρόλλευ και μου πει πότε έχει πρώτο και πότε τελευταίο, τον κερνάω τυρόπιτα!

Για την σημείωση κάτω δεξιά στη σελίδα δεν λες; Το έχουν γράψει μπερδεμένα. Οι ώρες που βλέπεις στο σάιτ του ΟΑΣΑ για την κάθε γραμμή τρόλλεϋ ισχύουν κανονικά. Η σημείωση αφορά τα οχήματα που πάνε στις αφετηρίες τους ή σχολάνε, τα οποία παίρνουν κόσμο κανονικά. Αυτά τα δρομολόγια δεν φαίνονται πουθενά. Το πρωί πχ ισχύει ότι το πρώτο 6 προς κέντρο φεύγει στις 5:00 αλλά αν περιμένεις στην στάση στις 4:45 θα δεις κατερχόμενα τρόλλεϋ που πάνε στην αφετηρία του 13 ή του 11. Το πρόβλημα είναι στο 11 που λειτουργεί όλο το 24ωρο και δεν καταλαβαίνεις το πρωι τι ώρες φεύγει από Πατήσια αφού έχει δρομολόγια 04:00, 04:20, 04:35, 04:40, 04:56 στην πρώτη σειρά και 04:15 και 04:40 στην τελευταία! Το ίδια και από Βύρωνα.Undecided

Εντωμεταξύ στο athens-trolley.gr ακόμα δεν έχουν ανεβάσει τα καλοκαιρινά δρομολόγια.Dodgy

[spoiler]Βρήκα πότε περνά το πρώτο και το τελευταίο τρόλλεϋ. Την τυρόπιτα μου παρακαλώ!Tongue[/spoiler]


(28-06-2010, 06:47 PM)Citaro Wrote: [ -> ]5) Εννοείται πως οι υποσημειώσεις παραμένου σχετικότατες: Πχ στο Α13 εδώ και 5 χρόνια έχει μια σημείωση "Το δρομολόγιο των 14:41 μέχρι Αγ. Γεώργιο". Όταν βρείτε δρομολόγιο 14:41 που πάει Άγ. Γεώργιο, σας κερνάω άλλη μια τυρόπιτα!

Τα ίδια και στο Α9. Ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που έχει στις σημειώσεις δεν υπάρχει πλέον!
Λοιπον 1η του μηνος σημερα (καλο μηνα κιολας! Big Grin) και το 103 ΑΚΟΜΑ λειτουργει... Ελεγαν οτι θα επαιρνε παραταση μεχρι τελος Ιουνιου αλλα τιποτα.
(01-07-2010, 06:06 PM)N1Ellinikou Wrote: [ -> ]Λοιπον 1η του μηνος σημερα (καλο μηνα κιολας! Big Grin) και το 103 ΑΚΟΜΑ λειτουργει... Ελεγαν οτι θα επαιρνε παραταση μεχρι τελος Ιουνιου αλλα τιποτα.

Από ότι φαίνεται πιο εύκολα καταργήται το 141.Tongue
Δεν είναι μόνο το 103 που δεν θέλει να πεθάνει:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Δ. Δημητρίου ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής ζητά την άμεση αναθεώρηση της απόφασης του ΟΑΣΑ για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που έχει προκαλέσει πληθώρα αντιδράσεων από τους κατοίκους των περιοχών που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε (Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Κορωπί, Παιανία, Γλυκών Νερών, Παλλήνης, Πικερμίου) στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Πέραν όμως των εύλογων αυτών διαμαρτυριών η κατάργηση της ανωτέρω λεωφορειακής γραμμής ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην επικοινωνία των πολιτών των περιοχών αυτών με την Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, της οποίας η έδρα βρίσκεται στον Δήμο Παλλήνης, δεδομένου ότι αποτελούσε το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που μέχρι σήμερα τους εξυπηρετούσε.

“Προφανώς το πρόβλημα αυτό εφ' όσον δεν αναθεωρήσετε την απόφαση σας”, συνεχίζει στην επιτολή του ο Λ. Κουρής, “θα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και μετά την 1/1/2011 οπότε με την εφαρμογή του προγράμματος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ θα πρέπει να προσέρχονται στην έδρα της αντίστοιχης Αντιπεριφέρειας.”

Και καταλήγει ο Νομάρχης Ανατ. Αττικής Λ. Κουρής: “Με βάση τα προεκτεθέντα παρακαλούμε για την αναθεώρηση της πρόσφατης απόφασης σας για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη διακίνηση των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών και ελήφθη χωρίς να υπάρξει διαβούλευση με τις τοπικές αρχές των 8 Δήμων και Κοινοτήτων που εξυπηρετούσε”.


Διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου νομίζω ότι αναφέρεται σε κάποια γραμμή όπως η 3 ή η 550.
(06-07-2010, 02:57 PM)abc Wrote: [ -> ]Δεν είναι μόνο το 103 που δεν θέλει να πεθάνει:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Δ. Δημητρίου ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής ζητά την άμεση αναθεώρηση της απόφασης του ΟΑΣΑ για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που έχει προκαλέσει πληθώρα αντιδράσεων από τους κατοίκους των περιοχών που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε (Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Κορωπί, Παιανία, Γλυκών Νερών, Παλλήνης, Πικερμίου) στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Πέραν όμως των εύλογων αυτών διαμαρτυριών η κατάργηση της ανωτέρω λεωφορειακής γραμμής ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην επικοινωνία των πολιτών των περιοχών αυτών με την Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, της οποίας η έδρα βρίσκεται στον Δήμο Παλλήνης, δεδομένου ότι αποτελούσε το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που μέχρι σήμερα τους εξυπηρετούσε.

“Προφανώς το πρόβλημα αυτό εφ' όσον δεν αναθεωρήσετε την απόφαση σας”, συνεχίζει στην επιτολή του ο Λ. Κουρής, “θα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και μετά την 1/1/2011 οπότε με την εφαρμογή του προγράμματος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ θα πρέπει να προσέρχονται στην έδρα της αντίστοιχης Αντιπεριφέρειας.”

Και καταλήγει ο Νομάρχης Ανατ. Αττικής Λ. Κουρής: “Με βάση τα προεκτεθέντα παρακαλούμε για την αναθεώρηση της πρόσφατης απόφασης σας για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη διακίνηση των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών και ελήφθη χωρίς να υπάρξει διαβούλευση με τις τοπικές αρχές των 8 Δήμων και Κοινοτήτων που εξυπηρετούσε”.


Διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου νομίζω ότι αναφέρεται σε κάποια γραμμή όπως η 3 ή η 550.

Ναι! Λες και ο νεοελληνας περιμενει την εν λογω γραμμη (η οποια εκανε 5 δρομολογια την μερα) για να παει στη νομαρχια. Λες και δεν παει με το λατρεμενο αυτοκινητο του... Με τετοιες φτηνες δικαιολογιες κρατανε κατι γραμμες καφενεια, οπως το 201 και το 113. Ειπαμε... Να κανουμε συγκοινωνιακο εργο αλλα οχι να ζηταμε την επαναφορα γραμμων που εξυπηρετουσαν maximum 2 ατομα... Πφφφ...
όντως..!επισης που καταργησανε στη κηφισια τη 525!? [αυτη που σε παιρνε απο το σταθμο ησαπ της κηφισιας και σε πηγαινε προς..κατω κηφισια,νομιζω ειχε τιτλο 525 σταθμος ησαπ κηφισια - κατω κηφισια..]
αφου περναγε 1 λεωφορειακι ανα 30 με 45 λεπτα...λογικο ειναι να ειχε τοσο χαμηλη επιβατικη κινηση!!!παντως οποτε εμπαινα σ αυτο [δε ειμαι κατοικος δουλευα εκει προπερσυ]το λεωφορειακι ηταν φισκα εκτος απ το σαββατο..που ηταν απλα ειχε καθισμενους επιβατες..
Συμφωνω απολυτως... Οπως επισης και η 324 που δεν λενε να την πυκνωσουν για να μην πηγαινει ο κοσμος με το αυτοκινητο του στο σταθμο αλλα με το λεωφορειο και αφου ειναι τοπικη Παλληνης - Καντζας να εξυπηρετει τον κοσμο με σωστη συχνοτητα και οχι καθε 60-90 λεπτα. Ελεος δηλαδη που θελει τοση ωρα για να κανει το κυκλο της Παλληνης - Καντζας. Το 304 δηλαδη πως του φτανουν τα 60-70 λεπτα για να παει Νομισματοκοπειο - Βραυρωνα.
Οπως και η 315 κοπηκε αυθαιρετα και με το ετσι θελω τον οδηγων απο το Πικερμι και εχασε το νοημα της σαν γραμμη αφου ηταν η βασικοτερη γραμμη της Παλληνης, την οποια εαν θελαν να την σταματησουν να στριβει απο την εκκλησια της Παλληνης (οπου απαγορευοταν) θα μπορουσαν να την στριβαν απο την Eurobank ή το Γερμανο ή ακομα και να εμπαινε στην πανω παραλληλη της Μαραθωνος, να εβγαινε στον Αγιο Τρυφωνα και απο το φαναρι εκει να περναγε απεναντι στην Εθνικης Αντιστασεως.
Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.

Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.

Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
(07-07-2010, 10:57 AM)ELBO O405GN Wrote: [ -> ]Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.

Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.

Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.

Συμφωνω μαζι σου. Αλλα πως συνδεεται η Καντζα (δημος Παλληνης) με την Παλληνη? Εκτος και αν επεκταθει το 315 στο σταθμο Καντζας και γινεται ανταποκριση των δυο γραμμων εκει. Επισης, επειδη θα κοπει το κομματι Αγιου Νικολαου Καντζας αν ενωθει το 324 με το 307 θα μπορουσε να επεκταθει το 306 μεσω Αγιου Νικολαου στον σταθμο Καντζας.
(07-07-2010, 11:22 AM)meganium Wrote: [ -> ]Συμφωνω μαζι σου. Αλλα πως συνδεεται η Καντζα (δημος Παλληνης) με την Παλληνη? Εκτος και αν επεκταθει το 315 στο σταθμο Καντζας και γινεται ανταποκριση των δυο γραμμων εκει. Επισης, επειδη θα κοπει το κομματι Αγιου Νικολαου Καντζας αν ενωθει το 324 με το 307 θα μπορουσε να επεκταθει το 306 μεσω Αγιου Νικολαου στον σταθμο Καντζας.

Κάπως έτσι. Αλλά στον ΟΑΣΑ θέλουν πολύ μυαλό για να το σκεφτούν.
Μια προταση που εχω στειλει στον ΟΑΣΑ σε περιπτωση που θελουν να μεινει το 315 οπως ειναι. Σας την παραθετω παρακατω:

Αγαπητοί κ. του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ.

Θα ήθελα να σας παρουσιάσω την σκέψη μου σχετικά με την δημιουργία μιας νέας λεωφορειακής γραμμής η οποία θα έχει τα εξής οφέλη: 1) συγχώνευση δυο υπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, 2) κατάργηση υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών, 3) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς και βαρδιών οδηγών.

Πιο συγκεκριμένα αφορά την δημιουργία της νέας λεωφορειακής γραμμής 315 Στ. Νομισματοκοπείου - Παλλήνη - Ανθούσα. (Ο συγκεκριμένος αριθμός διατηρείται διότι σαν γραμμή υπάρχει ήδη και απλά θα προστεθεί μόνο το κομμάτι της Ανθούσας.) Η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή θα προκύψει από την συνένωση των λεωφορειακών γραμμών 301 και 315. Η διαδρομή που θα εκτελει θα είναι: (κατεύθυνση προς Ανθούσα) ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ). (κατεύθυνση προς Νομισματοκοπείο) ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΛΛΙΣΙΩΝ (ΤΕΡΜΑ) - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΑΝΘΕΩΝ - ΙΑΣΟΝΟΣ - ΤΥΡΝΑΒΟΥ - ΜΕΣΣΗΝΗΣ - ΑΙΓΙΟΥ - Λ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΑΙΔΗΨΟΥ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ - ΕΠΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥ - ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ - ΓΑΛΗΝΗΣ - ΛΕΩΦ.ΑΝΘΟΥΣΑΣ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΛΕΩΦ. ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΑΓΙΑΣ - ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ - ΝΕΑ ΛΕΩΦ. ΣΠΑΤΩΝ - ΛΕΩΦ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ - ΛΕΩΦ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ.

Επίσης, σαν μια εναλλακτική πρόταση θα είναι να πηγαίνει και από τον σταθμό Κάντζα ώστε να συνδέεται η «βόρεια περιοχή Ανθούσας - Παλλήνης» με τον προαστιακό και το μετρό απ' ευθείας στον σταθμό Κάντζα και για να τονωθεί η περιοχή αφού θα υπάρχει μια συχνή δρομολογιακά λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει όλη την Παλλήνη και την Ανθούσα με τον σταθμό αυτό.

Τα πλεονεκτήματα από την δημιουργία αυτής της νέας λεωφορειακής γραμμής θα είναι: 1) εξοικονόμηση οχημάτων καθώς θα μπορεί για να πραγματοποιεί δρομολόγια κάθε 15 - 20 λεπτά με χρόνο συνολικής διαδρομής τα 140 λεπτά θα μπορεί να έχει 6 οχήματα που σημαίνει ότι μπορεί να εξοικονομηθεί τουλάχιστον 1 όχημα και φυσικά οι βάρδιες των οδηγών που απαιτούνται. 2) την σύνδεση δυο διαφορετικών λεωφορειακών γραμμών στο τέρμα καλλισίων (451Β και νέα 315). Ουσιαστικά με αυτή την γραμμή θα μπορέσουν να συνδεθούν τα βόρεια προάστια (Χαλάνδρι, Πεντέλη) με τα ανατολικά προάστια (Aνθούσα, Παλλήνη) και έτσι με συνδυασμό των δυο αυτών γραμμών θα δημιουργηθεί μια ικανοποιητική συγκοινωνία που θα κυκλώνει την Πεντέλη. 3) την σύνδεση της Παλλήνης με την ανθούσα μιας και πλέον θα αποτελούν έναν δήμο. Έτσι θα μπορούν οι κάτοικοι της ανθούσας εύκολα και γρήγορα να μεταβούν στο κέντρο της Παλλήνης για διασκέδαση, δουλείες, ψώνια ή άλλες δημόσιες υπηρεσίες. 4) θα αποκτήσει νόημα ύπαρξης η γραμμή 315 διότι μετά την κατάργηση του τμήματος προς Πικέρμι δεν είχε ιδιαίτερο νόημα ύπαρξης καθότι το επιβατικό κοινό που εξυπηρετούσε ήταν μέχρι τις Εργατικές Κατοικίες ή μέχρι το κέντρο της Παλλήνης. 5) θα συνδέει τα σχολεία που βρίσκονται στην περιοχή Καμπά με την Ανθούσα, στα οποία σχολεία μεταβαίνουν καθημερινώς πολλά παιδία της Ανθούσας.

Με εκτιμηση,
Παιδιά καλησπέρα! Μια τροποποίηση γραμμής που έχει περάσει γενικώς στα ψιλά, είναι αυτή του Χ63 (από τέλη Ιουνίου αν δεν απατώμαι). Έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή και δεν πίστευα στα μάτια μου! Σε εποχή οικονομικής κρίσης με περικοπές δρομολογίων και γραμμών, ο ΟΑΣΑ δημιούργησε μια ουσιαστικά νέα γραμμή τροποποιώντας την Ε63, που όχι μόνο συνδέει το σταθμό Αιγάλεω με τη Μάνδρα, αλλά συνεχίζει και μετά τη Νέα Ζωή, επί της Παλαιάς Εθνικής Αθηνας - Θηβών, μέχρι Παλαιοκούντουρα, Αγ. Σωτήρα και τερματίζει στο Πανόραμα Μάνδρας (οικισμός Τιτάν). Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά. Ίσως μάλιστα θα χρειαζόταν και μεγαλύτερη ενημέρωση, καθώς στο σαιτ του ΟΑΣΑ, αν και έχει καταχωρηθεί η γραμμή, δεν έχω δει την παραμικρή ανακοίνωση... Λέτε να δούμε επεκτάσεις και προς τα ανατολικά κάποια στιγμή (Πικέρμι, Ντράφι, Δασαμάρι, Διώνη)?
(19-07-2010, 03:29 PM)GeorgeK Wrote: [ -> ]Παιδιά καλησπέρα! Μια τροποποίηση γραμμής που έχει περάσει γενικώς στα ψιλά, είναι αυτή του Χ63 (από τέλη Ιουνίου αν δεν απατώμαι). Έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή και δεν πίστευα στα μάτια μου! Σε εποχή οικονομικής κρίσης με περικοπές δρομολογίων και γραμμών, ο ΟΑΣΑ δημιούργησε μια ουσιαστικά νέα γραμμή τροποποιώντας την Ε63, που όχι μόνο συνδέει το σταθμό Αιγάλεω με τη Μάνδρα, αλλά συνεχίζει και μετά τη Νέα Ζωή, επί της Παλαιάς Εθνικής Αθηνας - Θηβών, μέχρι Παλαιοκούντουρα, Αγ. Σωτήρα και τερματίζει στο Πανόραμα Μάνδρας (οικισμός Τιτάν). Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά. Ίσως μάλιστα θα χρειαζόταν και μεγαλύτερη ενημέρωση, καθώς στο σαιτ του ΟΑΣΑ, αν και έχει καταχωρηθεί η γραμμή, δεν έχω δει την παραμικρή ανακοίνωση... Λέτε να δούμε επεκτάσεις και προς τα ανατολικά κάποια στιγμή (Πικέρμι, Ντράφι, Δασαμάρι, Διώνη)?


Έννοια σου, για να στήθηκε η γραμμή, κάποιος . . . Πάγκαλος έβαλε το χεράκι του ! Γιατί να γίνει διαφήμιση; Από Σεπτέμβρη που έρχονται οι δημοτικές εκλογές, θα την . . . αναδείξουν ώς έργο της τοπικής αυτοδιοίκησης AngryAngry
(19-07-2010, 03:29 PM)GeorgeK Wrote: [ -> ]Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά.

Όποιος υποτίθεται πιέζεται οικονομικά από την κρίση, θα το "δέσει" το ΙΧ του αργά ή γρήγορα. Εκεί που έφτασε η βενζίνη...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19